Avon nákupy + co se mi líbí v katalogu

/
33 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
jak se máte? Já jsem byla nemocná, takže jsem měla pyžámkový víkend a nevylezla jsem z domu a ani z toho pyžama. Přišla mi má objednávka z Avonu, tak se pojďte podívat, třeba Vás z toho něco zaujme.
Koupila jsem si tohle obří (750 ml) balení hydratačního tělového mléka pro citlivou pokožku s heřmánkem a s výtažkem ovsa. Vůně je jemná, příjemná, mně se líbí. Mléko je středně husté, takže se skvěle roztírá a do pokožky se mi vsákne hned. Poslední dobou jsem si často kupovala tělová mléka, měla jsem jich velkou spotřebu, tak teď aspoň budu mít na nějakou dobu klid. Navíc pumpičkové balení mám úplně nejradši. Cena 129,-.
Na obličej jsem si koupila vyživující pleťový krém s mateří kašičkou 100 ml. Krém má opět moc krásnou vůni. Konzistencí je lehký a opět se skvěle roztírá a nevytváří mastný povrch, takže ho můžu používat i na den, to je super. Cena 59,-.
Chtěla jsem vyzkoušet i tento rozjasňující tónovací denní krém spf 20 50 ml. Krém je bílý, ale jak ho nanesu na pleť, tak zhnědne. Já mám extra bílou pleť a úplně se s tímto krémem na obličeji necítím nejlíp, protože když si ho dám tak tam jde vidět velký rozdíl - krk a pleť. Přijde mi na mně tmavý, ještě si s ním zkusím pohrát, nanést ho v menší vrstvě, jinak nejspíš poputuje dál. Cena 99,-.
Taky jsem si objednala novinku - matné rtěnky. V odstínu red supreme a berry blast. Cena 99,-. Nebudu zatím prozrazovat více, chystám na tyto krásky celý článek po řádném ozkoušení.


Do kabelky se mi hodí tento skládací hřeben se zrcátkem. Navíc za super cenu 39,- .
V katalogu mě tentokrát zaujalo zase spoustu kousků, nakonec jsem ale všemu odolala a neobjednala si nic.






Potěšilo by Vás něco z mého nákupu nebo z katalogu?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





33 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí rtěnky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nové matné rtěnky bych taky ráda vyzkoušela, tak třeba časem. Kartáč do kabelky mám už druhý a je to super věc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na matné rtěnky se budu muset v katalogu podívat. Ta nová řasenka by mně lákala, ale řasenek mám dost, navíc mám políčeno na některé nové v drogerii, takže prozatím odolám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý nákup:)
    Nad matnými rúžami rozmýšľam už dlho a kefu do kabelky mám tiež:) špirála ma zaujala, nakoľko si ju objednala odo mňa aj kamoška! A určite si niekedy zaobstaraj telový sprej, pretože sú fakt skvelé:))
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Ty matné rtěnky mají krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem po delší době objednávala :) Neudržela jsem se a vzala hned tři tělové spreje :D Zbytek už si radši ani nevybavím, ale už se moc těším, až mi vše kamarádka přiveze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se neměla udržet, tak bych si musela vzít taky více parfemací, teď mám ale těch voňavek fakt dost, tak stopka :D

      Vymazat
  7. Já mám od Avonu ráda ty jejich rtěnky a laky na nehty :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak vidím kočky, že matné rtěnky Vás zaujaly nejvíce :) Děkuju za odezvu od Vás

    OdpovědětVymazat
  9. mam rada výrobky z avonu a vždy si niečo prečítam a kúpim, čo sa týka telových mliek poslednu dobu som ich tak veľa nemíňala ako predtým neviem čím to je, ale predtým som spotrebovala dosť.. ten tonovaci krem škoda že je tmavší možno keby si ho skúsila zmiešať z niečim bledším

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, strašně moc se mi líbí, když nám ukazuješ, co tě zaujalo v letácích/katalozích, já si nikdy tak skvělých věcích nevšimnu.. Rtěnky mě zaujaly nejvíce! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty rtenky bych brala hned :) coz mi pripomina ze jsem si hrozne dlouho zadnou nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě doma jen jednu matnou a hodně výraznou křiklavě růžovou. Tak jsem si udělala radost, protože matné rty se mi líbí více než lesklé :)

      Vymazat
  12. Doufám že jsi tu nemoc pořádně vyležela a teď je ti lépe :-). Kosmetika obsahující oves koukám že letos jede, všude to někde čtu. Pupmičkové balení jsou nejlepší nemusí člověk do toho hrabat a následné komplikovaně zavírat. Rtěnky jsou teda nádherné a hned bych je také brala. Avon katalog jsem ještě neviděla a tím lépe protože nemám alespoň nutkání utrácet za věci které až tak nutně nepotřebji.
    Já mám od Avonu spousta tělových sprejů ale ještě ze starých řad a tak by mě potěšil třeba ten a nebo sprchový gel. Šampony z Avonu moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuju za komentář :). Šampony taky nemusím, spíš jsem chtěla na té stránce ukázat ty tělová mléka, ty jsou super :)

      Vymazat
  13. Avon jsem dřív hodně kupovala, ale už se mi nějak omrzel. Skládací hřeben do kabelky je super, sama ho používám a neumím si představit, že bych ho neměla. Rtěnky jsou krásné. Avon umí dobrou hydrataci
    PS já jsem nemocná snad už třetí týden :-( epidemie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak ať jsi brzo zdravá, 3 týdny to bych pošla :D

      Vymazat
  14. Onedlho sa aj ja chystam objednávať z tohto katalógu a určite si plánujem kúpiť šampón, lebo tie z Avonu sú naozaj super :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Super výber... páčia sa mi tie rúže hlavne (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  16. Tónovací krém mám tiež. Som s ním spokojná. Po matných rúžoch som tiež pokukovala no nakoniec som si ich neobjednala.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. S tým rozjasňujúcim krémom od avonu ta absolútne chápem :( Ja som si ho objednala z minulého katalogu, tešila som, lebo som predtým čítala recenzie a slečny opisovali, že je až príliš svetlý a ono je to naopak. Je strašne tmavý. Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusim ho jeste v kombinaci s pudrem, jestli ten ho nezesvetly :)

      Vymazat
  18. No ale tak ty rtěnky jsou dokonalý!♥ ty barvy jsou top:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mi konečně tento týden přišla objednávka a v ni stejná rtěnka odstín Berry blast a je dokonalý! Opět jsem neodolala a mam s kamarádkou objednávku za 1400,- :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teeda tak to jste si udelaly radost :) a dostavate pri objednavce nejake darky?

      Vymazat
  20. Veruš, moc se těším na článek o rtěnkách :)


    Jarní Soutěž

    OdpovědětVymazat
  21. Na článek o matných rtěnkách se tedy rozhodně těším! Slyšela jsem na ně samou chválu a ty jsi navíc vybrala luxusní odstíny :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Za mě bohužel ne :(.. Dřív jsem si hodně objednávala, ale teď už ne, nelíbí se mi moc to složení, ale doufám, že ty spokojená budeš :) Mně zaujaly ty dvě rtěnky, odstíny vypadají zajímavě :) Doufám, že se nám v nich potom předvedeš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*