Fix, kajalová tužka a stíny v tužce

/
23 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
dnes se podíváme na 3 produkty na oči a to konkrétně na stíny v tužce, kajalovou tužku a fix. Všechny výrobky už používám nejméně 3 měsíce, takže je mám řádně otestované.
Dlouhotrvající fix od Dermacolu (bambi black) mi objednávala spolužačka z e-shopu a vyšel mě na 33 Kč. Na Parfums jsem ho viděla za 85 Kč. Obsah je 5 ml.
Fix je v tlustším obalu, drží se mi hezky. Musím říct, že tak prvních 10 linek jsem s ním byla spokojená, dělal sytou černou linku, která vydržela na oku od rána do večera.

Ale pak se zlomila ta špička hrotu, je momentálně roztřepená a pracuje se mi s fixem zle. Navíc už to ani není pořádná černá.
Nevím, jestli jsem měla špatný kus já, ale jsem ráda, že jsem za něj dala jen 33 Kč, protože ho můžu za chvilku vyhodit. A další bych si kvůli této zkušenosti nekoupila.
Stíny v tužce od Oriflame v odstínu Sahara bronze 1,2 g. Platila jsem za něj kolem 100 Kč.
Stíny mají krémovou, máslovou konzistenci. Barva je lesklá. Tužka má být voděodolná a má vydržet 24 hodin. Stíny mi na oku vydrží celý den, večer je ta barva trošku méně vidět.
Já jsem s těmito stíny spokojená, protože když je nanáším, aspoň mi nic nepadá pod oko a ta příjemná konzistence i barva mě baví.
Kajalová tužka od Oriflame v odstínu midnight blue 1g. Za tuhle tužku jsem platila kolem 80 Kč.
S tužkou se mi také hezky kreslí, je skvěle pigmentovaná. Když ji nanesu ráno, tak večer je barva opět trošku slabší. Má krémovou konzistenci a obsahuje pečující vitamin E.
Zde vidíte všechny produkty .
Se stínama v tužce a s kajalovou tužkou jsem spokojená a používám je hodně často. Fix na oči jsem měla ještě radši, protože mám ráda černé linky na oku, ale když se mi zlomil hrot, je fix už téměř nepoužitelný.

Používáte nějaký podobný výrobek na oči?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




23 komentářů:

  1. Používám jen oční linky, stíny jsem si v poslední době zamilovala v pudrové podobě. Nicméně fix bych chtěla vyzkoušet, protože mě už tužky přestávají bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nejspíš zase vrátím k fixu od Essence, ten byl pro mě super, co jsem zkoušela MissSporty, teď ten od Dermacolu, tak bohužel nespokojenost

      Vymazat
  2. Já mám nejradši gelové linky, ale ty od Dermacol už jsem taky měla a šlo to, ale v kalíšcích mi vyhovují lépe ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gelové jsem zatím neměla žádné :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Dnes jsem na něj slyšela taky negativní názor, že hrot se rychle zlomil a roztřepil .. :)

      Vymazat
  4. Za mě vede Master graphic od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vůbec nevím, co myslíš :) Omrknu stojánek Maybelline

      Vymazat
  5. Ty jo, zklamání od toho fixu od dermacolu? já o něm slyšela jenom to dobré o.O používám na oči tekuté černé linky od essence :)
    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt na nej chvalu hlasat nemohu :)

      Vymazat
    2. A dnes ráno jsem se dívala na video o spotřebovaných produktech u jedné youtuberky Klárky a taky je z fixu zklamaná, stalo se jí s hrotem to stejné, co mně

      Vymazat
  6. Já linky nepoužívám, ale barvou se mi nejvíce líbí ten fix. Škoda, že se ti zlomil hrot.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže mě tužka stála fakt 33 Kč :D aspoň ten obal se mi hodně líbí

      Vymazat
  7. Pěkný článek :) tu poslední tužku mám taky i ve stejném odstínu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se líbila i ve stříbrné :)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí stíny v tužce od Oriflamu, podobný odstín také teď scháním :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si všimla, že tady těch bronzových/béžových odstínů mám nejvíc :) Na denní nošení paráda

      Vymazat
  9. Ty stíny v tužce od Oriflame, jsem si právě objednala, tak jsem na ně zvědavá. Jinak mě určitě pozdravit můžeš :), já jsem si uvědomila, že to seš ty, až když jsem odcházela :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, jak budeš spokojená :)

      Vymazat
  10. Ty Dermacol linky jsem taky měla a mě teda nesedly už od začátku. Nebyly tak sytě černé, jak jsem zvyklá od Miss Sporty tekutých linek a navíc se mi obtiskávaly. Ale vím, že některým lidem sedí, tak nevím, jestli jsem měla vadný kousek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*