Lednové nákupy

/
22 Comments
Krásný den všem :),
miluju nákupy a do pár obchůdků jsem v lednu zavítala. Třeba se Vám něco zalíbí a poběžíte do obchodu taky. Co Vy a nákupy? Baví Vás nebo je nemáte rádi?
V Kiku mají valentýnskou edici různých věcí. Já jsem si tam koupila tuhle velkou dózu za 55 Kč a mám v ní ovesné vločky. Ve valentýnské edici měli taky termohrnečky, hrnečky, další krabičky s tímto motivem. A za super ceny :).
Taky jsem si koupila intimní gel v Lidlu asi za 40 Kč a je fajn, vidíte, že já už jsem spotřebovala 1/3, takže ho můžu doporučit. Spolužačka si objednávala věci od Dermacolu, tak mi tam přihodila tento fix v zebřím obalu. Maluje se s ním hezky, ale mohl by být klidně ještě černější. A v tom výprodeji vyšel na nějakých 33 Kč, takže úplná paráda.
V DM jsem narazila na tyto 2 produkty na pleť od Lorealu. Pleťovou vodu pro unavenou pleť bez jasu a odličovací pleťové mléko.  Každý byl za 50 Kč ve výprodeji, takže pro mě výhodná koupě, když vím, že jinak se produkty od Lorealu pohybují kolem 100 Kč výš.
 Z Oriflamu jsem si objednala toaletní vody Ice a Air, které byly v akci každá za 99 Kč (jinak stojí 299 Kč) a obě voní hodně svěže. Mně se vůně líbí, takže taky super nákup za výhodnou cenu.
 Od Markétky už jsem dostala předběžně dárky k svátku a mimo plno sladkostí a mikiny jsem tam z kosmetiky našla tento lak od Rimmelu v ostínu 835 Bright back at you.
 A v Pepcu jsem si koupila tyto 2 polštáře, jeden vyšel na 29 Kč a líbí se mi ty motivy.
Koupily jste si taky něco v tak výhodné akci jako já? :)

Mějte se krásně,
Pa Veru :)




22 komentářů:

  1. Asi musim do Kiku :D Nikde v letaku to ale nemuzu najit.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V letáku jsem to neviděla, tak to asi zatím nijak zveřejněné není, ale v obchodě je na to stojánek :)

      Vymazat
  2. Jaká žena by nemilovala nákupy? :D Moc se mi líbí plechovka z Kiku a taky produkty od Loreal, sehnala jsi je fakt za super cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné nákupy, snad se o víkendu dostanu do Kiku :-) V poslední době jsem si v akci nic nepořídila, ale pořád šmejdím po netu a hledám, kde by byla akce na kosmetiku Lily lolo :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, ty produkty od Lorealu vyšly hodně dobře cenově, to bych taky uvítala :) Tužku od Dermacolu si chci už nějakou dobu pořídit a ještě jsem se k tomu neodhodlala, tak snad brzy...-L

    OdpovědětVymazat
  5. Já šmejdila v Kiku nedávno, ale tu nádhernou valentýnskou edici jsem tam neviděla, tak nevím, jestli ji v té době ještě neměli v prodeji nebo už byla vyprodaná:-D Ale určitě se tam zaběhnu podívat, ta dóza vypadá parádně:-) A líbí se mi i další nákupy, pěkné věcičky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné věci sis pořídila, ten lak vypadá božsky a cena těch vůní od Oriflame je fajnová! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky si nakupovala :) V Kiku a Pepcu mají kolikrát úžasné věci, hlavně co se týče dekorace domácnosti, moc ráda tam chodím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, kolikrát tam jdu, jen tak očumovat :D

      Vymazat
  8. Ten mint lak má krásný odstín! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné nákupy, ta dózička je nádherná. Do Kiku se zkusím jít podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi všechno :) Ale pro sebe bych nejvíc brala pleťovou vodu :) Já si v lednu nekoupila vůbec nic, protože jsem se jen učila :D Ale jsem za to ráda, protože mám zásoby všeho a je třeba s tím trochu pohnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem se taky učila, ale jak jsem se třeba dozvěděla nějaký výsledek ze zkoušky, šla jsem se aspoň maličko odměnit :D

      Vymazat
  11. Super nákupy, lak mám také!

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem si tento týden taky koupila to int.mýdlo z Lidlu. Jsem ráda, že říkáš, že je fajn. Protože teď dopotřebovávám mýdlo od Ameté a to je úplně na prd.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem na valentýnskou kolekci v kiku také koukala a mě zase hodně zaujaly ty mističky a hrníčky, tak si asi také něco pořídím :) A jé, doma máme také to růžové povlečení :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mističek jsem si nevšimla :) .. jé :D

      Vymazat
  14. Krásne veci a tá farba laku je vážne úžasná! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*