Únorové nákupy

/
47 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
sluníčko mi pěkně svítí do pokoje a já jsem tak ŠŤASTNÁ.
Únor sice za námi ještě není, ale mám tu v článku i nějaké tipy pro Vás, tak novinkový článek píšu už teď.
V Rossmannu jsem ve výprodeji narazila na tyto balzámky na rty od Garnier za 16,90. Mandlový odlakovač z Rossmanna mám nejradši a už si kupuju jen tento. Obsah 250 ml za asi 43 Kč a odlakuje bleskově. Teď přes zimu spotřebovávám tělová mléka ve velkém a tohle bylo v DM ve výprodeji za 49,90 - paráda :).
V Rossmannu právě probíhá akce na některé jejich výrobky 1+1 zdarma. A mě v akci zaujaly tyto dvoufázové odličovače (v akci vyšel jeden na 33,90) a balzámky na rty (v akci vyšel jeden na 16,90).
Tak pokud máte Rossmann po ruce, tak si můžete vyzvednout kuponóvý leták na pokladně a výhodně nakupovat :).
Z Rossmanna mám nejradši i jejich houbu na umývání (drží celou dobu používání, nikdy se mi nerozmotá) a druhou houbu jsem si koupila na setření pleťové masky. Každá za 15 Kč.
V DM jsem vzala na vyzkoušení šampon a balzám, na které jsem slyšela pozitivní ohlasy. A Marťa pořád vychvaluje tento šampon, tak jsem ho přihodila do košíku taky.
Od YR mi přišel slevový letáček se slevou  40% + k nákupu jsem dostala sprchový gel. Do odstínů jsem se hned zamilovala. 25 Rose Hortensia a 105 Pivoine nacré
A ještě Vám sem dám fotečky kytiček, které mě moc potěšily ke svátku.


Tak se mějte nádherně a napište mi, co by se z mých nákupů líbilo Vám a třeba kdy naposledy jste dostaly kytičku Vy :).

Pa Veru ♥




47 komentářů:

  1. Laky od YR mají nádherné odstíny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na internetu na tu jejich nabídku a oni mají opravdu širokou škálu krásných odstínů :) a když jsem přišla do kamenného obchodu, tak tam jich bylo tedy podstatně míň

      Vymazat
  2. Krásné věcičky. Hodně se mi líbí laky od YR. Doufám, že budeš se šamponem spokojená. Určitě mi dej vědět zda ti sedl. Viděla jsem, že ta samá řada má i masku na vlasy, na kterou se taky chystám. :-D Kytičky jsou nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy Verunko, vždy máš štěstí na nějaké slevy a nakoupíš dost výhodně viť? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a slevy a akce :D Mám na ty výhodně koupě štěstí :)

      Vymazat
  4. Krásné věci, ten balea repair sampon jsem měla a byl fajn. Balzamy Garnier za 16 kč, to se vyplatí. Ja jsem kytku už dlouho nedostala a popravdě raději dostanu bonbonieru, mám radši květinu v kvetinaci než řezané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svátek jsem dostala i dost sladkostí :), ale květiny mě potěší moc :)

      Vymazat
  5. Skvelé nákupy:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne nakupy, asi budu muset mrknout do Rossmanna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch akcích 1+1 mě ještě zaujaly velké pěny do koupele 750 ml, kdy jedna vyjde na nějakých 34 Kč, což je jak zadarmo :)

      Vymazat
  7. To tělové mléko od Garnier mám nejradši, snad ho v DMku ještě budou mít :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho už jednou možná taky měla, nejsem si jistá, ale vůně je super :) Já už jsem brala v Afi poslední, ale třeba ještě na něj někde natrefíš

      Vymazat
  8. Teším sa na článok o balzamoch na pery, zháňam nejaký kvalitný, tak možno sa mi zapáči aj tento. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejspíš balzámky podaruju, ale už jsem je jednou kupovala v jiných variantách a jsou fajn :) Za pár korun

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Ten světlejší se líbil na rukou moc, tak nejspíš ho budu pak kupovat i jako dárky :)

      Vymazat
  10. Tulipány jsou nádherné a na fotce ti to moc sluší. Máš kolem sebe šťatnou auru :-) Koupila jsi hezké věci. Jen ten šampon Pantene mi bohužel nesedl. Musím ho ale pochválit za nádhernou vůni.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ani :) vůně je opravdu krásná

      Vymazat
  11. Laky od YR mají nádherný odstíny :) Šampon od Baley mám a jsem s ním spokojená, tak snad ti taky sedne. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem měla variantu mango a byl fajn, vlasy se po něm hezky rozčesávaly a nijak je rychleji nemastil :)

      Vymazat
  12. Moc se mi líbí laky od YR a balzámky na rty od Isany. Vůbec jsem netušila, že dělají tenhle odlakovač i v třešňové verzi. Kupovala jsem si ho kdysi a to měli jenom mandlový, do Rossmanna moc nechodím, tak to asi budu muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti :D oni ho ani v třešňové nemají, chyba, dneska si odlakovávám nehty a dívám se, že je mandlový :D

      Vymazat
  13. Ty tulipány sú nádherné! A ty si moc zlatučká! Laky majú moc krásnu farbu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Odlakovač používám Sally Hansen nebo Lilien, ale nad Rossmann kouskem jsem už taky uvažovala:)))
    Z balzámků na rty mě teď nejvíc uchvátila Valentýnská limitka Babylips:))

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu jsem asi ani ještě neviděla :)

      Vymazat
  15. Co mi to děláš? Ještě jednou ty laky uvidím a naběhnu do YR (a to jsem zrovna ve fázi šetření a přesvědčení, že když si nehty nelakuju, nepotřebuju další odstíny) :D Šampon Pantene jsem taky měla a je moc příjemný :) A jak máš ten balzám s perlou, tak tuším u Mii jsem četla, že z té řady je super maska. Zrovna se chystám do DM pro antiperspirant, tak kouknu i po masce, dokud jí mam v paměti :D A kytičky jsou nádherné, už se moc těším na jaro :) Já dostala naposledy k narozeninám růže, jinak jsem dost lakomá, abych si koupila sama kytky jen tak pro radost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě je potřebuješ i když si zrovna nehty nelakuješ, tak tento krasavec by Tě k tomu přesvědčil :D .. :D :D

      Vymazat
  16. Veru, jak to jen děláš, že vždycky dokážeš nakoupit tak výhodně? :) Moc se mi líbí barvičky laků od YR :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se na to nějak zaměřuju na ty slevový lístečky :D

      Vymazat
  17. Nádherné kvety. :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné kytičky :)

    My se jdem dneska podívat do Ikea, takže nejspíš tam něco ulovím :D :) do drogerie mě to zatím netáhne, mám toho doma milion an estíhám vypotřebovávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě kupovala to, co vím, že mi brzo dojde a stejně bych si to pak koupila, tak když to bylo výhodný, hned jsem brala :D

      Vymazat
  19. Ty kytičky jsou kráásnýý:-) Šampon Aqua Light je pro mně jeden z těch nejlepších drogerkových, snad budeš taky spokojená:-) A ty laky na nehty od YR jsem snad ani neměla vidět, strašně se mi líbí a až naklušu do obchůdku, tak je musím omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidím, jaký bude na mých vlasech, ale už jen ta vůně je krásná :) Omrkni a jestli Ti taky chodí slevový letáčky, tak víš, na co příště slevu využít

      Vymazat
  20. Hezké nákupy :) Tulipánky jsem teď taky domů pořídila a hned je to veselejší a jarnější :) Balea šampony mám moc ráda a ten od Pantene jsem taky měla a byl moc fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze? :) ja jsem mela cely tyden stul hned veselejsi

      Vymazat
  21. Kytička je skvělá a vybrala sis moc hezké odstíny laků na nehty :) Veru, můžu se zeptat, když ti přišel ten slevový kuponek do YR a je tam napsaná sleva na jeden kosmetický produkt tak to platí i na laky? Já si vždy myslela, že laky patří do produktů líčení a že se na to sleva nevztahuje :D

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko ta sleva se vzdycky vztahuje na vsechno co neni oznaceno zelenym bodem. A laky i spoustu dalsi dekorativky neni, takze ty slevy na to mutes uplatnovat :). V obchudku u ceho neni na cedulce ren zeleny bod (puntik) tak na to se slevove kuponky daji uplatnit :)

      Vymazat
  22. Aj ja si pochvaľujem šampóny od Balei. Buď používam ten na rozštiepené alebo blond vlasy a musím uznať, že sú skvelé takisto aj masky či balzamy.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz jsem si s baleackyma vyrobkama vlasy umyvala a super :)

      Vymazat
  23. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ty laky od YR mají opravdu moc krásné barvy :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*