Moje poprvé - domácí sushi

/
31 Comments
Krásný den nejmilejší čtenářky :),
jak jste trávily Valentýnskou neděli?
Já jsem příteli připravovala sushi. Sushi už jsme jedli v restauracích, ale domácí jsem nikdy nedělala, takže to byla moje nová zkušenost.
Zhlídla jsem předtím na youtube spoustu videí, která jsou tam pěkně zpracovaná.
Na sushi jsem potřebovala: mořskou řasu, sushi rýži (rýžový ocet + cukr + špetku soli na ochucení rýže), wasabi pastu, sójovou omáčku a pak dle libosti (já jsem použila tuňáka, okurku, krabí tyčinky). A pro vytvoření válečku jsem si koupila bambusovou podložku. Suroviny jsem kupovala zrovna v rámci asijského týdne v Lidlu, dají se ale sehnat v Kauflandu, Tescu i Albertu.
Musím říct, že sushi není nijak náročné, ale i přesto jsem se u toho dost nasmála, protože moje první 2rolky vypadaly fakt hrozně a pak už to šlo líp (na fotce můžete vidět, že některé kousky jsou opravdu takový žebráčci :D). Myslím, že nejdůležitější na tom je ostrý nůž :D na porcování válečku. I když pořád je na čem pracovat, ale sushi chutnalo výborně. Pošmákli jsme si :).


Už jste sushi měly? Chutná Vám? My sushi milujem ♥

Mějte se krásně, Veru :)






31 komentářů:

  1. Sushi miluju, mohla bych ho jíst každý den :) Myslím, že napoprvé se ti to povedlo krásně náhodou :) Já ho doma ještě nezkoušela dělat.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc šikovná. Výrobu sushi jsem už několikrát zvažovala, ale nemám na to odvahu. Sushi máme s přítelem moc rádi, mě nejvíc chutná maki. Rádi chodíme na all you can eat sushi

    OdpovědětVymazat
  3. Já na sushi ještě úplně názor nemám. Jedla jsem ho jednou u sestřenky, pak jsem ho hned dělala doma asi 3x a nakonec jsem byla v restauraci. Ale prostě mě to nějak nechytlo, jednou za čas je dobré, ale pořád ho jíst nemusím. Nicméně ta příprava je fakt jednoduchá a zábavná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo ani jsem z toho nebyla rozcilena ze se mi nedari spis jsem si rikala ze to nemam tak krasny jako ve videu :D

      Vymazat
    2. :D jo ani jsem z toho nebyla rozcilena ze se mi nedari spis jsem si rikala ze to nemam tak krasny jako ve videu :D

      Vymazat
  4. Moc se ti povedlo :) Měla jsi krásnou Valentýnskou neděli ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. To sushi vyzerá dokonale ♥ Milujem sushi ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já sushi miluji a kdykoliv mám možnost si ho někde dát, tak neodolám. Doma jsem ho ještě nezkoušela a zatím to ani nemám v plánu, protože příteli ani rodině sushi nijak extra nechutná. Tobě se ale moc povedlo, jsi šikula :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sushi nikdy nemela a ani me moc nelaka, ale na pohled to vypada hezky :D

    OdpovědětVymazat
  8. My na valentýna s přítelem zavítali do kina na Deadpoola a bylo to supr :) Sushi miluju a určitě bych ho ráda jednou vyzkoušela doma, ale jak se znám, tak by to bylo doprovázeno nějakou katastrofou :D -L

    OdpovědětVymazat
  9. Mnaamky vyzerá to chutne :)
    Orlling.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sushi naprosto miluju, taky si ho dělam doma. Moje první sushu vypadalo asi stejně :D teď po x tréninkách už jsem schopná udělat sushi, které vypadá jako v restauracíh :D jen takový malý tip, sushi rýže se nemá vůbec solit :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tak to dekuji protoze ja jsem ve spouste receptech i videich videla ze po uvareni ryzi ochucovaly octem cukrem a spetkou soli :)

      Vymazat
  11. Sushi jsem měla jenom jednou v životě a vůbec mi nechutnalo, tak že bych mu dala ještě druhou šanci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli Ti nechutnalo uz jednou tak nevim :D

      Vymazat
  12. Vyzerá to naozaj fantasticky. Ja si netrúfam urobiť si sushi. :D

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Domáce sushi sem vždy chcela spravit, ale nikdy na to nejak nedošlo. Ale sushi milujem asi každý druh, naozaj na tom som celkom závislá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluju kazdy druh i kdyz jsem jich jeste spoustu nemela treba takove ty dost extra :)

      Vymazat
  14. Náhodou se ti moc povedlo a určitě bylo moc dobré. Já sushi měla jen jednou, koupila jsem si to z Lidlu no a měla jsem z toho takové smíšené pocity :D Ale chtěla bych si na něj jednou zajít do restaurace :)

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To z Lidlu jsem mela taky a chutnalo mi :)

      Vymazat
  15. My na valentýna byli v lepší resutaraci a přítel byl "naštvaný", že jsem si stejně dala pizzu... :D jinak sushi jsem nikdy nejdla, ale s přítelem se na něj už také chystáme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ty ses jak kamoska ta se porad taky drzi jistoty, to ja rada zkousim :)

      Vymazat
    2. Já chtěla zkusit něco nového, ale nic mi nepadlo do oka no :D ale byla to nejlepší pizza, jakou jsem kdy jedla!:D

      Vymazat
  16. Já jsem sushi ještě nejedla a abych pravdu řekla, tak mě ani moc neláká. Myslím si, že není podstatné, jak se ti válečky povedly, ale to, jak chutnaly. :-) Pochutnali jste si a to je hlavní. Já bych sushi neuměla udělat.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi šikula, moc se ti povedly, já dělala několikrát a pokaždé to byl pěkný hnus :D teda vzhledově :D Moc na to nejsem šikovná, takže si radši sem tam koupím :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Wowo tak na to, že je tot voje prvé domáce sushi, ta sa ti veľmi vydarilo! Vyzerá to skvelo! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Já sushi nikdy neměla, ani nevím proč přijde mi drahé a nevím jestli bych snědla syrovou rybu.:-/ Každopádně tobě se opravdu povedli, vypadají dobře.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*