Novinky za poslední měsíce

/
33 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
poslední měsíce jsem se krotila v nákupech. Řekla jsem si totiž, že mám kosmetiky dost a nechci si dělat zbytečný zásoby, dokud ji nevypotřebuju. Taky už mám pro Vás nachystaný článek s veškerou mou pečující i dekorativní kosmetikou, co mám. A jsem pyšná, že toho nemám hory a fakt jsem poslední měsíce jen spotřebovávala a nenakupovala. Ale i tak jsem si něco málo koupila, tak se pojďte mrknout co.

Už před Vánoci se začaly prodávat antistresové omalovánky pro dospělé. Já jsem si je teď nadělila sama a to díky skvělé akci na Slevomatu, kdy mě omalovánky i s poštovným vyšly na 59 Kč. A fakt - maluju, maluju a myslím jen na to, jakou pak použiju barvu - úžasný :).
Tento měsíc vyšla nová Joy, kde dárkem byly 3 mini lesky od Essence v roztomilým balení. Joy i s dárkem za 40 Kč.

 Z jarního jarmarku mi Jůlis přinesla tento krásnej svícen.
Taky jsem si zase objednávala Mixit a namíchala jsem si zrní v plné polní + čokosrdce + arónie v jogurtu + brusinky v karobu a 750 g mě stálo 97 Kč.
Z Oriflame jsem si teď objednávala 3 štětce, který byly v akci, kus za 49 Kč.
 A ségra si objednávala štětce z Aliexpressu a podělila se :). Štětců tam měla kolem 10, na pleť i oči a set i s plátěným sáčkem vyšel na 165 Kč.
 A od přítele mám tento super hrnek, kam se může psát křídou.
Tak to bylo skromný,že? Ale i přesto mám z věcí radost :). 

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





33 komentářů:

  1. Ahoj Veru, mívám podobné nápady, ale nikdy je nezrealizuju. Říkám si, že se s kosmetikou budu krotit a zaměřím se na jiné věci, třeba oblečení, boty a věci do bytu. Jenže pak neodolám novinkám sklouznu do starých kolejí :-) Chválím, že sis koupila tolik nekosmetických věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si právě i dlouho nekoupila žádný oblečení, nějak nebyl čas šmejdit po obchodech, ale chystám se tento nebo příští týden :)

      Vymazat
  2. Hrnecek je rozkosny :) Joy s lesky jsem si take koupila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá mi radost :) Ale zatím je jen na ozdobu a ani nevím, jestli z něj budu pít :D

      Vymazat
  3. Máš nádherné stránky!! :) Obdivuju tě, že máš na vymalovávání nervy, mně by anistresovky spíš stresovaly, kdybych přetáhla a tak..:D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Joy se sadou mini lesků jsem si taky pořídila, nešlo odolat. Obdivuji Tě, že vydržíš nenakupovat kosmetiku, to je u mně věc zhola nemožná:-D A už se těším na článek, kde ukážeš svoji kosmetiku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už když jsem viděla avizo na FB JOy, tak jsem pro ně hned ráno letěla :) To jsem ráda, že se těšíš

      Vymazat
  5. Kdybych měla volný čas, tak bych si omalovánky pořídila a malovala bych si také, ale bohužel nemůžu.. :/ Jenom když hlídám děti, protože ty ty antistresové mají, tak si je občas vybarvujeme. A ten svícen od Jůlis je moc hezký :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě řekla, že si takhle udělám i čas na sebe a aspoň se případnej stres vypaří :)

      Vymazat
  6. Jee hrnek je boží, nevíš kde ho přítel sehnal? Nad Joy s dárkem jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem si no nepořídila, protože mám lesků dost. Já mám teď nějakou nakupovací mánii, nejradši bych vykoupila všechny obchody jak s kosmetikou, tak i s oblečením :D V následujících měsících se už musím taky krotit. A moc se těším na článek o kosmetice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to nevím :(. Mně se líbí, že jsou mini, že myslím, že ta spotřeba bude rychlejší, klidně bych takový mini verze i více uvítala v drogerkách :)

      Vymazat
  7. Moja sestra si kúpila tiež podobnú vymaľovávanku a je veľmi úžasná! Dokonca mi dovolila zopár obrázkov vymaľovať :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nákup! :) Nad antistresovými omalovánky také přemýšlím, musí to být skvělá relaxace :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem je viděla v akci, hned jsem kupovala :D

      Vymazat
  9. Z mix.it taky objednávám moc ráda :) Štětce i hrneček vypadají bezvadně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem musli objednávala jen právě z této stránky a jsem spokojená :)

      Vymazat
  10. Krásne nákupy:) a minilesky sú úžasne:))

    OdpovědětVymazat
  11. Hrnek je super, ten bych koupila pro přítele, určitě by něco tak kreativního ocenil :) Svícen je moc krásný :) A Joy s lesky si možná pořídím taky, bohatě by mi stačila malá balení :) Těším se na tvé zásoby kosmetiky, sama se moc ráda prohrabuju těmi svými :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže ty malý balení jsou super, jednak, že to vypotřebuju rychleji a pak nezabírají vůbec žádný místo v batohu/kabelce :)

      Vymazat
  12. Máš moc krásný blog. :)
    Zajímalo by mě, co tě vedle k tomu založit si blogspot, jsem momentálně už 10 rokem na blogu, všechno tam umím a blogspotu se bojím, protože mu nerozumím. Líbí se mi, že máš přehled o všech sledujících, prosím o tvůj osobní názor.

    www.allys-cook.blog.cz Děkuji <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju :) Já už blog budu mít 2 roky a ani nevím, jak jsem předtím na ten blogger přišla, ale hned jsem tomu porozumněla. Určitě bych neměnila, dá se zde krásně zorientovat a právě si tam můžu přidat všechny oblíbený blogy, který ráda sleduju a pak když jdu na blogger,tak se mi hned ukážou nový články :)

      Vymazat
  13. Ten svícínek je božíí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze ? :) libi se mi ze si pak muzu menit ty svicky a tak muze vypadat porad jinak

      Vymazat
  14. Krásné věci. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená se štětci z Oriflamu. Mám ten na pudr a vypadávají z něho chloupky, ale že docela dost. :-( Mixit miluji a musím si u nich taky objednat. Musli od nich mi už dávno došlo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatim jsem ho pouzila jednou a taky uz teda chloupek vypadl :(

      Vymazat
  15. za tie omalovánky máš môj obdiv,pretože ja ich tiež mám,asi 2 knižky, ale ešte som tam žiadnu nedokončila :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsem zvedava kolik let budu vymalovavat vsechno

      Vymazat
  16. Z těchto "antistresových" omalovánek bych byla asi pořád ve stresu :D když bych přetáhla, nebo se mi to nepovedlo :D nic pro mě prostě, ale líbí se mi, když je to pak hezky vybarvené :) Anet

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, kdybych používala lesky na rty, hned si běžím Joy koupit... každopádně se mi moc líbí ten svícínek :) Máš pěkné omalovánky - ségra má stejné.. já už mám vlastní taky konečně :D ale jen malinké a vůbec nestíhám vybarvovat :(

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíc se mi líbí hrneček, miluju tyhle věci, kam se dá psát křídou. Hrozně ráda bych si do budoucna pořídila květináče s cedulkou namalovanou křídovou barvou, vypadá to skvěle, že tam máš pak napsané, co to je za bylinku nebo květinu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*