Nákup z Oriflame

/
25 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
dnes mi začíná nový semestr a z postele mě lákaly sluneční paprsky, jak je dnes krásně :).
Zase jsem si objednala nějakou kosmetiku u Oriflame, tak Vám ji dnes ukážu. Je toho po skromnu, už fakt nakupuju kosmetiku jen tu co vím, že mi zrovna dochází. Jak to máte Vy?
Jako první tu mám sadu LACE LOVE v něžném růžovém obalu. Je to limitka, která myslím byla v katalogu určená k MDŽ. Sada obsahuje krém na ruce (75 ml) a mýdlo (75 g). Vůně u krému je velmi jemná, musím se pořádně začichat, abych něco ucítila, přijde mi květinově-ovocná. U krémů na ruce mám tento šroubovací uzávěr nejraději. Mýdlo je pak ve tvaru srdce s krajkovým potiskem a krásnou vůní. Voní silněji než krém. Myslím, že tato sada je hezká i jako dárek k svátku nebo narozeninám. Za sadu jsem zaplatila 49 Kč.
Krém na ruce jsem si objednala ještě jeden, protože je to také novinka a krémy na ruce používám několikrát denně, takže je spotřebovávám celkem rychle. Krém s názvem Bright Bouquet (75 ml) má světlounce zelenou barvu a voní mi jako tráva či nějaké luční kvítí. Cena 49 Kč.
Dále jsem si pořídila tělové mléko Milk & Honey (250 ml). Tyto parfémovaná tělová mléka už jste mohly u mě na blogu vidět, patří opravdu mezi má oblíbená. Navíc baculaté plastové balení se po vypotřebování dá použít na uskladnění nějakých drobností nebo např. na odličovací tamponky nebo tyčinky do uší. Mléko mě vyšlo na 79 Kč.
V akci za 99 Kč bylo velké balení krému na chodidla (150 ml). Je to vyživující krém na nohy s včelím voskem. Krém na nohy mi zrovna došel, tak jsem ráda, že už mám nový. Vůně se mi hodně líbí a už po prvním použití jsou hned chodidla jemnější.
Pak jsem také objednala šampon pro muže North for Men original (250 ml) vyšlo na 69 Kč. Krásná svěží pánská vůně.
Z katalogu ráda objednávám kosmetiku. Často ale vybírám právě ty kousky v akci, protože když v akci nejsou, tak mi kosmetika z Oriflame přijde poměrně drahá.

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








25 komentářů:

  1. Řada Bright bouquet mi moc voní, ale nakonec jsem se ovládla a nic jsem si nekoupila :-D
    Pěkný nákup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se často ovládnout nedokážu :D

      Vymazat
  2. Sadu krému na ruce a mýdla jsem si taky objednala, krásným obalům, vůni a ceně se dalo jen těžko odolat:-) Jinak z Oriflame si něčím udělám radost jen občas, když mně něco zaujme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si mýdlo dala do skříně a provoní vše fakt božsky :)

      Vymazat
  3. Máme podobný nákup z Oriflamu. :-D Nad tím druhým krémem na ruce jsem také uvažovala, ale odolala jsem, protože mám teď spousty krémů do zásoby. Tělové mléko milk honey má hrozně ráda moje maminka, krásně voní a taky si ho sem tam půjčím. Krémy na nohy používám jen z Oriflamu, protože jsem s nimi nejvíce spokojená a taky objednávám jen to, co mají zrovna v akci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě spotřebovala svou kupku krémů, tak jsem mohla řádit :D.

      Vymazat
  4. Zrovna mi dochází krém na nohy a tenhle mě dost zaujal, možná si ho u známé objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky namažu tlustší vrstvu na noc, šup do chlupatých ponožek a ráno jsou výsledkem hebké nožky :)

      Vymazat
  5. Dříve jsem Oriflame prodávala.. a hodně produktů jsem zkoušela.. A celkově musím říct, že jejich produkty jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy taky vesměs vše vyhovuje, teď si neuvědomuju nějaký propadák :)

      Vymazat
  6. Bright Bouquet ma veľmi láka, ale nechcem zaň vyhodiť peniaze, keď neviem či bude dobre hydratovať. :) Inak vonia skutočne krásne a vôňa je najväčším lákadlom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame má ty krémy takové tekutější. A až více vyzkouším dám vědět :)

      Vymazat
  7. Od Oriflame jsem nikdy nic neměla, mně hlavně nevyhovuje ten styl prodávání - produkty potřebuji většinou před koupí vidět, teda u těchto konkrétně by mi to asi nevadilo objednat si z katalogu, ale u dekorativky určitě ano. Ale s tím nakupováním jen toho, co člověk potřebuje - na tom už pracuju, teď jsem zrovna udělal takový "větší" nákup a teď už zas dlouho nic kupovat nebudu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U produktů je právě často takové parfemované kolečko, takže podle toho vybírám a už taky za tu dobu, co Oriflame objednávám spoustu vůní znám :). Dekorativku už jsem si taky koupila konkrétně oční stíny v tužce + kajalovou tužku na oči a i řasenku very me a jsou to skvělý produkty :)

      Vymazat
  8. Kamoška predáva Oriflame a mám vela vecí odskúšané, ale dekorativka je naprd, telová kozmetika je ale super, tú mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě i pár kousků z dekorativky a nemůžu si stěžovat :)

      Vymazat
  9. Oriflame veci sú celkom fajn, najradšej mám ale sprchové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháč mám odsud oblíbený fík a levandule a měla jsem ještě malinový :)

      Vymazat
  10. Super produkty, hodně se mi líbí hned ta první limitka. Má nádherný jemný obal.
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, jen by ty krémy na ruce mohli dělat míň vodovější :)

      Vymazat
  12. krém na ruky musím mať tiež stále po ruke a hlavne cez zimu, to telove mlieko milk honey bolo užasne mala som ho davnejšie ale nezabudla som naň ako voňalo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky hlavně přes zimu používám :) ale i přes celej rok

      Vymazat
  13. U mě z Oriflamu vede řada Tea Tree, kouzelné kelímky a řasenky Wonderlash;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*