Outfit na procházce

/
32 Comments
Ahoj krásky :),
jak se máte? Užíváte si pátečního volna?
Já jsem dopoledne strávila venku s kámoškou a zrovna jsem ji využila k vyfocení outfitu (a domluvily jsme se, že ji budu využívat častěji,takže juchůů ♥). A odpoledne jsem si nafotila fotky k článkům a teď je budu postupně sepisovat.
Všechno co mám na sobě, jsem vlastně nakoupila v sekáčích až na boty a šálu, takže za mě super ulovený kousky za pár peněz :).







Tak se Mějte nádherně a přeju Vám krásný Velikonoce,
Pa Veru :)







32 komentářů:

  1. I tu bundu máš ze sekáče? Ta je fakt super. Outfit je pěkný, jako vždycky a moc ti to sluší. Taky přeji krásné Velikonoce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Marti i ta bunda je ze sekáče :). Chtěla jsem si koupit bundu na příští zimu a tak jsem v únoru šla po výprodejích, ale ještě před koupí jsem šla do sekáče a zrovna tam měli výprodej vše za 90 Kč a na ramínku visela tato bunda, takže jsem měla velkou radost, že jsem tak ušetřila :)

      Vymazat
  2. Skvelé úlovky, pristane ti to. :) a teším sa, že bude viacej outfitov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi v sekáčích ulovila skvělé kousky! :) Moc ti to sluší :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední koláž je skvělá, je tam krásně vidět, jak jste si celé focení užívaly... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a na bundičku by som vôbec nepovedala, že je zo sekáča:) stále neverím,že sa tam dajú zohnať aj takéto pekné kúsky:)
    A budem rada, ak sa zapojíš do mojej giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puvodne tam byla za 500 a pak tam prave maji kazdy mesic akci kdy ty ceny jsou nizky a jednotny na vse :)

      Vymazat
  6. Krásná jako vždy :) Ta rtěnka Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Dekuju :) je to lak na rty od Catrice co jsem koupila v lete ve vyprodeji mam tu na nej cely clanek :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky, moc ti to sluší :) taky přeji veselé Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Á, tak tohle místo neznám..:) To snad ani není v Pardubicích, ne? :) Jinak ti to moc sluší, hlavně se mi moc líbí to pozadí se sněženkami, to je prostě pecka. Už se těším na další fotky, holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi neni to v Pardubicich, to je park u nas jak bydlim :) a dekuju

      Vymazat
  10. Sluší ti to Veru a nejvíc závidím ty dlouhé vlásky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vitaminy z DM mi fakt moc pomohly :)

      Vymazat
  11. Dekuju moc za komentare holky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja zväčša do sekáčov nechodím, pretože buď tam neviem nájsť nič alebo to nie je v mojej veľkosti - čo ma vždy dosť nahnevá :D Ale pri posledných nákupoch s kamarátkou, kedy sme obe skúmali džínsové bundy, sme sa zhodli na tom, že sa po nich asi poobzeráme práve v second-handoch, pretože práve tam sa dajú zohnať také, čo vyzerajú dobre a nestoja celé úspory (viď moja sestra, ktorá kúpila svoju džínsovú bundu za dve eurá a vyzerá úžasne) :D

    Tričko sa mi veľmi páči, veľmi to to pristane ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tam urcite podivat bezte protoze ja si tam koupila bundicku dzinovou v lete a to za 20 kc :)

      Vymazat
  13. Moc ti to sluší, ta rudá rtěnka vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, opravdu ti to slušelo! Ta rtěnka je parádní. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Outfit je krásný možná na mě až dost černý ale to bílé triko s krajkou je nádherné. Dostalo mě to že téměř vše je ze sekáče. Jsi opravdu inspirace sama o sobě. Toto obdivuji daleko více než blogy překypující převážně drahými věcmi které si běžně pracující člověk ne vždy může dovolit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko dekuju za krasny komentar :* Bunda je fialova a dzeginy tmave modre, ale jak bylo zatazeno tak fotak vse tak ztmavil :)

      Vymazat
  16. Veruš, moc ti to sluší a máš strašně pěkné vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krasna a dostalo ma ze vy ste si s kamoskou snad aj podobne! Teda okrem farby oci:))

    OdpovědětVymazat
  18. mas uzasne vlasky! a ten ruz k tomu!

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi strašně nádherná a sympatická!! :) <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  20. Ke tmave barve se ted hodne uchyluji, prestoze je jaro, takze se mi to libi i na jinych a jsem z outfitu nadsena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*