Sladká sada Luck

/
43 Comments
Krásný den všem :),
dnes Vám představím parfemovanou sadu Luck z Avonu. Parfém Luck jsem si přála už delší dobu, protože podle testeru jsem věděla, že je to hodně sladká vůně a ty já mám ráda. A když jsem našla pod stromečkem rovnou celou sadu od mámušky, byla jsem nadšená.
1. Parfém Luck 50 ml
Obal se mi líbí moc, je skleněný se zlatou mašličkou. Vůně je opravdu hodně slaďoučká, když jsem se navoněla poprvé, tak se mě přítel ptal, co to mám za bonbony. Vůni na sobě cítím tak 4 hodiny.
V popisu má parfém, že je to orientálně-ovocně-květinová vůně.
Hlavními složkami jsou jiskřivý bergamot, květy královny noci a santalové dřevo. Vůně není těžká a takto sladká je mi moc příjemná.
2.Parfémované tělové mléko 150 ml
Mléko je v plastovém obalu, s vyklápěcím víčkem. Je středně husté. Do pokožky se vstřebává ihned a nádherně se roztírá. Je parfémované, takže pak hezky voním a provoní to i pyžamo. Těchto mlék už jsem měla nejmíň 5 druhů a mám je fakt ráda, díky té rychlé vstřebatelnosti a hezkému roztírání. Nemám ráda mléka, kde roztírám hmotu z jedné strany na druhou a nic. A to naštěstí tohle mléko není.

3.Parfémovaný a tělový sprej 75 ml
Tento sprej je báječný v tom, že se u něj nedusíte. Nevím, jak to máte Vy, ale já u většiny sprejů vždycky kašlu, protože je to najednou takový oblak a to tento sprej nedělá. Teď na zimu kdy se tak nepotím, tak mi svoji funkčností stačí.
Máte také rády sladké vůně?

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)





43 komentářů:

  1. Táto sada sa mi veľmi páči:) určite sa po nej v Avone pozriem!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni je super ji vzit v akci :) Bezna cena je myslum 700 Kc ale byva v akci za 400 a dokonce tato sada byla cela za 400 :)

      Vymazat
  2. Ještě jsem nezkoušela z Avonu žádnou vůni krom těch klasických tělových sprejů a ty miluju :) Jinak jsem si koupila vůni vloni na jaře a ještě jsem se k ní vůbec nedostala, ale už se moc těším :) Tahle tvoje sada vypadá kouzelně, hlavně ten flakonek s mašličkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ja jich mam z Avonu vyzkousenych nejvice :) telivy sprej jeden a to Pur Blancu

      Vymazat
  3. Tahle vune me taky uz dlouho laka, uz jen ten flakonek je rozkosny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je :) dokonce ta vune byla v cadopise ZaZ vuni roku 2014 :)

      Vymazat
  4. Sada vypadá moc hezky, o parfému už jsem slyšela, ale ještě jsem neměla možnost přičichnout :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak jak bude prilezitost doporucuju omrknout

      Vymazat
  5. Já preferuju hlavně lehké vůně. Nevadí mi tělové spreje, které sice několikrát za den musím nastříkat, protože tak nevydrží, je to za mě pořád příjemnější než těžké vůně. Sladké mi nevadí, ale nesmí to být moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle by mozna pro Tebe uz moc bylo i kdyz vune je fakt k nakousnuti :D

      Vymazat
  6. Parfém jsem si očichávala a ta vůně je naprosto skvělá. Tělové mléko jsem taky kdysi měla a moc mi vyhovovalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle telove mleka jsou fakt paradni :)

      Vymazat
  7. Mamča si v létě kupovala parfém Luck, po měsíci zjistila, že ji vůně strašně vadí, tak mi ho dala, protože já se do této vůně zamilovala. Přesně jako ty, mám moc ráda sladké vůně ♥ Strašně se mi líbí elegantní balení parfému, ale celkem mi vadí, že vydrží fakt jenom ty čtyři hodiny :/

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla by dyl :) ale zase minule jsem koukala na video, kde pani mluvila o parfemech a rikala ze voni 4-8 hodin a toaletky tak 1-2 hodiny :)

      Vymazat
  8. Já jsem si tuhle vůni přála taky už déle a když jsem ve vánočním katalogu uviděla celou sadu za super cenu, tak jsem si udělala radost a nelituji, voní opravdu krásně:-) Teď mně od Avonu pro změnu zase hodně láká vůně Attraction:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted presne nevim jakou myslis ale v pristim katalogu omrknu :)

      Vymazat
  9. Já mám nejraději sladké a ovocné vůně, z této řady mám sprej a používám ho hlavně v práci, kdy ho celý den na sobě stále cítím a přemýšlím i o parfémku, protože ta vůně za to stojí a ten flakónek je úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle sada je opravdu krásná a moc mě láká. Věřím, že by mi i voněla, protože mi voní velká většina produktů od Avonu. :) A ano, sladké vůně mám ráda, ale někdy dávám přednost svěžím a jemnějším vůním. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam taky vune z Avonu moc rada :) a prave mam i ted 2 svezi z Oriflamu tak to adpin muzu prostridat

      Vymazat
  11. Sladkou vůni mám ráda a u sprejů často kašlu :-) Mám ráda, když parfemované tělové mléko má opravdu stejnou vůni jako parfém. Přijde mi, že často bývá trochu jiné.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle ma Anicko stejnou vuni :) vsechny 3 produkty

      Vymazat
  12. Taky by mi taková sada udělala radost. Sladké vůně mám moc ráda. Z Avonu jsem toho moc neměla, ale tato sada by za vyzkoušení určitě stála. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem z Avonu mela snad vuni nejvice :)

      Vymazat
  13. Sladké vůně já naopak nesnáším, ale tenhle parfém jsem zkoušela a zas tak sladký mi nepřišel, tak nevím :D Každopádně se mi hrozně líbí design lahvičky :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro me je to zase nejsladsi vuni jakou jsem kdy mela :)

      Vymazat
  14. Vypadá to moc hezky, hlavně ta mašlička je povedená :) Nejvíc mě láká to tělové mléko, taky nemám ráda ty co se špatně vstřebávají a roztírám je několik minut :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle se vsakuje a roztira okamzite :)

      Vymazat
  15. Uplne rozkožný je ten parfém! A celkovo super sada určite bych si ju nekedy kúpila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nebo když by se Tě někdy někdo ptal, co chceš např. k narozkám/ Vánocům budeš vědět co říct :)

      Vymazat
  16. Mám ráda různé vůně, i sladké, ale takhle mi nesedla. Má ale krásné obaly :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že na někoho bude hodně sladká, ale zatím kdo si k ní čichal tak mu nevadila :)

      Vymazat
  17. Já mám sladké vůně celkem ráda, ale pro mě osobně to musí mít určitou hranici, nesmí to být moc :). Tuhle vůni neznám, ale musím říci, že obal a provedení, je moc hezké, takové hravé a krásné zároveň :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sada vypadá nádherně! :) Já sama miluju sladké vůně, tak doufám, že tuhle budu mít aspoň možnost "očuchat", nevíš, jestli ji ještě pořád nabízí v katalogu? :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domi :) určitě ji pořád nabízí

      Vymazat
  19. Vůni Luck mám taky doma, ale ještě jsem ji, já ostuda, nerozbalila.

    OdpovědětVymazat
  20. tohle je ale luxus ♥ vypadá to dokonale
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tato vůně od Avonu je opravdu skvělá! :-) Ráda se k ni vracím! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jééé tenhle parfém má ségra a má ho strašně ráda:) Krásně voní:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Luck je vážně krásná vůně :) přiznám se, že mě hodně překvapila, nečekala jsem od Avonu takovou pecku!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*