Slunečné odpoledne

/
27 Comments
Krásný den všem :),
i když u nás zrovna slunečno není.
Po týdnu zkoušek za mnou přijela kamarádka, tak jsem byla ráda, že aspoň můžu vypnout. Ještě mi teda zbývá jedna zkouška, první pokus jsem nějak nezvládla.A druhý pokus mám až v půlce února.
Když jsem si prohlížela fotky, co mi nafotila, přišly mi všechny docela takový stejný, nebo stejná póza, pořád ta ruka někde :D. Ale já nevím, jak to máte Vy, ale mě prostě baví, když mě někdo fotí a tak už když fotky vznikly, tak si je chci sem dát na blog :). A vlastně to co mám na sobě, jsem teď v zimě nosila nejčastěji. Svetr se mi líbí moc, protože má zajímavou aplikaci u krku, jak kdyby tam byl našitej náhrdelník. Tuto zimu jsem taky koupila tyto pohodlný kozačky.

Rifle mám z Primarku, už bych si tam ale rifle nejspíš nekoupila, protože se mi úplně vytrhl ten punt. Že tam teď tak pochmurně drží. Ale jsou zase moc pohodlný, to jo. A vlastně huňatou šálu mám taky z Primarku, tu mi dovezla ségra z Londýna, parádní dárek.



Mějte se krásně,
Pa Veru :)




27 komentářů:

  1. Moc ti to sluší a to úplně na všech fotkách...Jůlie

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, moc ti to na nich sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky sú krásne a tvoj svetrík sa mi veľmi páči:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší :) Ta šála je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Veru, tobě to sluší. Bundička a šála jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) máš moc hezké kozačky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, tak to jsou nádherné fotky! Moc ti to sluší! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  8. Na fotkach ti to moc slusi :) A at se ti podari posledni zkouska :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to a máš moc pěknou postavu

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky Veru. Šála je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, Vy ale umíte potěšit a zvednout náladu ♥

    OdpovědětVymazat
  12. TAkové oblečení mám na zimu taky nejraději. :) Super fotky. Já se taky ráda fotím, ale nakonec nejsem spokojená s žádnou fotkou a většinu vymažu. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  13. Jaká si uplne rozkošná moc krásne fotečky! Mne sa z Primarku oblečení moc rychle zničilo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co jsem si kupovala prádlo, tak to parádní, příště ho budu brát mnohem víc :) A tílka jsou taky fajn, boty mám na jaro/léto, tak na ty prvně přijde řada, ale ty rifle to je škoda :)

      Vymazat
  14. Moc Vám to sluší! krásné fotky! mně taky zbývá ještě jedna zkouška, ta matika :( jinak hodně štěstí!! :)BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju moc za komentáře kočky :*

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám to sluší! A ta šála je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jee moc ti to sluší, líbí se mi ta šála :) Hodně štěstí se zkouškou! -L

    OdpovědětVymazat
  18. Ta první fotka <3 Držím palce ještě na poslední zkoušku!

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to na fotkách sluší, Veru :) A ta šála vypadá super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*