Ochutnané dobroty - 4

/
20 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
mám tu další díl ochutnaných dobrot. V tomto článku jsou spíše potraviny a různé zdravější suroviny. Na konci článku najdete video :).

1.Mixit - složení - zrní v plné polní, dýňové semeno, banán, švestka, kokosové lupínky
-kokosové lupínky mix pěkně provoní a mix mi hodně chutnal
2.Mixit - složení - zrní v plné polní, čokosrdce, arónie v jogurtu, brusinky v karobu
-tohle byla spíše taková sladší verze, ale taky jsem si moc pochutnala
3.Alnatura musli 1 kg, kupovala jsem v DM
-mix vloček, rozinek, lískových ořechů, slunečnicových semínek, praženého sezamu, lněných semínek a pražené pohanky
-v musli bylo hodně lískových ořechů a dost semínek, když by bylo v akci, koupila bych si ho zase
 4. Cizrnová pomazánka s vajíčkem - 100 g Lidl
-pomazánku jsem ráda jedla např. s okurkou nebo s mrkví, že jsem pomazánku na zeleninu nabírala
-moc mi chutnala, je taková mírně pálivá
-prodávají i další varianty - např. s červenou řepou, s křenem, s tuňákem
5.Italský salát s lososem - 220 g
-losos byl chuťově vynikající, ale bylo ho tam málo, převažovaly fazole, kukuřice a hřášek spolu s rajčatovou omáčkou
6.Krůtí a hovězí masový snack, sušené maso - z DM
-bez lepku, barviv a glutamátů
-sušené maso jsme si koupili na vyzkoušení, chutnalo nám, ale je to taková drahá sranda 20 g za 40 Kč
7.Ovocný nápoj s kousky ovoce - banán, jahody, ananas, jablko
-nápoj mi chutnal, kousky ovoce obsahoval, nebyl nijak přeslazený
8.Fit/Slim kolekce čajů od Teekanne - 48 g
-čaje obsahují zelený čaj + bylinky, já mám tyto čaje moc ráda, chuťově byly dobrý
9.Borůvky a maliny 125 g
-když jsem je viděla v akci, tak jsem si je koupila, zajímala mě chuť a na snídani do jogurtu s ovesnýma vločkama bodly, nebyly kyselý a sladký tak akorát
10.Jogurt čokoládovo-višňový 150 g, obsah tuku 2,8%
-jogurt dole obsahoval čokoládu + višňě a nahoře byl jogurt, výborný
11.Arašídová jemná pomazánka 340 g, 90% arašídů
-tohle arašídový máslo z Kauflandu mi moc chutná,není hořký
12.Chia kaše borůvky - Semix 65 g
-obsahuje jak borůvky, tak černý rybíz
-je hodně sladká, ale pochutnala jsem si
13.Smetanový jogurt s medovou složkou/ s medovo-fíkovou složkou, obsah tuku 10%
-jogurty jsem kupovala v rámci řeckého týdne v Lidlu
-v jedné vaničce byl jogurt a v druhé ta složka, já si je smíchala dohromady a jogurt mi hodně chutnal


Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





20 komentářů:

  1. Mixit mám hodně ráda a už jsem si ho dlouho nekoupila. Nejraději mám čokoládový a mandlemi. Ovesná kaše s chia semínky byla výborná a hezky voněla

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho kupovala na Vánoce a druhý teď v dubnu, tak 1x za čtvrt roku odměna :). Jsem ráda, že Ti chutnala

      Vymazat
  2. Ta chia kaše mi taky hodně chutnala, i když s tou sladkostí máš pravdu. Každopádně mockrát děkuju, že jsem ji mohla zkusit :) Jinak jsem z toho nic neměla, jen jednou sušené maso, i když v jiném obalu a asi od jiné značky. Chutnalo mi, ale ta cena byla moc. Jinak moc na ochutnávání zajímavých jídel nejsem. Ne že bych nebyla zvědavá, ale nechodím moc nakupovat a ani mě nenapadne po něčem takovém koukat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Ti chutnala :). Ta cena toho masa je fakt vysoká, ale to je myslím i u ostatních značek tak. A jednou kámoš donesl sušený maso domácí a to bylo výborný :). I sušenou rybu jsem měla v Norsku

      Vymazat
  3. Mix it je nejlepší! ♥ Jinak asi vyzkouším chia kaši - cidím ji teď snad na každém blogu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Když jsem tento článek psala posledně, tak se několik čtenářek ptalo, kde se jí dá sehnat a neznaly ji. Já ji teda zatím na žádném blogu neviděla, ale je teď nově dostupná i v DM, tak asi proto zažívá boom :D

      Vymazat
  4. Ta chia kaša ma zaujala ale ani nemam najmenšie tušenie kde by sa dala zohnať:) a z lidla veci mam rada chodím tam pravidelne, tekane čaje sa u nás moc nevyskytujú neviem prečo ale akosi nám nechutia, ja som za klasiku ako popradský alebo coop jednota:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chia kaši můžeš koupit v DM :) Já jsem od Teekanne měla tyto bylinný čaje poprvé, párkrát jsem měla ovocný, byly dobrý, ale já moc ovocný čaje nepiju :)

      Vymazat
  5. Tyhle články mám moc ráda :-D. Alnatura musli bych chtěla ochutnat. Cizrnové pomazánky z Lidlu miluji akorát s řepou mi jediná nechutnala.Relax nápojík je skvělý na osvěžení a všechny druhy mi chutnaly. Opočenský jogurt je výborný ale Jihočeský ve skleničce mi chutná více. Skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :D. No tohle byl snad můj první jogurt ve skleničce :D

      Vymazat
  6. Tu chia kaši si kupuju už nějaký pátek a úplně jsem si ji zamilovala :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Více mi chutnala ale ta kešu s brusinkama :)

      Vymazat
  7. Miluji Mixit. Taky si u nich zvyknu objednávat a nad využitím jejich dóz taky přemýšlím. :-) Jinak hodně tvých dobrot ani nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě a pořád mě nenapadlo, co bych mohla vyrobit :)

      Vymazat
  8. Chia kaši s borůvkama jsem si koupila v Lidlu a taky jsem ji už viděla v DMku. Jako jo, dobré, ale domácí kaše je domácí kaše, tyhle z pytlíku mi prostě nikdy nebudou tak chutnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tyto chutnaly, ale jinak zkušenost s pytlíkovýma nemám, já mám nejradši vločky s jogurtem a k tomu ovoce :). Stejně si myslím, že ty kupované jsou zbytečně přeslazené

      Vymazat
  9. Sušené maso přímo zbožňuju! Taky tu kaši s chia semínky mám ráda i v jiných verzích :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou bych si chtěla pořídit sušičku a nejspíš bych si ho dělala doma :)

      Vymazat
  10. Peanut butter je naprosto super! Já ale doporučuju ten z Marks a Spencer! :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten uz jsem Deny taky mela, pamatuju ze minule leto, kdyz jsem byvala v Brne a mela jsem tento obchod po ruce v Olympii :) Brala byvh tento obchod i v Pardubicich :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*