Produkty na dně - 14

/
24 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
taky u Vás včera tak chumelilo a máte nasněženo? U nás byla úplná vánice. Zimu mám sice ráda, ale jaro a teplo mnohem radši :).
Dnes je tu zase článek s vypotřebovanýma produktama.
1.Aktivační šampon určený pro poškozené a vypadávající vlasy - Revitalon 250 ml
-šampon měl velice jemnou parfemaci a řidší konzistenci
-vlasy umyl hezky a byly pak nadýchané
-můžu říct, že mi vlasy opravdu padaly méně jak předtím i po spláchnutí jsem vyhazovala menší množství vlasů do koše
2.Obnovující kondicionér určený pro poškozené a vypadávající vlasy - Revitalon 250 ml
-kondicionér taky voněl jemně a měl trošku hustší konzistenci než šampon
-vlasy šly po něm hezky rozčesat
Recenzi na tyto 2 produkty jsem psala zde .
3.Deo sprej cool blossom - Balea 200 ml
-vůně s pomerančovými květy Neroli a vůní červeného pomeranče byla velmi sladká, mně příjemná
-tento deo neobsahuje hliníkové soli, takže mi přišlo, že když jsem jej stříkala, tak jsem se vůbec nedusila a nevytvářel takový ten oblak
-já Balea spreje používám, když vím, že budu doma nebo max. půjdu na nějakou procházku a nebudu vykonávat žádnou těžkou fyzickou aktivitu a spreje fungují suprově
4.Antiperspirant Rexona na černé i bílé oblečení - 40 ml
-voněl pěkně svěže, před pocením mě teď přes zimu ochránil
-nesouhlasím ale s tím, že je na bílé i černé, protože na černém oblečení zanechával skvrny a takové ty bílé čáry
5.Hydratační sprchový gel s krémovou texturou - Playboy 250 ml
-verze sladká jahoda mi voněla krásně, tak luxusně, nemůžu ale říct, že bych z toho cítila jahodu
-vždycky jsem se na sprchu těšila
6.Intimní gel zklidňující neparfémovaný - Avon 300 ml
-je opravdu bez parfemace a za mě super kosmetický produkt
7.Vyživující krém na ruce, nohy a lokty s bambuckým máslem - Avon 75 ml
-já jsem krém používala na chodidla a vždycky jsem se ráno probudila hned s jemnějšími patami
-byl hustší, hezky se roztíral
8.Osvěžující tělové mléko HappyTime s vůní pomeranče - Nivea 400 ml
-mléko je určeno pro normální až suchou pokožku
-tohle byl můj obrovskej oblíbenec, dostala jsem ho na Vánoce a už je pryč
-překrásná parfemace, ihned se roztíral a vsakoval, navíc to dávkování s pumpičkou - prostě kosmetická láska
9.Ochranný balzám pro drsné a suché ruce - Essence 75 ml
-krém obsahoval bambucké máslo a kokosový olej a byl extra výživný
-byl hutný, moc hezky voněl, pěkně se roztíral
10.Krém na ruce s vůní třešně - Oriflame 30 ml
-krém moc hezky voněl, ale na suché ruce nestačil
11.Odličovací tamponky s aloe vera Caterine - Kaufland 120 ks
-jsou 100% bavlněné, příjemné, netrhají se, kupuju je pořád dokola
12.Odličovač očního makeupu - Rival de Loop 50 ml
-tohle je cestovní balení a klidně bych si ho pořídila i ve větším, protože odličoval na jedničku
13.Vzoreček denního krému True perfection - Oriflame
-když jsem krém nanesla, hned se pleť zmatnila a vypadala líp, ráda bych si pořídila krém v plném balení
14.Balzám na rty s měsíčkem lékařským - Astrid 4,8 g
-parádní balzám na rty
15.Zázračný kelímek vanilka - Oriflame 15 ml
-kelímek se dá používat na všechna možná místa, já ho využívám jako balzám na rty a jsem spokojená
16.Třpytivá tužka na oči, odstín black ice - Avon
-tužka je měkká, moc hezky se s ní maluje linka a vydržela na oku celý den, obsahovala malé třpytky
Máte s něčím zkušenost/rády byste něco vyzkoušely?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




24 komentářů:

  1. ahoj Veru, tady máme také dosud bílý poprašek :-) Vidím, že spotřebováváš mojí rychlostí. Ještě není ani polovina měsíce a mám už 5 produktů. Z těch tvých jsem nic nezkoušela. Nejzajímavější je ten Revitalon

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím za jak dlouho to je, vždycky až se taška naplní, tak článek píšu :) ale jde to pěkně od ruky

      Vymazat
  2. K nám se taky od včera vrátila zima, ale snad to brzy roztaje a přijde jaro, já už se na ně tak těším:-) Playboy sprcháče mám moc ráda, už jsem měla více variant a všechny nádherně voněly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna mám ve sprše VIP a taky luxusní vůně :)

      Vymazat
  3. U nas zase prozmenu sviti slunicko a je pomalu jak na jare. Tak jsem zvedava jak dlouho to vydrzi:) jinak zazracny kelimku mam nekolik a v pisledni dobe uz mi neprijdou tak super jako predtim, coz je skoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zbývá ze těch 4, co jsem dostala už předminulé Vánoce, už jen karamelový :)

      Vymazat
  4. Na FB jsem viděla fotky plné sněhu, u nás naštěstí nesněžilo. Těším se na jaro. Budu se muset podívat do Kauflandu po odličovacích tamponkách, protože Bel stojí víš za co. Ty malé krémiky na ruce od Oriflamu stále nemám otevřené. Škoda, že na suché ruce nestačí, ale třeba s nimi budu více spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto z Kauflandu jsou fakt super, navíc kvalita a cena nejlepší :)

      Vymazat
  5. Vyskúšala som z produktov len intímny gél od Avonu a je celkom v pohode. A celkom ma zaujali prvé dva produkty, tak idem čítať recenziu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad už vyzkoušela všechny druhy z toho Avonu :D

      Vymazat
  6. Také deodoranty od Baley používám jen na doma, myslela jsem, že jsem jediná, která to tak dělá :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná spotřeba, zkušenost s ničím nemám, ale určitě si plánuji pořídit vajíčko od Oriflame :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ho zrovna v akci v Oriflamu :)

      Vymazat
  8. Panejo, to je věcí :) Měla jsem zkušenost s tužkou na oči od Avon a s kouzelným kelímkem. S tužkou problém nemám, ale ten kelímek se mi moc neosvědčil. Většinou si všechny tyčinky na rty tahám s sebou a mažu i venku a přijde mi děsně nehygienické strkat špinavé prsty z autobusu do toho kelímku stále a stále dokola a pak si to ještě dávat na pusu :D Takže za mně nic moc aplikace.

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě používám jen doma, když si předtím umyju ruce, jinak venku by mi to přišlo taky nehygienický :)

      Vymazat
  9. S tým intímnym gélom som maximálne spokojná! Zázráčný kelímok mám tiež:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná sbírka! Kouzelný kelímek patří k mým oblibencům! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Od Avonu používám stejné intim. gely, ale tento jsem zatím ještě neměla. Zrovna čekám až mi přijde ten zelený a používám od Chilly a ten mi tak nevyhovuje:-( Planet spa krém mám v te jejich krásné doze a nádherně voní i hydratuje, jen příteli vůbec nevoní a nemůže ho ani cítit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D. Taky jsem měla zelený od Chilly a byla jsem ráda, že jen v cestovním balení, nevyhovoval mi.

      Vymazat
  12. Veru, už se moc těším na jaro. Tohle počasí mě štve! Jinak zázračný kelímek mám taky a jsem s ním moc spokojená.


    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, great post, dear! Love your blog (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Veru já od Rexony používám antiperspirant Maximum protection a nemůžu si ho vynachválit! Stačí nechat chvilku ,,zaschnout" a pak mi žádné fleky na oblečení nedělá:) Je teda docela drahej, ale zrovna teď ho mají v Rossmanovi s 50% slevou :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuji za tip, Rexonu MP jsem měla už 2x a je to úžasnej pomocník, na léto naprosto ideální :).

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*