Produkty na dně - 13

/
30 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
tento článek vždy tak ráda sepisuji, protože mě těší to, že jsem zase spotřebovala spoustu kousků kosmetiky a můžu tak načít nový. Ještě než jsem objevila blogy, tak jsem doma měla kosmetické výrobky, ale moc jsem je nepoužívala, určitě jsem nebyla tak poctivá ve všem mazání a maskování jako teď :). Jak to máte Vy? Čím jste starší, používáte té kosmetiky víc?
1.Vyživující maska pro zničené vlasy s makadamiovým olejem - Kaloos 1000 ml (kupovala jsem na Parfums asi za 68 Kč)
-maska byla hodně sladká, voněla mi jako sladký popcorn, po delším používání mi už byla vůně docela nepříjemná
-maska byla hutnější konzistence
-ze začátku se mi zdály vlasy lesklejší, ale pak už jsem žádnou změnu nevnímala, nejspíš si vlasy zvykly, když jsem používala jen tuto masku
-taky mi přišlo, že maska vlasy dost zatěžovala, dříve se zmastily
2.Tělový krém Divine - Oriflame 250 ml (kupuju v akci kolem 80 Kč)
-krásná svěží vůně, středně hutná konzistence
-do pokožky se hezky roztíral a ihned vstřebával, provoněl celé oblečení
-tyto parfémovaná tělová mléka mám ráda, už je to moje několikáté balení
3.Sprchový gel levandule a fík - Oriflame 400 ml
-tuto variantu už mám podruhé, vůně je pro mě opravdu hezká, provoní koupelnu a i tělo pak voní, navíc velké balení vydrží delší dobu
-určitě si ho zase někdy koupím, protože hezky pění, voní a nevysušuje
4.Krémový sprchový gel Diamond touch - Nivea 250 ml
-sprcháč jsem dostala k Vánocům a voněl krásně
-hezky pěnil, provoněl tělo, nevysušoval mě
5.Intimní gel s aloe a heřmánkem - Avon 300 ml
-tato verze byla fajn, nijak nedráždila, jen bych příště volila jinou parfemaci
6.Sprchový gel s vůní granátového jablka - 120 ml
-tento sprcháč byl v dárkové sadě, kterou jsem dostala na Vánoce, voněl hezky, byl ale tekutější a moc nepěnil
Už hodně dlouho v článcích nebyly krémy na ruce, protože vždycky nějaký nový dostanu, ten rozdělám a pak jich mám rozdělaných třeba 6, takže konečně jsem se zase pár kouskům podívala na dno.
7.Krém na ruce brazilský oříšek - Oriflame 30 ml
8.Krém na ruce olivový olej - Oriflame 30 ml
-oba 2 krásně intenzivně voní, ale jsou tekutější konzistence a nejsou zase tolik výživné, na opravdu suché ruce stačí nebudou, mazala jsem se jimi několikrát denně
9.Hydratační krém na ruce s vanilkou - Avon 75 ml
-vůně vanilky jde cítit, je hutnější a hezky hydratuje, mnohem líp, než výše zmíněné krémy od Oriflame
10.Hydratační a povzbuzující krém na ruce černá třešěň - Dermacol 100 ml
-krém byl dárkem v letním vydání Cosmopolitanu
-měl krásnou třešňovou vůni, byl středně hustý, hezky se roztíral, ruce byla trošku takové olejovější, ale hydratoval skvěle

11.Fix na oči - Miss Sporty 1,6 g
-fix neměl tak černou barvu, jak bych si představovala, byl spíše šedo - černý
-ale linka vydržela celý den, nikam se mi neztrácela
12.Vzoreček EDT Lucia - Oriflame
-hezká vůně, brala bych ve velkém balení
13.Top coat Ultra Stay Gel shine - Catrice 10 ml
-lak prodloužil výdrž barevného laku a dodal hezký gelový efekt
-teď už je ale hodně zhoustlý a nedá se s ním pracovat
Těším se na Vaši odezvu na článek,
mějte se krásně ♥







30 komentářů:

  1. Avon krém na ruce mám na nočním stolku:) Před ním jsem také používala Dermacol, ale čokoláda-pomeranč:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krem cokolada-pomeranc mam ted :) boziii vune

      Vymazat
  2. Tak ten fix určitě vyzkouším a tu masku na vlasy jsem hrozně chtěla, ale jestli mastí vlasy tak nevím nevím :o BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam vlasy sussi a mastil je tak myslim ze treba na mastnejsich vlasech to bude jeste horsi :)

      Vymazat
  3. Pěkná spotřebička :) Já mám v zásobách sprchový gel také z této řady Nature ale v parfemaci malina a máta, tak jsem na něj moc zvědavá. Sprchové gely od Nivey mám taky moc ráda, jinak jsem nic z tebou zmíněných produktů nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinu a matu jsem Peti mela taky :) myslim ze obsahoval i zrnicka

      Vymazat
  4. Pěkná spotřeba. Krémy mi vždycky trvají nejdýl :-) Musím říct, že čím jsem starší používám spíše méně kosmetiky, zato kvalitnější a víc se opečovávám, takže používám kosmetiku i častěji a víc jí spotřebuju :-
    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Joj, tak z týchto produktov som nevyskúšala ani jeden, ale zapáčil sa mi krém na ruky od Avonu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maji je casto v akci za 39 Kc takze parada :)

      Vymazat
  6. Spoustu z těchto produktů vlastním také až vždy jsem byla spokojená

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem ten tělový krém od Oriflame, akorát v jiné parfemaci, moc hezky voněl a taky se mi líbí to balení:-) Až narazím na tyhle krémy v akci, tak si zase nějaký vyberu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ted jsem si objednala variantu Milk a Honey byla v akci :)

      Vymazat
  8. Vyzerajú byt všetky super :) tesim sa ked vyskúšam, inak na svojom blogu robím prave giveaway o kabelku Michael kors ak chces zapoj sa :)

    OdpovědětVymazat
  9. Povzbuzující krém na ruce od Dermacolu miluji. Naučila jsem se díky němu (a hlavně té úžasné třešňové vůni) každý večer před spaním mazat ruce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mazu se casto a kdyz krem vice voni mazu se jeste vic :D

      Vymazat
  10. Kalloos masku mám s keratinem a ještě přemýšlím, že si jednu pořídím. Ale taky se mi dříve mastí vlasy :(
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase jak je to vyzivujici tak nejspis kvuli tomu ze? :)

      Vymazat
  11. Když jsem ještě neblogovala, tak jsem kosmetiku taky pěkně zanedbávala. :-D Masku od Kallos mám taky, ale jinou řadu a až na vůni s ní jsem docela spokojená. Ty malé krémiky na ruce od Oriflamu ještě nemám otevřené, tak doufám, že s nimi budu více spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mi zbývá třešňový a ten bude za chvilku taky pryč :)

      Vymazat
  12. Ty si teho teda moc spotrebovala! Ešte sem žádný produkt neskusila ale zaujali ma produkty od Oriflame a Avon. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda nakupuju kosmetiku v obchodech, ale i s tou katalogovou jsem spokojená :)

      Vymazat
  13. Od doby kdy bloguji se kosmetické produkty u mě rychle spotřebovávají. Sprcháč Oriflame s levandulí a fíky miluji. Mám ho snad raději než slavné Aroma Rituals.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Aroma Rituals teď na mě čeká verze hroznové víno s limetkou :)

      Vymazat
  14. Pěkná spotřeba :) Zkušenost mám asi jen se sprcháčem Nivea, ale zírám, jak dokážeš spotřebovávat krémy na ruce :D Já se mažu pořád, ale nějak neubývají mršky :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No třeba ten třešňový jsem měla otevřený od léta, takže jsem ráda, že jsem ho dopotřebovala :)

      Vymazat
  15. Taky mám ten pocit, že než jsem měla tenhle blog, tak jsem tu kosmetiku moc neřešila, ale teď, když všude vidím, kolik je skvělých výrobků, těžko odolávám :D Z tvých prodkutů jsem měla akorát ten krém na ruce od Dermacolu, který jsem asi minulý týden dodělala :D ..a byla jsem s ním moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. Já prostě pořád nechápu, jak to všichni děláte, že toho stíháte stále tolik spotřebovávat... :D Já používám docela hodně produktů každý den, ale přijde mi, že to teda prakticky vůbec neubývá :D

    OdpovědětVymazat
  17. Gelový fix od Miss sporty, je skvělý.Taktéž krém na ruce od Dermacolu! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Vanilkový krém na ruce mám taky, tak jsem na něj zvědavá :) Ale musím se přiznat, že mazání rukou přes den moc nedám, nesnáším ten pocit, když si pak ruce myju. Tělové mléko Oriflame jsem kdysi měla, nevím, jestli přesně tuhle parfemaci, ale bylo super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*