Zaujalo mě v kosmetických letácích

/
22 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
od rána je zase nádherně. Já si provedu svoje beauty procedury, podívám se ve městě po obchodech a pak se sejdeme s přítelem a jdeme na oběd do místní irské restaurace St. Patrick. Takový super randíčko ♥.

Včera jsem byla v drogerii Teta a viděla jsem tam spoustu kosmetiky v akci. Pro mě byla nejlepší koupě micelárek od Garnieru, kde jsou 2 ks po 400 ml. Tato růžová je pro citlivou pleť a pak v modrém balení je určená pro normální až smíšenou pleť.
Taky tam mají velký stojan kosmetiky Freedom. Zrovna na nákup probíhá sleva 30%. Na některé paletky jsem se koukala a hodně se mi skladba odstínů líbila, tak to si píšu na imaginární seznám přání.
Dále tam bylo různě v akcích spousta další kosmetiky (Essence, Flormar, od Maybelline ty jumbo tužky na rty, ..) a taky jsem v Tetě objevila další značky, které jsem třeba v Rossmannu nebo v DM neviděla.

Od pondělí 29. února je taky nový leták z Rossmanna. A tam mě zaujala následující kosmetika.

Zaujalo Vás něco z kosmetických letáků taky?

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)










22 komentářů:

  1. Micelárku od Garnier jsem dřív používala a byla moc fajn:) teď se mi podařilo koupit Biodernu 2 za cenu 1:) Freedom můžu jen doporučit! Za tu cenu je to opravdu hodně muziky - pigmentace stínů je super!

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi narazila taky na fantastickou akci :)

      Vymazat
  2. Tento týden jsem byla v Tetě dvakrát a nakoupila ve výprodejích. K akcím jsem se nedostala :-) Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ve výprodejích něco ulovila, ale musela jsem se držet :D

      Vymazat
  3. Máš zkušenosti s tím šamponem Cece Med? Díky! Přemýšlím o jeho koupi, jelikož mám s vypadáváním vlasů věčný problém :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže nemám, je to úplná novinka, tak mě to taky hodně zaujalo :) Vidím i tuto značku poprvé

      Vymazat
  4. Ta paletka of Freedom vyzera veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Akce od Dermacolu 1+1 zdarma je senzační! Teď už jenom vymyslet, co potřebuji nejnutněji ;) Micelárky od Garnieru jsem viděla myslím i v DM.. nakonec jsem je tam nechala, ale teď toho docela lituju :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já je v DM neviděla :). Normálně vlastně jedna stojí 189 Kč, v akci často za 159, takže tohle je myslím úžasný kup :D

      Vymazat
  6. Na tu akci Freedom v Tetě jsem taky narazila a ulovila jsem paletku, za tu cenu jsem ji tam nechat nemohla:-) A taky jsem narazila na výprodej Essence a Catrice, tak jsem taky s prázdnou neodešla, tak teď už se radši do letáků ani dívat nechci:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to by mě zajímalo, co na tu paletku budeš říkat :)

      Vymazat
  7. Micelárka od Garnier mi zrovna dochází, ale mám v zásobě na vyzkoušení ještě od Ziaja a pak Bidoermu, takže musím odolat a nesmím koupit :D

    Jinak o té paltce od Freedom jsem přemýšlela, ale mám rtěnku a ta mě zklamala - vysušuje úplně šíleně :-/ Takže nejspíš odolám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě už skoro na dně s micelárkou od Dermacolu, takže mi tato akce přišla vhod :)

      Vymazat
  8. Tak to dvojbalenie micelárky ma veľmi zaujalo:) veľmi sa oplatí za tú cenu!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek :) nejvíc mě zaujala ta sleva na Freedom a už jsem si i něco pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych si asi zašla pro nějaký Chubby lips. Škoda, že nejsem v ČR, akce jsou skvělé a určitě bych jich využila více. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Joj, veľa vecičiek ma zaujalo, škoda, že nemáme Rossmana aj v SR :/. Ale zase viem kam sa mám pozrieť, keď budem na výlete v Brne či v Prahe :)

    OdpovědětVymazat
  12. na to dvojité balení micelárek jsem včera v Tetě koukala, ale teď mám takovou zásobu, že jsem je tam musela nechat :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  13. Veru, to je super článek! :) tohle "šmějdění" v letácích mám ráda :) já se musím přiznat, dříve jsem projížděla letáky furt a furt chodila nakupovat, ale teď zajdu do Rossmanna jednou za čas, protože ta kosmetika už není kam dávat :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem hodně zvědavá na nové rtěnky od Astoru :)

    Makronka, po které nepřibereš

    OdpovědětVymazat
  15. Freedom kosmetika me taky docela laka :) Jinak me zaujaly hodne ty Astor rtenky i akce na Dermacol :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*