Ochutnané dobroty - 3

/
24 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
bříšku zase byly dopřány nějaké dobroty, tak si pojďte počíst jaké. Spíš většinu jsem dostala k svátku, takže proto tolik sladkostí :P.
1. Kukuřičný snack s příchutí Salsa Jalapeno - pikantní (Lidl 200 g)
-tyto tortilly jsme ochutnali v rámci mexického týdne a chutnaly nám, pravda, byly takový pikantnější
2.Italské tyčinky Grissini Friabili (Lidl 250 g)
-tyčinky jsme ochutnali zase v rámci italského týdne a byly to takové obyčejné tyčinky, ale taky nám chutnaly, snědli jsme je jen tak, ale myslím, že by se hodily i na namáčení do nějaké např. sýrové omáčky
3.Křupavá musli srdíčka banánová s kakaovými boby (100 g)
4.Křupavá musli srdíčka s brusinkami (100 g)
-srdíčka byly křupavý, chuťově moc dobrý, nepřišly mi ani tak sladký
5.Chia kaše brusinky a kešu (65g)
-tato kaše byla ta nejlepší instatní, jakou jsem kdy jedla, chia semínek je tam 12%, takže dost
-kaše mi voněla jako jedno vánoční cukroví, co peče mámuška, fakt jsem si pochutnala
6.Chia semena
-když jsem dříve cvičila, pořád mi hodně lupala kolena, tak jsem si hledala nějakou potravinu, která by to třeba zlepšila
-našla jsem informace právě k chia semínkům, které jsou pro tělo velmi prospěšná (tradiční potravina Aztéků - "runner food") a od té doby, co je jím nebo si je dávám do vody, tak kolena už nelupají
-jsou bohatým zdrojem nenasycených mastných kyselin omega 3 a také vápníku, železa, draslíku, zinku, hořčíku, mědi a vitamínů skupiny B
7.Hořká čokoláda s pomerančovými kousky (Lidl 125 g)
8.Hořká čokoláda s karamelovými kousky (Lidl 125 g)
-moc výborný čokolády, navíc když jím tuto čokoládu, tak mi stačí tak 2 čtverečky, za to tu normální mléčnou sním celou hned :D - máte to taky tak?
9.Ovesná tyčinka flapjack (Albert 50g)
-tyčinky jsem si vzala, protože byly v akci, normálně mi přijdou celkem drahý
-chuťově mi chutnaly, nebyly přeslazený
10.Tyčinky emco (35 g) - verze ořechy a pistácie, ořechy a med, ořechy a brusinky, ořechy a kešu
-tyčinky jsou chuťově dobrý, obsahují jak oříšky, tak taky různý ty lupínky
11.Pěnové bonbonky s ovocnou náplní (Albert 200g)
-gumový kokina mám ráda moc a tyto nejradši
12.Mléčná čokoláda s vanilkovou náplní a karamelizovanými kousky
-snad pro mě nejchutnější čokoláda od Orion
13.Kořeněné arašídy s paprikou (Lidl 150 g)
-arašídy mi přišly hodně pikantní, vzala jsem si pár a spíš to snědl přítel
14.Slunečnicová semínka v mléčné, hořké a bílé čokoládě (Lidl 100 g)
- k těm pokladnám by ty pochoutky neměli vůbec dávat, pak jak tam čekám ve frontě, tak čučím, co bych si dala :D
-byly výborný
Honí Vás mlsná?

Mějte se nádherně a mějte super týden :)

Veru ♥




24 komentářů:

  1. Vzhledem k tomu, že ulítávám na různých instantních kaších, zaujala mě Chia kaše, která zatím unikla mé pozornosti. Netušíš, prosím, kde se dá sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) no mamka ju právě kupovala u nás v Qantu. Včera jsem se po ní dívala v Kauflandu a tam jsem ji nenašla, takže se zkusím taky ještě mrknout v Albertu nebo Tescu, protože byla fakt VÝBORNÁ :)

      Vymazat
  2. Jeeej veru po tvojich postoch mam vzdy chut nieco uzobnut :) ... mozem sa ta opytat? davnejsie si pisala o tom ako zdravo jes a cvicis,este v tom pokracujes? Ako zaradujes tieto maskrty do jedalnicka, kedy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :), pořád pravidelně cvičím i zdravě jím, konzultovala jsem svoji stravu právě i s výživovým poradcem. Ale jsem taky jen člověk, takže si občas zhřeším a třeba hodně těchto dobrot jsem dostala fakt k svátku a snažila jsem se je sníst dopoledne, kdy pak během dne mám ještě aktivitu. A občas na to sladký dostanu chuť, tak si koupím i něco sama. Ale vím, že se zase hodně hýbu, takže to pak spálím ty dobroty :)

      Vymazat
  3. Veru, kde jsi kupovala tu chia kaši? Jednou jsem ji viděla v letáku v Lidlu, ale když jsme pro ni šla, tak tam nebyla. Chtěla bych ji vyzkoušet :D

    February Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, mamka mi ji kupovala u nás v obchodě Qanto. Ale dívala jsem se, že ji mají ve zdravé výživě u nás, tak zkus do nějaké zajít :) já si ji tam taky půjdu koupit do zásoby

      Vymazat
  4. Samé dobroty:)
    A čo sa týka chia semiečok používam ich do všetkého:) ja si zo sladkého najradšej pochutnávam na horkej čokoláde, niektorým ľudom nechutí, ale podľa mňa je úžasná♡
    Pozývam teba a tvojicj čitateľov na môj blog, kde prebieha giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky moc chutná, zvlášť, když je v ní něco navíc :)

      Vymazat
  5. Ta čokoláda s karamelem z Lidlu je moje úplně nejoblíbenější, lepší jsem zatim nenašla :)
    Verča
    Ne hladu

    OdpovědětVymazat
  6. Ty musli srdíčka mám hrozně ráda. chodím si je pravidelně kupovat do DMka. Nejvíc mi šmakujou ty kokosové:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové jsem zatím neměla, ale kokos miluju, tak ty by mi taky šmakovaly :D

      Vymazat
  7. Já teda sladké moc nemusím, ale hodně jsi mě nalákala na čokoládu s vanilkovou náplní od Orionu. Zbytek dobrot ani nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě mlsoun na sladký :)

      Vymazat
  8. Mmm samé výborné věci! Zkušenost mám sice jenom s musli srdíčky (banán + kakaové boby) a s tyčinky Emco, ale jsem si jistá, že i všechno ostatní by mi chutnalo. :) Hlavně tu chia kaši a čokolády z Lidlu bych moc ráda zkusila. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tyčinky kupujeme domů, i když mi nepřijdou nijak úžasné :D tu instantní kaši bych ráda zkusila, neumím si představit, jak chutná, na instantní kaše moc nejsem, ráda si dělám poctivé domácí :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem tuto celou kupu dostala k svatku, sama si je nekupuju prijdou mi drazsi a znam lepsi, kde jsou jen orisky a med :)

      Vymazat
  10. Mnam, hned bych si něco dala... já bych takovéto články dělat nemohla, byly by moc dlouhé :D občas jsem fakt žrout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ja bych si u Tebe takove clanky rada precetla :)

      Vymazat
  11. Mňam, dala bych si úplně všechno :D A tortilla chips všeho druhu miluju, na ty mám teď největší chuť :( :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z lidlu uz jsem mela vic druhu a vzdycky vyborny :)

      Vymazat
  12. ty srdíčka miluju, kupuju si je vždy v DMku když tam pro něco letím;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Horká čokoláda s karamelovými kúskami je môj najväčší kamarát! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*