Parfémy Norma Zlín

/
13 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
užíváte si víkend?
Když jsem se posledně dívala na videa na youtube, Katka z Beauty by Katty ve videu ukazovala parfémy z internetového e-shopu NormaZlín. Její pozitivní reakce (vůně, výdrž, cena) mě hodně nalákaly parfémy prozkoumat.
Na e-shopu mě zaujalo hned několik parfémů. Převážně samé ovocné, květinové a velmi uvažuju o koupi některých parfémů.
Na e-shopu nabízí i různé druhy kosmetiky, umělých řas i doplňky. Zaujalo mě toho na e-shopu dost, protože plno kosmetiky jsem v kamenném obchodě neviděla.


Nemáte zkušenost s těmito parfémy nebo neslyšely jste nějaké názory od známých?

Budu moc ráda za Vaši odezvu

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)





13 komentářů:

  1. Veru, ja si radsi koupim originalni parfem nez toto...

    OdpovědětVymazat
  2. Kolegyně si tam pravidelně objednává a je velmi spokojená. Prodávají tam parfémy, které sice nejsou právé, ale přesto jsou úplně stejné jako originál a za tu cenu se vyplatí:-) Já se tam koukala jen na kosmetiku a jsou tam zajimavé produkty a ty ceny jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost s těmito nemám :) Právě mi ale dochází všechny vůně, co mám.. :D

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  4. S žádným z těhle parfémů nemám zkušenosti a nakupování parfémů online se vyhýbám, musím si vůni nejdřív očichat a parfumérce..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já s těmito taky zkušenost nemám, ale ve Španělsku měli podobné napodobeniny i v lékárnách, že třeba prodávali J´adore a 10€ a voní stejně, jako originál, jen tak dlouho samozřejmě nevydrží. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem tedy o tom taky nikdy jaktěživ neslyšela, ale docela by mě také zajímalo, co to je zač :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto parfémy vůbec nepoznám, ale asi bych spíše šla do parfumerie a k vůni přivoněla. No, ale pokud neodoláš, tak se těším na tvé zkušenosti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle parfémy vůbec neznám, já teď jedu hodně Paco Rabbane a Guess :)

    http://www.verustyle.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem o těchto parfémech nikdy neslyšela, ale radši bych asi zašla do parfumerie, než vůně objednávat přes internet :)
    BeautynaCZ

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé, určitě se taky na eshop podívám. ádný z těchto parfémů neznám.

    OdpovědětVymazat
  11. Zkušenost žádnou nemám, ale už dle obalů vypadají moc krásně! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenost žádnou nemám, ale už dle obalů vypadají moc krásně :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Dekuju za reakce na parfemy holky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*