Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 15

/
25 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
máme tu další díl vypotřebovaných kosmetických produktů. Kdo se rád kouká na video, může na něj kliknout, jinak tu mám klasicky i psanou verzi. Na youtube jsem jako Veru Pařízková :).
1.Sprchový gel, sůl z mrtvého moře, broskev a mango - Balea 300 ml
-z obalu mi voněl hezky, na kůži mi pak přišla vůně moc chemická
-byl hodně tekutý, takže než jsem si z dlaně nabrala, sprcháč tekl všude
-nevysušoval, nijak mou pokožku nedráždil
2.Deospray s vůní růžového pomela -Balea 200 ml
-když jsem sprej nastříkala do podpaží vytvořil velmi silný bílý dusivý oblak
-v podpaží nedráždil a já ho používám pouze, když jsem doma a nijak extra se nepotím, radši mám ty bez hlinikových solí a pokud bych si chtěla zase nějaký koupit, tak jen ten
3.Olej pro zářivé a pružné vlasy - Syoss 100 ml
-používala jsem ho jak do suchých vlasů, tak do mokrých
-častěji však do suchých, kdy jsem ho nechala působit např. 3 hodiny nebo přes noc a ráno jsem si vlasy umyla, byly lesklejší, v lepší kondici, bylo poznat, že jsem jim dala nějakou péči
4.Čisticí micelární voda - Dermacol 400 ml
-na pleti nelepila, nepálila, nedráždila
-oči i obličej odlíčila bez problému, ale nehorázně mě štípala v očích, až tak, že jsem z ní brečela, oči jsem měla hodně zarudlé, takže jsem ji pak používala jen na tu pleť
5.Odličovací voda s chrpou na obličej i citlivé oči - Yves Rocher 200 ml
-tohle je už mé druhé balení, konzistence produktu je gelová
-odlíčí vše bez problému a v očích mi nijak nevadila
6.Pleťová voda pro citlivou pleť - Mixa 200 ml
-obsahuje výtažek z růže
-pleť po ní byla pěkně čistá, nijak nepálila, nebyla podrážděná a vyhovovalo mi pumpičkové balení
7.Osvěžující čisticí pleťová voda s růží - Avon 150 ml
-voda mi pleť osvěžila, vyčistila, pro mě fajn výrobek
8.Tělové mléko Luck - Avon 150 ml
-sladká vůně mléka, které se ihned vsákne do těla, nelepí a jde krásně rozetřít
9.Hydratační krém na ruce s vůní vanilky - Yves Rocher 30 ml
-vůně přímo k nakousnutí, hydratace byla průměrná, na extra suché ruce nebyl
10.Krém na ruce brazilský oříšek - Oriflame 30 ml
-hydratace byla také slabší, mohly jste se mazat několikrát za sebou, opět pro extra suché ruce, které potřebujou výživu tento krém nebude
11.Odličovací tamponky Caterine - Kaufland 120 ks
-oblíbenci
12.Jelenní lůj na rty - Astrid 19g
-lůj, který rty hezky hydratuje, moje asi 3-4 balení
13.Dlouhotrvající fix na oči - Dermacol
-hrot se po 3.použití roztřepil tak, že už s ním nešla namalovat pěkná linka
-barva byla spíše šedá než černá, pro mě hrozný výrobek
14.Ústní voda s mátovou příchutí -Kaufland 500 ml
-necítila jsem po ní takovou svěžest v puse, nepálí
15.Bělicí pasta - Colgate 75 ml
-koupila jsem ji na doporučení kamarádky, u které jsem bělejší výsledek na zubech viděla
-mě ale pasta velmi dráždila a štípala, takže jsem ji nepoužívala nijak pravidelně, takže jsem žádný efekt neviděla
Zkoušely jste něco?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





25 komentářů:

  1. Aké je prosím presné zloženie ružovej vody od Avonu?)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci :) v clanku Produkty na plet jsem slozeni fotila tak muzes mrknout. Vydavala jsem ten clanek tento tyden myslim v pondeli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám s micelárkou od Dermacolu stejnou zkušenost, odličovala dobře, ale strašně mně pálila v očích. Pleťová voda s růží je moc fajn, právě ji používám. Ale ta od Mixy mi neseděla právě díky té pumpičce, produkt byl totiž všude možně, jen ne na tamponku:-D A Kauflanďácké tamponky taky můžu jen chválit, nedávno byly v akci za pár korun, tak jsem si nabrala 5 balení do zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že jsem neměla tento problém jediná, protože právě všichni ostatní si ji i na oči chválily :) Když jsem měla pumpičkové balení od Mixy kdysi dávno, taky byla voda všude kolem jen ne na tamponku, teď už jsem používání nějak vychytala :D

      Vymazat
    2. A jak tam byla ta akce, já brala 4 balení :D

      Vymazat
  4. Fajn video! moc ti to sluší a působíš přirozeně! já používám ten Astrid, jinak zbytek jsem nezkoušela, ale láká mě ten fix na oči :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš si na ten fix fakt nech zajít chuť :), protože od více lidí jsem slyšela, že se jim ten hrot hned roztřepil a zlomil, takže se pak fix nedal používat :)

      Vymazat
  5. Pěkné spotřebováno. Já bych ráda vyzkoušela olej na vlasy od Syoss a ten vanilkový krém od YR musel krásně vonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě zkus a myslím, že ta cena se pohybuje kolem té 100 Kč a vydrží hrozně dlouho :)

      Vymazat
  6. Měla by jsi natáčet častěji, je to příjemná změna, na videu působíš přirozeně a moc ti to sluší :)
    S tou micelárkou jsem taky nebyla moc spokojená, upoutal mě hezký obal ale klasika od Garnieru je nejlepší :) A s tvým názorem na deodorant od Baley souhlasím, taky jsem se dusila a pšíkala. Vůně pěkná ale jinak hrůza.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé ty máš nově i videa, tak na ty se těším, musím mrknout :)

    http://www.verustyle.cz/2016/04/1ctvrtleti-testovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Veru, konečně jsem se rozhoupala :)

      Vymazat
  8. Skvelé video:) sprcháče od Baley mám veľmi rada:) a odličovacia voda s chrupo musí byť skvelá!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) tohle byl můj první sprcháč, ale chci vyzkoušet i další, teď je myslím nějaká novinka :)

      Vymazat
  9. Veru, ty jsi hrozně moc sympatická a přirozená :) Určitě natáčej dál :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Ten deodorant od Balei jsem také měla a krásně voní! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní hezky :) Sice nevím, jak voní růžové pomelo, ale asi tak :D

      Vymazat
  11. Zkoušela jsem micelárku Dermacol, byla fajn, ale mám jiné oblíbence a tamponky z Kauflandu kupuju pořád dokola :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mě neštípala v očích, byla by můj oblíbenec taky, protože odličovala krásně, ale za ty slzy mi to nestojí :D :)

      Vymazat
  12. Jelení lůj od Astridu je u mě klasika už několik let, je super :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně :) on hrozně dlouho vydrží a když jsem ho dříve někde vytáhla, tak spolužačky koukaly, co je to za maxi balzám :D

      Vymazat
  13. Škoda té micelárky, chtěla jsem ji zkusit, ale ještě asi nějakou dobu počkám, než budu mít odvahu :D YR řada s chrpou je obecně dost vychvalovaná, ale ještě jsem zatím nic nezkoušela, chystám se hlavně na dvoufázový odličovač. A trapně musím napsat, že i na Mixu se již delší dobu chystám :D Spreje Balea na doma miluju, ale zrovna tento jsem nezkoušela. Bohužel mě dusí skoro všechny spreje. Bělící pasty vůbec nemůžu, taky mě hrozně štípou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla i ten dvoufázový odličovač už 2x a vyhovoval mi :)Já mám teď jednu bělící z Oriflamu a ta tedy vůbec neštípe, v ústech je normální jako ostatní pasty a uvidím teda jestli to bude mít nějakou účinek :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*