2 kosmetické objevy u Yves Rocher

/
38 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
před Vánoci jsem objednávala na e-shopu Yves Rocher kosmetiku a do košíku jsem přihodila i tento krém a olej. Produkty tedy používám pravidelně od prosince, protože jsem si je ihned oblíbila. Tak si pojďte přečíst celé mé dojmy. Já jsem zrovna vychytala skvělou akci, kdy na celou objednávku jsem měla slevu 50%. Takže mě olej vyšel na 95 korun a krém na 195 korun.
Regenerační olej na poškozené vlasy pro suché a kadeřavé vlasy- 150 ml
Obsahuje vyživující oleje (babass, jojoba, makadamie).
Oficiální cena 189 Kč.

Olej nejraději používám tak, že si dám větší množství do délek vlasů a nechám olej přes noc působit. A nebo ho nechávám působit aspoň hodinu před umytím vlasů.
Po umytí jsou vlasy jemný, lesklý a vůbec je nemám tvrdý, jako když olej nepoužiju. Jsou tak hebký, že mám potřebu si do vlasů neustále sahat.

Olej je v plastovém obalu a vůně je taková olejová. Na to, jak často ho používám, ubývá hrozně pomalu. Používala jsem i olej od Syoss a tento olej tedy mým vlasům prospívá víc.

Hydratační zklidňující péče pro citlivou pleť - 50 ml
Oficiální cena 389 Kč.
Obsahuje zklidňující aktivní složku, která pochází z rostliny sporýšovka východní.
Krém je bez konzervačních látek, vůně, alkoholu, barviv, minerálních olejů a parabenů.
Krém je ve skleněném obalu s plastovým víčkem. Provedení obalu se mi hodně líbí.

Od prosince používám jen tento krém a teď lituju, že jsem Vám nevyfotila detailně obličej před používáním produktu. Protože tak po měsíci používání se dostavily výsledky a já jsem se zbavila začervenalé pleti. A zmizení i nadále trvá a já mám po něm pleť vyhlazenější a v lepším stavu než, když jsem krém nepoužívala.

Moje pleť je citlivá a tento krém je můj parádní pomocník. Nemá žádnou vůni, na pleti nelepí a ihned se do ní vsákne. Jeho konzistence je velmi lehká a roztírá se krásně. A jsem ráda, že mě zbavil začervenalé a podrážděné pleti.
Složení na produktu napsané není, takže to jsem Vám nevyfotila. Na jejich webových stránkách jsem jej taky nenašla.

Měly jste taky nějaký takový problém, se kterým Vám kosmetika pomohla?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





38 komentářů:

  1. Yves Rocher je prostě nej nej nej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští týden si chci jít koupit něco z té jejich nové limitky :)

      Vymazat
  2. Z tejto rady mam serum a krem s SPF a su fajn, mam aj vodu v spreji ale strieka hrozne tak davam na tamponik a nie priamo na tvar

    OdpovědětVymazat
  3. Oba produkty vyzerajú super:) olej na vlasy ma zaujala a čo sa týka krému, dosť sa mi podobá na krém od Avonu Nutraeffect:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně mě zaujal krém a je super, že ti tak pomohl. Mě hodně pomohl balzám na rty od Crazy rumors,kdy mě docela často pálily rty a při jeho používání mě už tento problém netrápí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tu pozitivní recenzi jsem četla a je skvělý, že Ti taky pomohl :). To jsem si jednou takhle koupila slavnej carmex, ale žádný uzdravení rtů se nekonalo

      Vymazat
  5. Olej na vlasy vypadá moc dobře. Asi se po něm podívám, protože moje vlasy jsou v hrozném stavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni Ani :) I když já bych taky potřebovala šmiknout u kadeřnice, ale nějak se mi do toho nechce

      Vymazat
  6. ten olejček ma celkom zaujal, mám teraz od l´oreal, s ktorým som spokojná ale dohovie aj ako vyzerá tento :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. Olejíček mám taky a používám ho úplně stejným způsobem jako ty, Veru - nejlépe přes celou noc a jsem moc spokojená! :) Používám ho v kombinaci i s kondicionérem a šampónem od YR a nemůžu se výsledku nabažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pres tu noc je to takovy nejlepsi a ani nemam nijak zamasteny polstar :) Taky jsem mela balzam a vlasy po nem byly hezky uhlazeny :)

      Vymazat
  8. Také jsem si nakoupila v YR. Využila jsem akce, kdy byl šampon zdarma k nákupu a pořídila si levandulový sprchový gel, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a k němu jsem si zdarma vybrala šampon s kopřivou, tak jsem na to zvědavá :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ja ted tu akci taky vyuziju chci koupit sprchac a telovy mliko z te nove rady :)

      Vymazat
  9. Já si vždycky řeknu, jak vyzkouším nějaký olejíček na vlasy, ale vždycky mám pak pocit, že mám vlasy mastné, i když vím, že jsem si je pořádně opláchla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ja s timto problem nemam :) Nebo si treba umyj vlasy 2x :)

      Vymazat
  10. celkom ma zaujal ten olej ale ked si napisala že sa musí umyť tak neviem si predstaviť či ma vobec niaky učinok. Ja mam oleje ktore dam do mokrych vlasov a ostanu aj v nich ale tožvie Yves Rocher mam rada možno je to fakt dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo presne tak po pusobeni se ma umyt :) to bych Ti doporucila, aby jsi sama vyzkousela :)

      Vymazat
  11. Ani jeden produkt neznám, ale ten olej mně zaujal, chystám se do YR, nedá mi spát ta nová řada tělové kosmetiky, sprcháče, tělová mléka a tak, musím to očichat, zjistit, jak co voní a něco si koupit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vis ze me to taky neda? :D chystam se tam pristi tyden na nakup :)

      Vymazat
  12. Od Yves R. jsem toho nikdy moc neměla ale určitě bych ráda vyzkoušela jejich šampony. Líbí se mi obal oleje, fakt zajímavé. Já si na vlasy dávám kokosový, olivový a dělám si domácí masky ale oleje z drogerek mě pomalu opouštějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna mi přišla Teri poukázka, že když nakoupím nad 49 Kč, tak dostanu šampon zdarma :). Mně se u YR líbí, že mi chodí poukázky každý měsíc poštou a je tam vždy jak sleva, tak dárek k nákupu vždy nad částku 49 Kč :)

      Vymazat
  13. Krem vubec neznam a uprimne me od teto znacky moc nelaka. Kazdopadne vlasovy olej mam a nepouzivam a ted si celkem nadavam, kdyz tu pejes takovou chvalu :) budu muset napravit a dat mu sanci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já oleje takhle používám pravidelně :)

      Vymazat
  14. Yves Rocher má dobré make-upy, vůně a čistící gely. Nicméně vlasové kosmetice od této značky jsem nikdy nepřišla na chuť. Moje vlasy jsou dost zničené, takže jsem opravdu náročná. :-) Ale ten olej mě docela láká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z vlasovky zkoušela tento olej a kondicionér a ten mi vyhovoval :). Asi nejvíce produktů jsem zkoušela od této značky na pleť a pak mám 2 laky, 2 pastelky na rty s miluju jejich sprcháče :)

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Já jsem do toho obchůdku začala chodit asi něco před rokem a vždycky si tam jdu ráda něco koupit :)

      Vymazat
  16. Tak musím určite vyskúšať. O tejto značky som ešte nič nemala, ale vyzerá všetko super :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem toho zkusila víc, ale stále mám co objevovat :)

      Vymazat
  17. Olejíček bych ráda vyzkoušela. Myslím, že by to moje vlasy potřebovaly po každodenním žehlení :D

    Rimmel The Only 1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by tedy potřebovaly :D to si nedovedu představit svoje vlasy, když bych je každý den žehlila

      Vymazat
  18. Asi zkusím ten olej :) Mám zrovna dvoufázový sprej z Avonu a ten moc výživný není a něco by to chtělo, aby se mi brzo po ostříhání zas nezničily konečky. Krém jsem měla jednou nějaký ve vzorečku a byl tak silikonový, že jsem ho musela hned smýt. Takže už se krémů této značky bojím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vím, který myslíš, tak jsem ráda, že jsem si ho neobjednala. Já měla z Avonu ten olejíček se zeleným víčkem a ten mi vlasy hodně zatěžoval a žádné zlepšení jsem neviděla.

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*