Má zkušenost s CelluBlue + video v akci

/
26 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
před nějakou dobou mě oslovila paní, zda bych chtěla otestovat CelluBlue. O tomto pomocníkovi jsem už na blozích četla a vždy jsem při čtení článku přemýšlela, jaké účinky by to asi mělo na mě. A tak jsem si nechala CelluBlue k otestování zaslat. CelluBlue mi přišlo v plátěném pytlíku. Na oficiálních stránkách je cena 19,90 euro a na Fann parfumerii jsem ho našla za 374 Kč. Na konci článku najdete video, kde CelluBlue na sobě ukazuju.
Oficiální popis:
CelluBlue napodobuje vakuové masáže. Pomocí baňky se vytváří podtlak, který pomáhá rozbíjet tukové buňky.Tím baňka pokožku prokrvuje. Podtlakem narušené tukové buňky jsou vyplavovány lymfatickým systémem z těla ven. Organismus se regeneruje a omlazuje. Výsledky by se měly dostavit během 3-4 týdnů.
CelluBlue je vyroben z medicinského silikonu a neobsahuje žádné jiné látky. Lze jej snadno vyčistit vodou a mýdlem.

Použití:
1.Namazat se tělovým olejem nebo mlékem, nikdy nepoužívat na sucho.
2.Stisknout baňku a přisát ji na danou oblast těla. Poté uvolnit a baňka se na tělo přisaje.
3.Pohybujte baňkou nahoru po dobu 3 minut.
4.Pak zleva doprava po dobu 1 minuty.
5.Poté krouživými pohyby po dobu 1 minuty.
6.Skončí se hloubkovými pohyby.
Můj názor:
Přečetla jsem si, jak na masáž, namazala jsem se a začala jsem masírovat. Celulitidu nemám na první pohled extra viditelnou, ale když si kůži zmáčknu nebo si nějak sednu, tak ji vidím. Takže jsem si začala masírovat stehna a poté zadek.
Řeknu Vám, že mě ta masáž strašně bolela, až tak, že jsem u toho bolestí tak kvílela :D a přítel se divil, co to dělám. Nevydržela jsem masírovat tu doporučenou dobu kvůli té bolesti. Nohu i zadek jsem měla celou červeno-fialovou (ale to chápu, že se tak prokrvuje).
Další dny jsem zkoušela masáž znovu, říkala jsem si, že si zvyknu a už to bolet nebude, ale bolest byla ještě horší.

Takže jsem CelluBlue nadále nepoužívala, takže Vám neukážu ani žádný výsledky. A jelikož tuto pomůcku už používat nebudu, tak se Vás chci zeptat, zda byste ji někdo chtěl vyzkoušet? Poslala bych Vám ji poštou, samozřejmě zadarmo, když i já jsem ji dostala :). Stačí mi napsat na e-mail VeruKru@seznam.cz a kdo napíše jako první, tomu pomůcku zašlu.

Myslím, že při pravidelném používání se pozitivní výsledky dostaví, ale že člověk by tuto masáž musel používat opravdu pravidelně a dlouhodobě.
Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




26 komentářů:

  1. Veľmi ma zaujal a rada by som ho vyskúšala:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem nic podobného nezkoušela, překvapilo mě, že to může být bolestivé -_-

    OdpovědětVymazat
  3. To je jak jednoduchý mučicí nástroj :-) Moc se mi líbí že jsi to předvedla, konečně jsem tě slyšela. Já bych to asi nevydržela provádět denně, asi by mě to přestalo bavit. Každopádně je to zajímavý výmysl.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, to je tak super video! Jsi neuveritelne sympatanda :) jinak celublue mam, ale nepouzila jsem ho jeste timto zpusobem ;D asi na te bolesti neco bude - celulitida jako takova boli (ty tukove bunky), kazdopadne trpet neni dobre, takze to naprosto chapu a ze zvedavosti taky vyzkousim :) KONECNE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě myslím, že jinak to bude fungovat, protože jde vidět, že pro provádění se opravdu hodně prokrvuje ta kůže :) a děkuju

      Vymazat
  5. AUUUUU to vypadá hrozně bolestivě. Pro krásu se musí trpět, ale odsaď pocať :D Jsi statečná, že jsi do toho šla a na sobě vyzkoušela, odvahu bych na to po přečtení recenzí asi neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to bolestivý je, jinde jsem tento názor moc nečetla, tak to bude asi hodně individuální :)

      Vymazat
  6. Taky jsem dostala nabídku vyzkoušet tuhle baňku, ale bylo mi jasné, že bych to nezvládla pravidelně používat, na to jsem moc líná. Takže jsem s díky odmítla :D A ty červené fleky teda vypadají děsivě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem se právě pravidelnosti nebála a ani by mě nenapadlo, proč už to pak používat nebudu :D

      Vymazat
  7. vypadá to bolestivě:D
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Cellublue jsem rovněž dostala k otestování a používám ho sice nepravidelně, ale už déle než 3 měsíce. Jsem s ním spokojená a výsledky se dostavily vcelku rychle. Bolest z masáží jsem nepocítila, takže za mě rozhodně můžu doporučit. Ale ono je to hodně individuální. Někoho to bolí, někoho ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych rekla, ze je to individualni. Skvely, ze u Tebe to pusobilo :)

      Vymazat
  9. Veru, tohle mně bolelo snad i za Tebe:-D Pro krásu se fakt musí trpět:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši úplně jde vidět jak tě to bolí. Teda nikdy bych si nemyslela, že to může být tak bolestivé:/ Trošku mě to tedy odradilo:D

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To mě mrzí, že tě to tak bolelo, mně to bylo celkem příjemné :). Je pravda, že na problémových partiích to ale trochu pobolívalo, jinak je to fajn produkt :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda ze, kde je celulutida vic, tam me to i vic bolelo ale to bude fakt kvuli tomu bourani tuku. Urcite si nemyslim, ze by to byla pomucka k nicemu, spis myslim, ze ucinkovat bude :)

      Vymazat
  12. AUUUUU! Na tom videu to teda působí dost bolestivě :O. Jinak eda musím říci, že jsem překvapená, na videu vypadáš úplně jinak než na fotkách, nebo tak jsi úplně jiná nebo jak to říct - ale to je samozřejmě v pozitivním slova smyslu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna Ti to Domi prijde kvuli tomu, ze v clancich mivam cocky a do videa jsem si vzala bryle :)

      Vymazat
  13. Uf, zní a vypadá to fakt děsivě.. Asi bych na to neměla odvahu :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo se bojí, ať si to nepořizuje no :D :D

      Vymazat
  14. Taky jsem měla možnost Cellublue vyzkoušet, ale nabídku jsem odmítla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  15. ASi bych neměla odvahu na to to vyzkoušet :D moc pěkné video, já bych neměla ani odvahu takto ukazovat svá stehna, takže za to velkej palec nahoru!:D:)


    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem Vám fakt ukázat, jak se to provádí, přijde mi, že jak mají to originální video, tak to snad ani nemohly nějak nahrávat :D když to té paní nedělá žádný tahy na noze :D

      Vymazat
  16. Já už ho chci dlouho vyzkoušet, ale ta cena mě odrazuje :D jinak mám vyšší práh bolesti, tak bych to možná snesla, ale kdo ví, vypadalo to fakt bolestivě :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zase takhle investice a když to vydrží až na věky, tak 400 zase není moc :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*