Překvapení v obřím balíku

/
23 Comments
Krásný den všem :),
v pátek jsem přijela domů a čekala na mě obří krabice. Podle odesílatele jsem tušila, co v balíčku bude,ale netušila jsem, že tam najdu ještě o pár věcí více. U Nikči na blogu jsem měla štěstí na výhru v giveaway, tak se pojďte kouknout, co na mě v balíku čekalo. Takže moc děkuji Niki :)
Našla jsem v balíku krásnej míč, kterej se doma všem líbil a nejvíc Jůlis, takže ten mi zabavila hned :D. Uvnitř byla dále sportovní taška, kterou jsem si už sama chtěla kolikrát v A3 sportu koupit, protože má pevná ucha a myslím, že je fajn, ať už půjdu sportovat nebo někam pojedu a budu v ní potřebovat něco převézt. Takže jsem ráda, že ji mám. Je ve veselé svítivé zelené a fialkové barvě, takovou jsem ještě u nikoho neviděla :). Taky jsem v balíčku našla spoustu kosmetiky od Adidasu,sprcháče, spreje i toaletní vodu, takže velká radost ♥. 


Taky by Vám tato výhra udělala velkou radost? 

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)





23 komentářů:

  1. super výhra, gratulujem k nej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výhra ty jo :) připojuju se ke gratulacím :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné dárky, ty máš na ty GA opravdu štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková výhra by mě taky moc potěšila. Podobnou tašku mám už snad deset let a používám ji pokaždé když někam jedu a zatím se ani nezačala třepit.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná výhra, tu tašku mám také - fialovou a moc jsem si jí oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj skvelá výhra, gratulujem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Jej blahoželám k výhre :D uzi si ju a naplno využi ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. No jasně, že by mi udělala radost, ta toaletka voní krásně, už mám několikáté balení:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak to je super, to gratuluji,taková výhra určitě potěší :) Má tolik všestranných využití :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, to je krásná výhra! Moc ti gratuluju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Jee všechny výhry vypadají skvěle, to bych brala :) -L

    OdpovědětVymazat
  12. Téda, to je opravdu nádherná výhra! ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Kosmetiku Adidas nemám v oblibě, ale podstatné je, že tobě výhra udělala radost :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Na sport jsem úplně levá a na míčové hry ještě dvakrát tolik, ale ten míč je fakt boží a taky ho chci :))

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, výhra je fakt skvělá, děkuju Vám za komentáře :*

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjo, všechno vypadá skvěle! určitě by mi takováhle výhra udělala radost vzhledem k tomu, že ráda sportuji :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je teda porádna výhra! Brala bych to sa vždy zejde :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá výhra, gratuluji. Míč by mě taky potěšil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju Adidas balóny, nevím proč, ale už jich máme doma docela dost. I Nike. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to jsou nádherné ceny, gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Věřím, že si všechny věci parádně užiješ :-). Já se zamilovala do toho fialového detox sprcháče <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*