Šperk

/
23 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
jak se máte? Já si užívám týden volna, než začne škola.
Za zkoušky jsem od rodičů dostala tuhle sadu náhrdelníku a náramku. Všimla jsem si tohoto druhu už někdy v minulém roce a dokonce jsem jeden podobný náhrdelník dávala i jako dárek k Vánocům, když jsem ho zahlédla v Pepcu.

Mně se moc líbí, je to takové elegantní. Navíc mi mamka řekla, že to vyrábí jedna paní u nich v práci, tak jsem čučela, jak hezky umí tento šperk vyrobit.
Je to taková síťka plněná krystalky zakončená třpytivými kamínky a zapínání je na magnet. Navíc taková barva se mi bude hodit ke všemu :).

Jak se líbí Vám? Už jste náhrdelník nebo náramek někde zahlédly?

Mějte se krásně, Veru ♥





23 komentářů:

  1. Líbí se mi moc, paní, co to vyrábí musí být moc šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, líbí se mi hlavně jako náramek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, ten bych klidně taky nosila. V Pepcu jsem je též viděla ale i třeba ve Španělsku když jsem byla tak je mají snad všude možně v obchodech.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle styl vůbec neznám, vypadá zajímavě :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Poznám tyhle šperky a moc se mi líbí. Mě by se hrozně líbil náramek ve světle modré barvě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný, taky dávám přednost šperkům které někdo dělal s láskou a není to jen velkovýrobna. Mám šedý náhrdelník a to moc slušivé

    OdpovědětVymazat
  7. Veru šperky jsou moc krásné a paní je teda opravdu šikovná!!! klobouk dolů:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Náhrdelník i náramek vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten trend jsem zaznamenala taky už minulej rok a moc se mi líbí. Hlavně v té černé barvě vypadá souprava moc hezky a je pravda, že se tak dá kombinovat se vším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten náhrdelník je krásnej! taky si užívám týden volna a matiku jsem dala, takže super! :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Je fakt nádherný! Hned bych si ho objednala vážne je moc krásny! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, taky ty máš teda hodné rodiče, to je od nich hezké :) To já za své první zkoušky nedostala nic.. Ani od přítele :D Což je absolutně nefér, protože když měl on svoje první zkoušky, tak jsem mu upekla medovník a on mě nic teď ne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem právě byla taky překvapená, že jsem něco dostala, protože jsem takhle za zkouškový myslím nic nedostávala předtím :). No ale přítel Ti teda mohl něco udělat, když ty jsi mu taky dělala :)

      Vymazat
  13. Tyto náramky a náhrdelníky vídám často u Swarovskiho :D
    eL

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerajú super a oceňujem, že to je ručná práca:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Paní co to vyrábí je opravdu šikovná! Šperky vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, moc pekny ;) ja sem si poridila taky originalni http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nahrdelniky/nahrdelnik-lucuix-mint-and-violet-mv-1-09.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*