Atoderm sprchový olej

/
10 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
Velikonoce už jsou za dveřmi, tak jsem k fotkám použila zajíce, co Jůlis vytvořila.
Plánujete něco speciálního na páteční svátek nebo Velikonoce?

Před delší dobou byla možnost se zapojit do testování na facebookových stránkách Biodermy. Soutěžilo se o Atoderm sprchový olej.
Přišlo mi na vyzkoušení 100 ml sprchového oleje a po vyplnění dotazníku mi přišlo další balení. Takže si sprchový olej od té doby pořád užívám.
Na obalu?
Krémová a nemastná textura Atoderm sprchového oleje zajišťuje jemné čištění velmi suché a podrážděné citlivé pokožky. Jeho exkluzivní složky obnovují kožní bariéru. Intenzivně vyživuje a zvláčňuje pokožku, zmírňuje pocity pnutí a chrání před vnějšími vlivy. Chrání suchou pokožku před bakteriemi způsobující zánět a podráždění. Sprchový olej vytváří ultra lehkou a jemně parfemovanou pěnu, která je speciálně navržena tak, aby respektovala i tu nejcitlivější pokožku.

Je hypoalergenní, bez parabenů, bez barviv a bez mýdla.
Je vhodný pro kojence, děti i dospělé - na obličej i tělo.

Můj názor?
Dostal se mi do rukou vážně božský produkt. Sprchový olej jsem nikdy předtím nepoužila, takže tohle byla pro mě nová zkušenost a taky parádní změna, když pořád používám jen sprchové gely. A já si tu sprchu tak užívám.
Olej vytváří opravdu minimální pěnu, spíše žádnou a vůně je velmi jemná, připomíná mi vůni nějakého produktu pro miminko.
Pokožka je krásně vláčná, opravdu nemám žádný pocit pnutí. Po některých sprchových gelech se mi na pokožce vytvoří červená suchá místa, která i svědí. Tento sprchový olej je k pokožce opravdu šetrný a žádný takový problém nemám.

Navíc jsem měla v poslední době pár dnů, kdy mi nebylo nejlíp, takže jsem byla ráda, když jsem se vykoupala a hned se oblékla a nemusela jsem se mazat, protože jsem se umyla tímto sprchovým olejem. Už jsem neměla tu potřebu mazat se, což po některých sprchových gelech mám.
Složení?
Teda, když na to koukám, kolik slov se dá napsat k sprchovému oleji :). Vážně za mě moc povedený kosmetický produkt, který hodnotím na 1*. 

Používáte sprchové oleje?

Mějte se nádherně,
Pa Veru 






10 komentářů:

  1. Sprchový olej jsem zatím žádný nezkoušela, podle toho co píšeš to vypadá opravdu skvěle. Mám ráda, když se po sprše nemusím mazat, většinou už na to nemám náladu

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mám tělové mléko v pumpičce, to ani nemrknu a už se mažu, ale jak je to v jiné formě, taky se mi občas nechce a hned šupnu do pyžama :D

      Vymazat
  2. O něm jsem slyšela, ale nezkoušela. Jediný sprchový olejíček, který jsem měla byl od Saloos Intimia a ten byl fajn.

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co jsem měla produkty od Saloos, byla jsem také spokojená :)

      Vymazat
  3. Viděl jsem, že na fb byla ta možnost, také jsem se chtěla přihlásit, ale potom mi to úplně vypadlo z hlavy a zapomněla jsem na to, no, ale to už je jedno :). Každopádně jsem na ně slyšela hodně chvály, takže přemýšlím, že do nich také půjdu, líbí se mi, že jsou tak hydratační a vyživující. To by bylo něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vazne blaho pro telo :) a jak je na tom tele hodne prijemny

      Vymazat
  4. Sprchový olej jsem měla od Rituals a ten byl skvělý, dokonce i pěnil. A Veru někde jsem četla, že by se tenhle od Bioderma měl dát používat i na pleť, to jsi nezkoušela? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti praveze ja ho pouzivala na telo a az pri psani recenze jsem zjistila, ze je urceny i na oblicej, tak ho vyzkousim i tak a dam vedet v produktech na dne :)

      Vymazat
  5. Sprchový olej jsem ještě nezkoušela, ale musí to být super. Mám ráda, když vylezu ze sprchy a už se nemusím mazat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obcas jsem fakt lenoch, takze tento olej je zachrance :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*