Můj malinový zázrak

/
17 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
před nějakou dobou mě trápily suché rty. Měla jsem šupinky, rty štípaly, mazala jsem se různýma balzámama i carmexem a to asi po dobu tří týdnů. Žádný z balzámů mi ale nedokázal pomoct.
Taky když jsem měla rýmu, tak až takovou, že se mi z toho loupal celý nos, samozřejmě byl začervenalý. A já už jsem byla z té bolesti naštvaná, že už jsem nevěděla, čím se namazat.
A pak jsem se začala mazat tímto krémem od Baley - SAIL AWAY - malina. Krém je univerzální, takže ho můžu využívat na cokoliv.
Krémem jsem si mazala jak rty, tak okolí nosu a hned ten den jsem měla nos i rty v lepším stavu. Tak jsem se takhle mazala i další 3 dny a rty i nos se mi úplně uzdravily. A teď už můžu používat i jiné balzámy.

Krém krásně malinově voní, vůně mi připomíná malinový jogurt. Má lehkou konzistenci, pěkně se roztírá a ihned vsakuje. Navíc nevytváří žádný mastný film, spíš zaschne do matna.
Krém je v plechové krabičce o obsahu 30 ml, víčko pěkně dovírá, je tedy vhodný i na cestování. A navíc si pak do této krabičky můžu uschovat nějakou bižu nebo drobnost. V létě jsem si ho kupovala v DM za 35 Kč. Byla to limitka. Jestli krém tento rok budou prodávat zase, hned si udělám zásoby.
Složení:
Máte taky nějaký svůj kosmetický zázrak?

Mějte se krásně,
Pa Veru :)

PS: Už brzy si budete moci u mě na blogu zasoutěžit o dárečky ♥





17 komentářů:

  1. Vyzerá zaujímavo a vôňu zbožňujem:)) hádam ho ešte budú mať...a teším sa na súťaž:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju ga:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ho měla a moc ráda jsem ho používala. Líbila se mi ta vůně a jako krém na ruce mi maximálně vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Využila jsem ho i na obličej, jako krém na ruce i nohy, je fakt parádní :)

      Vymazat
  3. Takové balení se mi moc líbí a je skvělé, že ti tak pomohl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohoto krému jsem nadšená nebyla. Není vůbec špatný, ale na mě bohužel takové účinky neměl. Svůj zázračný krém jsem ještě nenašla.

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám jako cestovní, takže jsem ho zatím použila jen párkrát a to konkrétně na ruce. Mám květinovou verzi a vůně je dokonalá :) Zkusím ho i na ty rty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tyhle krémy měla ve více variantách, nosím je v kabelce, na takové to SOS přemáznutí jsou výborné a strašně se mi líbí ty obaly:-) Doufám, že budou v prodeji i nějaké nové varianty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly jsou fakt parádní, původně jsem ho kupovala jen kvůli tomu obalu :D

      Vymazat
  7. Taky mám tanhle krém, jen ne s malinovou vůní a je super :)

    OdpovědětVymazat
  8. V drogerce jsem to zahlédla, ale nekoupila, což mě ted mrzí! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Krém mi před pár dny došel, a nebyl špatný. Nejvíce se mi líbíla vůně a obal.

    OdpovědětVymazat
  10. Na krémík se podívám. Jinak jsem si dnes ze začátku neuvědomila, že si to byla ty :D a pak mi to došlo ahahah :D. Tak super, že jsme se zase takhle potkaly! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vis co se mi hodne stava? Ze vidim nekoho na fotce a pak ho potkam skutecne a vubec si nejsem jista jestli je to ta osoba :) Pusobis ale moc mile presne jako z blogu :)

      Vymazat
  11. Mám doma čtyři a chybí mi do sbírky levandulová varianta, což mě pěkně štve. :D

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Balení je krásné :) Já jsem tento krém kupovala kamarádce k svátku, ale myslím, že příště si spíše takovýhle univerzální krém koupím pro sebe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. No, tak to doufám, že ho zase začnou prodávat, protože to ho chci teda taky, když je tak zázračný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Strašně se mi líbí obal. Trochu mi připomíná klasickou modrou Niveu, ale ta ilustrace tomu dodává šmrnc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*