Pro zábavu: Krásná za 5 minut

/
11 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
já jsem od rána uklízela celej dům a teď konečně mám volno a půjdu si počíst nové články na blozích a připravovat si dopředu svoje články.
Dnes tu mám pro Vás video, takovou odreagovačku. Jůlis mě v tomto videu maluje a Vy se můžete podívat, jak se jí to povedlo. My dvě jsme se u toho hodně pobavily :).

Mějte se krásně a přeju Vám pohodovej víkend,
Pa Veru ♥




11 komentářů:

  1. Hihi, ségře se to teda povedlo, hlavně linky :D :D -L

    OdpovědětVymazat
  2. Aké ste zlaté:)) a linky sa teda podarili:D
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ty linky :DDD Jinak to natáčení musela být opravdu zábava :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boží holky, nasmála jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevěděla jsem, že i natáčíš, líbí se mi tvůj projev, působíš sympaticky :) A tvoje ségra je zlatá..nevím, proč jsem si při výsledným looku vybavila Mickey Mouse :D
    Chic by Jane

    OdpovědětVymazat
  6. Ty linky jsou boží:D
    Natáčení muselo být úžasné:)))

    http://www.verustyle.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, moc jsem se pobavila:-) Ségrušce se obzvlášť ty linky moc povedly:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc jsem se u videa pobavila. Jůlinka je šikovná. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. To je zlaté :-D moc podarené a vy ste roztomilé

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*