3x dvoufázové odličovače Ziaja

/
21 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
a že dnes je tedy opravdu nádhrně už od rána. Máte  v plánu něco na dnešní den? My si akorát večer ugrilujeme maso, tak se těším.

Poštěstilo se mi na Facebooku na stránkách kosmetiky Ziaja a vyhrála jsem 3 dvoufázové odličovače a taky mi poslali spoustu vzorečků.

V balíčku jsem našla dvoufázové odličovače: Kozí mléko, Olivové listy a dvoufázový odličovač. Všechny tři jsou určené i na voděodolný makeup. Nic z voděodolné dekorativky doma nemám, takže tuto funkčnost produktu nevyzkouším.
Všechny tři odličovače jsou vhodné taky pro nositele kontaktních čoček. Kontaktní čočky nosím a odličovače mi oči nijak nedráždily.

Všechny jsou bez parfemace. A opravdu, ani jeden z nich nijak nevoní. To mi vyhovuje, protože občas parfemace v produktech na obličej, jsou jen na obtíž.
Ani jeden z odličovačů mě nedráždí v očích,neštípe, nijak je nevysušuje, naopak je pak oční okolí vláčný a odličují naprosto bezvadně. Protřepu lahvičku, přiložím na pár sekund na oko/obličej a veškerou kosmetiku sundá. Nepotřebuju pak ještě nějakým dalším odličovacím přípravkem dočišťovat.

Na fotce můžete vidět, v které části se složky dělí.
Líbí se mi balení, které je na šroubovací uzávěr, takže můžu odličovače i převážet a nemusím se bát, že by mi obsah vytekl. Obal je z pevného plastu a velikost dírky mi úplně vyhovuje. Navíc i velikost balení 120 ml je skvělá, aspoň se odličovač rychleji spotřebuje a nemusím se bát, že by se mi zkazil.
 Na této fotce jsem Vám vyfotila složení produktů.

Celkově jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet právě dvoufázové odličovače, protože mám takovou zkušenost, že spolu s micelárkami odličují nejlépe. A tyto odličují vážně na jedničku a nevidím mezi jednotlivýma variantama nějaký rozdíl. 

Jakou zkušenost máte s dvoufázákama Vy?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





21 komentářů:

  1. Od Ziaji mám odličovací mléko, se kterým jsem spokojená tak napůl... Všechno sice z očí dostane, ale rozmaže to jen všude okolo a já mám pak celý obličej černý a musím sáhnout stejně po micelárce na doodlíčení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem mela par mlek co tohle delaly, tak uz je moc nekupuju. Micelarky a dvoufazaky mi vyhovuji nejvic :)

      Vymazat
  2. Nic od téhle značky jsem ještě nezkoušela a to se na ni už dlouho chystám. Chci si zajít už dlouho do jejich obchůdku, ale nemám ho po cestě, a tak vždycky naběhnu do drogerie. Ale čekám na den, kdy spotřebuju něco ze svých zásob a pak udělám větší nákup :D Voděodolnou mám jednu řasenku, takže když ji občas použiju, odlíčím ji kokosovým olejem :) Jinak by se mi asi nevyplatilo vlastnit dvoufázový odličovač, když běžně vystačím s micelárkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave zadny obchudek nemam, takze jsem posledne vyrobky od Ziaji objednavala z parfums a sortiment pak okukuju ba jejich eshopu Ruzova10 :). Tak treba pak muzes zkusit zmenu :)

      Vymazat
  3. Já jsem si hodně oblíbila Posilující odličovač od Garnier, ten nejen skvěle odlíčí, ale něco dává i mým řasám, takže fajn benefit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnier jsem mela 2x dvoufazovy odlicovac a 3x micelarku :) Tak mrknu i na Tvuj typ, posileni ras, to se mi libi

      Vymazat
  4. Produkty vyzerajú super :) Veľmi dobrý článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) Libi se mi, ze jsou funkci ted mi doslo, ze jsrm si nevyhledala cenu, ale Ziaja je cenove dost vyhodna, takze ve vysledku skvely vyrobek

      Vymazat
  5. Já mám ráda dvoufázový odličovač od Ryoru :) Tyhle le vypadají všechny super, určitě bych nějaký ráda vyzkoušela! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ryoru jsem mela krem na oblicej, jinak tuto znacku nemam vubec vyzkousenou, ale vim, jaky dvoufazak myslis :)

      Vymazat
  6. Zatím jsem nenašla dvoufázák, který by mi vyhovoval. Nejraději se odličuju micelárkou, je to rychlé a neštípe :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ja zase kazdy, co jsem mela, byla jsem spokojena :)

      Vymazat
  7. Mám zelený a jsem z něj nadšená, odlíčí i tekuté rtěnky od Dermacolu a s nimi si často odličováky neumějí poradit. Jen zapomínám protřepávat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, gratuluji k výhře, Veru :) Já mám doma dva dvoufázové odličováky. Jeden od Yves Rocher a druhý je nějaké neznámé značky, ale celkově je mám moc ráda.

    April Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od YR jsem měla 2x, tyhle mi ale přijdou mnohem lepší :)

      Vymazat
  9. Gratuluji k výhře. :-) Já dvoufázové odličovače nepoužívám, vystačím si s odličovacím olejem od Saloos, ale byla by to dobrá zkušenost, obzvlášť když jsou tak skvělé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací oleje od Saloos jsou taky skvělý :)

      Vymazat
  10. Měla jsem ten modrý, ale vůbec nebyl schopný odličit tužku, natož řasenku.. od té doby jsem už žádný odličovač od ziaja nepoužila, mě naprosto nevyhovoval.. tak aspon že ty jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo,fakt? Já právě nemám sebemenší problém. Vím, že Ziaja má i normální odličovač a pravda s tím šlo odličování pěkně blbě, ale s tímto dvoufázovým to jde jedna radost :)

      Vymazat
  11. Dvoufazovy odlicovac jsem zatim zkousela jen od Garnier a moc jsem si ho oblibila :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*