Matné rtěnky-Berry Blast a Red Supreme-Avon

/
32 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
venku je naprosto nádherně, užíváte si sluníčka?
Když jsem Vám ukazovala v nákupním článku matné rtěnky z Avonu, byly jste na ně hodně zvědavé. A dnes přicházím s článkem právě na tyto Ultra colour matte rtěnky.
Obsah rtěnky se ukrývá v balení, které je také matné. Víčko dovírá, materiál je kvalitní. Obsah rtěnky je 3,6 g. Katalogová cena rtěnek je 99 Kč, já měla cenu přes známou 90 Kč.
Vybrala jsem si 2 odstíny a to konkrétně Red Supreme a Berry Blast.
Rtěnky jsou opravdu matné, bez jakéhokoliv lesku. Jsou vysoce pigmentované a plně kryjí.
Při manipulaci jsem opravdu opatrná, abych rty hezky nalíčila. Chci si pořídit konturovací tužku, myslím, že s ní ty rty budou vypadat ještě líp, když bych prvně obkreslila rty a pak je rtěnkou vyplnila. Na rtech ani necítím, že nějakou rtěnku mám, jak jsou velice příjemné a rty nevysušují. Za to velké plus, protože často matné rtěnka mají tendenci vysušovat.
Rtěnky mi na rtech vydrží, když piju, zvládnou i svačinu. Když obědvám, tak se mi ztratí z prostředku rtů a zůstanou na okrajích, takže je pak potřeba rtěnku opravit. Jsem ale z rtěnek nadšená a moc spokojená.
A protože jsem s rtěnkama nafotila hodně fotek, tak ještě přidávám další fotky rtěnek na rtech :).

Jak se Vám líbí? Co myslíte, sluší mi tyto barvy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)




32 komentářů:

  1. Krásné rtěnky! Vypadají fakt nádherně a raduji se z té výdrže. A sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá více burgundy je krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Majú naozaj krásne odtiene:)) veľmi ti pristanù tieto červené(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, moc ti to sluší, líbí se mi na tobě obě. Obaly mi trochu připomínají Revlon, taková klasika, kterou člověk může vytáhnout i na nějaké nóbl akci.

    OdpovědětVymazat
  5. Obě vypadají nádherně, ale víc se mi líbí asi ta druhá :)

    Mimochodem na fotkách ti to moc sluší :) Líbí se mi, jak máš upravené obočí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz je to Jity lepsi ze? :) Pouzivam ted casto jen gel na oboci a libi se mi to vic :)

      Vymazat
    2. Vypadá to opravdu moc hezky :)

      Vymazat
  6. Sluší Ti to, Veru:-) Myslím, že odstíny jsi vybrala opravdu dobře:-) Já mám objednaný odstín Posh Petal, tak už se těším, až mi dorazí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na ten odstín a je taky hezký :)

      Vymazat
  7. Ta Berry blast vypadá skvěle a moc ti sluší Veru! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pristanu ti oboje ! :) Mne sa viac páči ale tá tmavšia :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné, sluší ti! Moc se mi líbí Berry Blust:)

    OdpovědětVymazat
  10. Výrazné rtěnky ti hrozně seknou! Dokonce se opovažuju tvrdit, že se mi na tobě líbí více, než jemné líčení :) Oba odstíny jsou perfektní!

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti sluší Veru a vypadají teda vážně skvěle, i ty obaly působí luxusně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  12. No, tak ty jsou super! :) Hlavně se mi líbí, že docela dost vydrží, to je paráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Obě rtěnky jsou moc pěkné a sluší ti ty barvičky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou krásné a podle těch vlastností opravdu super :) Já je ale oželím, protože rtěnek mám už dost a skoro je nenosím. V poslední době dávám přednost pastelkám, které natřu i ve škole bez zrcadla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelky mám 2 od YR, ale zase není to úplně ta konzistence tužky, takový produkt jsem ještě neměla žádný, ale zrovna jsem koukala u Kristine na blogu a zalíbila se mi pastelka z nové kolekce od Essence :)

      Vymazat
  15. Tak jsem ráda, že se Vám odstíny holky líbí :) Prvně jsem si objednala jen odstín Red Supreme a když pak Terry ukazovala odstín Berry Blast a říkala, že moc sluší zeleným očím, tak jsem musela objednat i ten odstín :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ta Berry blast je fakt boží :) sekne ti!

    OdpovědětVymazat
  17. Ta Berry Blast se mi strašně líbí! snad si ji asi i koupím! fakt krásná BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  18. Moc se mi líbí obě dvě ale na tobě se mi více líbí ta Berry blast, opravdu ti odstín perfektně sedne.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou na tobě dokonalý! Líbí se mi i jejich obaly :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky :) rtěnky ti moc sluší, vyhrála jsem je ve výzvě na Blogerkách, tak už se nemůžu dočkat až mi dorazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak tahle výzva mi unikla, to se máš na co těšit :)

      Vymazat
  21. Moc sa ti hodia! ja si na sebe takéto odtiene moc neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuju všem za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Rtěnky ti mooc sluší, nějakou bych si taky chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Rtenky jsou nadherne obe, moc ti slusi!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*