ŽaŽ s kosmetickým dárkem

/
35 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
zrovna jsem se vrátila z obchodu a koupila jsem si časopis Žena a Život, který je nově ode dneška v prodeji. Časopisy si kupuju hlavně, když tam mám dárek zdarma a tady mě zaujal lesk.
Lesk od Astoru perfect stay 8 hodin. Já jsem si lesk vybrala v odstínu 001 sweet doll. Ještě jsem v regálu viděla výrazný červený lesk. Pro mě je to krásný odstín, přirozený, super na den, za koupi jsem tedy ráda :). Celkově vzhled lesku se mi líbí. Hlavně nelepí na rtech.

Tento časopis čtu ráda, ty články mě baví. Uvnitř jsem také našla magazín Gusto, ve kterém se ukrývá plno báječných receptů. Uvnitř byl také katalog od Dermacolu, ve kterém jsou snad všechny výrobky, které Dermacol prodává. A taky bylo dárečkem ještě barbecue marináda na kuře - to se hodí :).

Vím, že často bývají v různých lokalitách různé kosmetické dárky, tak mi napište, co je v časopisu třeba u Vás :).
Poběžíte si taky pro tohle vydání?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





35 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, jestli si nemám vzít i ten v červené barvě, přece jen za 32 Kč se lesk nedá koupit :D

      Vymazat
  2. Aj ja dosť nakupujem časopisy a to hlavne kvôli inšpiráciám alebo nejakým tipom. Stane sa mi, že si občas kúpim časopis iba kvôli darčeku. Astor má skvelé lesky momentálne od Astoru používam tie matné masielka a neviem si ich vynachváliť. Mimochodom farba lesku je krásna a prirodzená. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě od Astoru ještě nic na rty neměla, jen 2x řasenku a ty mi od Astoru nesedí, přijdou mi extra mokré :(.
      Přesně jak píšeš, je přirozená, nevýrazná a přitom se mi hodně líbí :)

      Vymazat
  3. Pěkný lesk a povedená fotka. Vypadáš na ní jako profi modelka.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je teda od Tebe milej komentář Ani :)

      Vymazat
  4. Tenhle lesk tam byl nedavno, mrknu, zda u nas neni neco jineho.
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zrovna o něm psala,že? :) Mrkni, já probírala všechny časopisy a u všeho byly lesky

      Vymazat
  5. Také si časopisy kupuji hlavně kvůli dárkům, což u mě není vůbec často. Lesky na rty moc nepoužívám, takže ho tentokrát asi vynechám, ale občas se tam vyskytnou opravdu super věci. Naposledy jsem si takhle pořídila tuším tonikum od YR :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám lesky ráda, ale nesnáším, když lepí na rtech a tento to nedělá, takže bude nejspíš hned velkým oblíbencem :)

      Vymazat
  6. Po časopisech nekoukám vůbec a kdybych nebyla líná, asi bych se po něm podívala :D Mě nejvíc štve, že když už si teda něco kvůli dárku koupím, časopis jako takový ani nečtu. Ale u tohohle věřím, že bych něco zajímavého našla :) Jinak odstín lesku je krásný stejně jako Ty na fotce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si právě ráda časopisy počtu, je to pro mě zase takovej relax :). A moc děkuju Jani :)

      Vymazat
  7. Škoda, že nejsem v ČR, jinak by časopis přistál i v mém košíku. Lesk vypadá pěkně a je super, že nelepí. Taky by se mi hodilo koření. Já teď dlouho na časopisy nekoukala, tak vůbec nemám přehled. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koření je super dárkem navíc, už se těším na marinované masíčko :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Marianne jsem si koupila kvůli dárku 2x, ale přišlo mi, že jsem si spíš nic moc nepočetla :)

      Vymazat
  9. Ten vypadá skvěle! vzala bych si ale asi ten červený :) a i ten druhý časopis musí být super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. SOuhlasím :) produkty na rty mám ráda

      Vymazat
  11. Také kupuji časopisy kvůli dárkům, ale na tenhle jsem ještě nenarazila. Což je škoda, protože vypadá skvěle. :)
    Jinak na první fotce ti to opravdu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je v prodeji od včerejška, tak určitě toho budou plné obchody :) a děkuju

      Vymazat
  12. Tato barva vypadá skvěle, nejspíš se po časopisu podívám v trafice :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tiež mám veľmi rada časopisy s darčekom , najviac asi kozmetickým:)) a lesk vyzerá super:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky s kosmetických :) má i spoustu taštiček takhle

      Vymazat
  14. Já si časopisy nekupuji, pouze když mám cestu letadlem, tak abych se nenudila. Vždy se snažím vybrat ten kde je nejzajímavější dárek. Lesk od Astor je určitě jeden z těch lepších dárků u časopisů. Líbí se mi jak popisuješ že nelepí, já ale lesky nemám ráda protože foukne vítr a všechny vlasy mám okamžitě na rtech zamatlané, takže lesky si nekupuji. Barbecue marináda je super, už jsem ji zkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si vybírám ten časopis s dárkem, který se mi líbí nejvíc :). Dlouhou už právě u žádného časopisu super dárek nebyl. Jooo to s některýma leskama nesnáším :D

      Vymazat
  15. Lesk mám doma už nějaký ten pátek a je fajn - nevysušuje, nedělá žmolky a je příjemný na rtech, ale jako zázrak mi nepřijde (to ale asi žádný lesk - jsem spíše rtěnková).


    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně ty lesky jsou super na oživení rtů, ale jak pím/jím tak nevydrží a je třeba přetřít znovu, ale zase aspoň se tak spotřebuje :)

      Vymazat
  16. Super, děkuji za tip, taky si pro ni skočím :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  17. Tento lesk doma mám a také si na něj nemohu stěžovat :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  18. Veru, moc děkuju za skvělý tip! :) Já ulovila ŽaŽ s krémem na ruce od Oriflamu a nemůžu být spokojenější, krém na ruce mi zrovna dochází a tenhle mi na první vyzkoušení přijde strašně fajn :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  19. Ženu a život miluju právě kvůli těm super dárečkům :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*