Dárečky pro 3 z Vás ♥

/
20 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
už delší dobu shromažďuju dárečky, které chci věnovat Vám. Balíčky jsou skromnější, ale vybírala a kupovala jsem je tak, že mně samotné se věci líbí a myslím, že Vám můžou udělat radost.
Jsem moc ráda, že můj blog navštěvujete a věnujete mi takto svůj čas, popřípadě mi tu necháte i komentáře, které mi dělají velkou radost a jsem ráda za Vaši odezvu. Dohromady tu mám pro Vás tedy 3 výhry, takže budou 3 výherkyně :).
První balíček obsahuje odličovací pleťové mléko od L´oréal, balzám na rty obohacený o bambucké máslo od Garnier,  CC krém od Essence v odstínu 10 natural a krém na ruce od Oriflame.
Druhý balíček obsahuje linkovaný sešit s veselým jarním motivem, třpytivý náramek s magnetickým zapínáním, chia kaši s příchutí brusinek a kešu, matující krém od Essence a krém na ruce od Oriflame.
Třetí balíček obsahuje linkovaný sešit s veselým jarním motivem, třpytivý náramek na magnetické zapínání, chia kaši s příchutí borůvek, hydratační krém od Essence a krém na ruce od Oriflame.
Podmínky pro soutěžení:

1. Napsat mi, který balíček Vás zaujal nejvíce
2.Které typy článků čtete v blogosféře úplně nejraději
3.Svůj e-mail můžete nebo nemusíte připojit, výherce vyhlásím na blogu, kdo mi napíše e-mail, tomu se přímo na e-mail ozvu

Soutěž potrvá do 7. dubna, bude trvat tedy 7 dnů. Poté budu vybírat z komentářů, které splní dané podmínky :).

Mějte se krásně
Pa Veru ♥




20 komentářů:

  1. Ahoj vsetky balicky su pekne ale kedze mam suchu plet druhy by som nevyuzila, tak prvy alebo treti by potesili. Najradsej citam nakupy a novinky, spotrebovano a samozrejme recenzie. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky balíčky sú úžasné, ale najviac sa mi asi páči ten prvý. :)
    Najradšej mám články typu new in alebo outfity. :)
    Môj e-mail je 0simplicitylife@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé moc pěkné balíčky!:) Mě nejvíce zaujal ten první balíček (ještě nikdy jsem neměla vlastní BB či CC krém, tak bych to snad díky výhře napravila :D ale pravděpodobnost, že vyhraji?:D Téměř nulová)... :)

    Já jsem si v poslední době hodně oblíbila články, ve kterých jsou úlovky ze sekáče, nebo si dost ráda počtu i nějaké recenze na knihy a samozřejmě miluji outfitové články, kde se mohu inspirovat :) Vícce méně čtu většinu článků ráda a nejradši mám, když jsou v článků velké, kvalitní a vlastní fotografie :)

    Jo a mail Jityblog@gmail.com, ale asi je zbytečné mi tam psát, pokud bych náááhodou výhrala :D stejně na tvůj blog lezu furt :D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny balíčky jsou skvělé. Nejvíce se mi líbí 1., protože obsahuje CC krém, který bych ráda vyzkoušela. Podle mě nejde ani tak o obsah balíčku, ale o to, že se snažíš svým čtenářům udělat radost. Každá maličkost potěší. :-)
    Nejraději mám kosmetické články, spotřebováno, recenze, ale přečtu si i ráda něco ze života, popřípadě z výletu. :-)
    Měj se hezky a užij si víkend.
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Potěšil by mně druhý balíček:-)
    Já mám moc ráda nákupové články, pak taky spotřebováno a recenze na kosmetické produkty. Ale ráda si přečtu i články se sekáčovými úlovky, sama totiž do sekáčů chodím moc ráda a mám odtud spoustu krásných věcí (a za pár korun), tak se moc ráda inspiruji i v blogosféře, co udělalo radost druhým.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, rovnou tři balíčky, krásná giveaway! Tvůj blog čtu už hrozně dlouho a vždy se sem ráda vrátím, proto se do soutěže s radostí zapojuji. Nejvíce se mi líbí první balíček - na balzámky na rty jsem ujetá a mám jich snad triliardu a odličovací mléko? Zrovna řeším dilema, jaké si koupit jako další, takže by to bylo tímto vyřešené :D

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že jsi vybrala moc pěkné dárečky, mě osobně se nejvíce líbí asi třetí balíček, ale samozřejmě by potěšil kterýkoliv :o) A asi nebude žádným překvapením, když napíšu, že nejraději čtu články kosmetické na všechny způsoby :o)

    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejraději mám recenzovací články. Přeci jen nejlepší reklamou na nějaký produkt je osobní zkušenost. Čím více článků k jednomu produktu, tím ucelenější názor koupit/nekoupit. :)
    Takže já se primárně soustředím na tyto články. Ostatně ve volných chvílích si ale ráda pročtu například tagy.
    Jinak balíčky jsou krásné všech a mně osobně se nejvíce zamlouvá balíček s číslem jedna. :)
    Můj email je: gatetoneverland@gmail.com

    Krásný den, Veru!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Veru. Vybrala jsi do soutěže pěkné věci a hlavní je, že ty sama je máš vyzkoušené a vyhovují ti. Nejvíc mě zaujal balíček č. 1, ale všechny jsou pěkné.
    Na blozích mám nejradši články o spotřebované kosmetice. Pak i nákupní články, články o jídle a zajímavé recenze. USedmikrasky zavináč seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Verčo, líbí se mi všechny tři balíčky :)) těžko říct, který nejvíc, asi ten první :) na tvém blogu mám ráda veškeré tvé články, obzvlášť ty o kosmetice :) je super, když něco vyzkoušíš a dáš nám zpětnou vazbu :) jinak všeobecně mám v oblibě random posty plné fotek okomentované pár větami a pak právě zmíněné recenze na kosmetiku, protože si nerada kupuji něco o čem nic nevím :D
    měj se krásně :)
    kucmys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Všetky balíčky sú krásne, ale najviac ma zaujal ten č.1:) veľmi rada si prečítam recenzie alebo recepty:)
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná soutěž. Všechny balíčky by se hodily :-) ale nejvíc asi 3, moc ráda bych ochutnala ty kaše.
    Nejraději na blogu mám spotřebováno, jak z kosmetiky, tak i potravinové.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mne sa pači 1baliček kedže je tam balzam na pery, ale bola by som zvedava aj na jednu tu kašu:)) samozrejme mam rada recenzie na dostupne produkty a recepty:))
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce mne zaujal balíček č.1, chia kaše znám a jsou moc dobré, mám doma pořádnou zásobu, takže další nepotřebuji :) Nejraději si vždycky čtu různé hauly a nejužitečnější jsou vždycky recenze na produkty, nad kterými zrovna přemýšlím:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Veru, super soutěž. Nejvíc se mi líbí balíček č2
    Moje nejoblíbenější články jsou nákupy a spotřebováno
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nejvíc líbí 3 :) Hodně oceňuji, že jsi dárečky vybírala sama. Většinou vidím samé soutěže, kde výrobky věnovaly nějaké značky. Sice je to fajn, že se většinou jedná o novinky, ale takový balíček od srdce podle mě potěší mnohem víc :) Na blozích čtu nejradši spotřebováno, protože není nad recenze po úplném vypotřebování. A dál recenze na běžné produkty z drogerie, protože se musím přiznat, že nákupy přes internet úplně neovládám :D A taky mám moc ráda čmuchací články ze soukromí :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce se mi líbí třetí balíček :) Co čtu v blogosféře nejradši je těžké říct, záleží na tom, jakou mám zrovna náladu :) ..i proto mám tvůj blog moc ráda, můžu si na něm přečíst od každého něco :)

    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Všetky balíčky vyzerajú skvele, takže výber nechám na teba. Najradšej zo všetkých mám randomy, kde sú fotky z rôznych miest, rôznych jedál či noviniek :)
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mne sa páčia všetky balíčky, ale keby som si mohla vybrať, vybrala by som si ten tretí, pretože ma zaujala tá kaša s čučoriedkami :) Ja najradšej čítam články s recenziami produktov, veľmi mi pomáhajú pri rozhodovaní, či si daný produkt kúpiť alebo nie. Ďalej mám veľmi rada fotky z výletov, recepty, ale aj rôzne nákupy.

    pinkshaaark@gmail.com
    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Nejvíce se mi líbí balíček č. 1, ale ty ostatní jsou samozřejmě také moc pěkné. :)
    2. Na tvém blogu mě baví články s novinkami, které sis pořídila a potom mám samozřejmě ráda recenze na kosmetiku a články typu ,,spotřebováno´´.
    3. email - lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*