Balzámky v kalíšku

/
34 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
sluníčko už nás vytahuje z postele, juchůů, kdo má taky radost?
Poslední dobou moc ráda používám tyto balzámky v plechové krabičce.
Na všechny jsem měla štěstí ve výhrách, takže tímto Marti a Žanetce ještě jednou děkuji :).
Vím, že tento typ balzámků se mnohým jeví jako nehygienický, já je používám zásadně doma, když mám umyté ruce, s sebou ven bych si je nevzala, to používám klasické v tyčince.
Lip butter od Labella - vanilka a makadamiový ořech - 16,7 g/19 ml
-máslíčko, které se hezky na rtech roztírá, rty krásně hydratuje
-vůně mi připomíná kinder vajíčko, mmm
-dodá rtům jemný nádech lesku, takže jsou takové plnější
-já nemám máslíčku co vytknout
Balzámky z Primarku - čokoláda, jahoda a vanilka - 14g
-balzámky mají tužší konzistenci, ale taky se hezky roztírají a rty vyživí
Čokoládový balzámek mi po čokoládě určitě nevoní, vůně je taková chemická, jakoby gumová. Rty jemně zabarví dohněda, tento efekt se mi líbí.
Jahodový balzámek mi svou vůní připomíná žvýkačky od Hubba bubba. Rty zabarví jemně do růžova.
Vanilkový balzámek voní lehce po vanilce a rtům dodá podobný lesk jako máslíčko od Labella.

Víčka u všech balzámků drží, takže jsou bezpečné i na převážení při cestování.
Máte taky své oblíbené balzámky v kalíšku nebo je vůbec nepoužíváte?

Mějte krásný týden
Pa Veru :)





34 komentářů:

  1. Ja mám najradšej v tyčinke, ale teraz mám jeden v kalíšku od The Body Shop a vôbec nie je dobrý :(. A mala som aj nejaké z Priamarku, ale hydratácia bola samozrejme zlá, no voňali a vyzerali krásne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že tyto jak dobře vypadají, tak i fungují, tak jak mají :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi spokojená. Taky mám jeden balzám v kalíšku, ale malinový a jsem s ním velmi spokojená. Jen jsem objevila další skvělý balzámek, který je přírodní a nahradil všechny mé balzámy, co mám doma, protože je opravdu skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láká mě ještě kokosová verze :) a ty jsi objevila který? :)

      Vymazat
  3. Já mám jen tyčinkové, ale tyto vypadjí dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinkový jsem si hodně oblíbila kokosový od YR :)

      Vymazat
  4. Občas si koupím balzám v kalíšku a většinou toho lituju, právě proto, že se to nehodí brát sebou ven. Nejlepší kalíškový jaký jsem kdy měla byl od Lush. Sladký a úžasně hydratační. Tomu jsem odpustila i ten kelímek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám štěstí, že buď ty kalíškové dostávám jako např. zázračné kelímky z Avonu a tyto všechny jsem vyhrála, sama si kupuju taky tyčinkové :)

      Vymazat
  5. Ty balzámky z Primarku vypadají krásně:-) Já mám taky ráda balzámy v kalíšku, ale ty používám jen doma, když mám před použitím čisté ruce. Hodně jsem si oblíbila máslíčka od Labella, vanilku a makadamový ořech a malinovou verzi. A pak mám ještě Zázračné kelímky od Oriflame a od Balei kalíškový balzám s citronovou trávou a mandlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo už jen ty kalíšky určitě lákají ke koupi :)

      Vymazat
  6. Majú úžasne obaly:) a to podobné ako máš ty od Labello mám od Nivey a tá vôňa je úžasná♡ tiež masielka používam najmä, keď som doma:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to to iste:)Labello spada pod Niveu

      Vymazat
    2. Obaly jsou fakt krásný :)

      Vymazat
  7. Já jsem si v poslední době nejvíc oblíbila Eos, ale jinak používám kalíškové radši, přijde mi, že více hydratují :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten už jsem taky měla a je to fajn balzám :)

      Vymazat
  8. mne sa balzamy v kališku veľmi pačia nemam snimi problem ale použivam ich hlavne doma a kde viem že mám čisté ruky, inak beriem zo sebou tyčinku:) tieto vyzeraju paradne pozeram že všetky maš poskušane ja som zase taka že načnem iba jeden ostatne odložim kym neminiem ten jeden:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámky jsou zrovna věc, kde jich mám rozdělaných třeba i 7 :D. Protože já když dostanu balzám, tak ho hned začnu používat a pak je používám všechny tak nějak na střídačku, který mám zrovna po ruce :D. Takže i třeba za den se namažu 4 různýma balzámama :D

      Vymazat
  9. ja takéto nemám a práve kvôli tomu, že mi je to nehygienické si to nekupujem, som za overenú klasiku :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to nehygienické balení přijde každé z nás :)

      Vymazat
  10. Já miluju ten svůj od Body Shop a vůbec neubývá :) Ty z Primarku jsem zkoušela taky, ale moc nadšená jsem z nich nebyla. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na rty od BodyShop bych také ráda vyzkoušela :)

      Vymazat
  11. Z tychto nemam vyskusany ziadny, ale najlepsi kaliskovy bol pre mna od blistexu v modrom kalisku, stipkavy na perach, ale vynikajuci efekt. Mne to palenie nevadilo, mala som pocit ze funguje :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na modrý od Blistexu jsem chválu slyšela :) Ale já měla jeden balzám od Blistexu v tyčince a ten mě tak pálil, že jsem ho musela přestat používat

      Vymazat
  12. Tyhle kalíškové balzámky vypadají hrozně roztomilé:3 Já sama mám balzámy jen v tubě, ale tyhle jsou určitě taky super, alespoň na doma :D. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na doma jo, aspoň mi i dělají skvělou dekoraci :D

      Vymazat
  13. Lip buttery bych určitě někdy chtěla vyzkoušet :) všude čtu jak jsou skvělé a úžasné, tak bych se o tom přesvědčila ráda i sama :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě taky dlouho chtěla a ve výhře se usmálo štěstí :)

      Vymazat
  14. Já balzámky v kalíšku vůbec nepoužívám právě z toho důvodu, že mi to přijde nehygienické.. Naprosto mi vyhovují ty "klasické" balzámky :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo by mohl vymyslet, aby to bylo hygieničtější :D

      Vymazat
  15. Pěkná recenze :) zatím jsem žádný balzámek v kalíšku neměla, ale láká mě je vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že dělají ještě verzi kokos a malinu, tak kokos bych také brala :)

      Vymazat
  16. Balzámky jsou úžasné a nádherné a hned bych je všechny brala, ale kalíškový typ produktů na rty nepoužívám. Potřebovala bych na ně nějaký aplikátor, protože nenášení pomocí prstu, mi prostě vadí:(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně s tím aplikátorem by to bylo mnohem lepší :)

      Vymazat
  17. Já mám balzámy v kalíšku celkem ráda :) To máslo na rty Labello mám taky a jsem s ním moc spokojená. Nedávno jsem si pořídila balzám Vaseline, který je taky super.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*