Produkty, kterým jsem se podívalo na dno - 12

/
37 Comments
Krásný den všem :),
jsem ráda, že můžu psát tento typ článku, protože ta vánoční zásoba se bude nějakou dobu spotřebovávat a pro mě to znamená zákaz nákupu kosmetiky a to se mi moc nelíbí :). Jdeme na to.

1.Parfém Born Original - Adidas
-vůně voněla sladce a já sladké vůně mám ráda, takže bych si ji ráda koupila v plném balení
2.Parfém Sensuelle - Avon 50 ml
-tohle je už moje 3. balení, protože je to moje oblíbená vůně
-je krásná, svěží
3.Toaletní voda Pur Blanca elegance - Avon 50 ml
-vůně byla hezká, ale příště bych si ji nejspíš nekoupila, podle mě je spíš více vhodná pro vyšší věkovou kategorii
4.Toaletní voda Elite Gentleman - Avon 75 ml
-zase tu mám produkt z pánské části
-příteli jsem tuto vůni vybírala já, mě voněla, mu také, ale říkal, že ji na sobě dlouho necítil
5.Výživné tělové mléko pro suchou až velmi suchou pokožku s mandlovým olejem - Nivea 250 ml
-klasická niveácká vůně, skvěle se mléko roztíralo a hned se vstřebávalo do pokožky, tohle už je taky moje druhé balení, pro suchou pokožku ideální, budete ale nějakou tu chvilku mastní
6.Tělové mléko s růží a čokoládou - Avon 200 ml
-čokoládu jsem zde necítila, jen tu růži a to ještě dost slabě
-mléko mělo řidší konzistenci, ale zase se roztíralo hezky a vstřebávalo hned
-hydratovalo průměrně, je třeba se mazat každý den (za to s Niveou bych se klidně mohla mazat obden)
7.Gel pro intimní hygienu s vůní třešně - Avon 300 ml
-oblíbenec, taky už tu byl tenhle gel několikrát
8.Sprchový gel karambola - Yves Rocher 200 ml
-krásná vůně, na sprcháčích od YR mám nejradši, že jsou hustý a tak nestečou hned z dlaně, hezky pění a tělo provoní
 9.Jemný dvoufázový přípravek k odlíčení očí - Blanchette (Kaufland) 200 ml
-odlíčil skvěle, v očích neštípal a nevysušoval je, oční okolí budete mít mastné
10.Expresní dvoufázový odličovač na oči s chrpou - Yves Rocher 125 ml
-tento odličovač už mám taky podruhé, odlíčí hezky a neštípe v očích, není ani tak mastný
11.Řasenka Wonderfull extreme black s arganovým olejem - Rimmel 11 ml
-zpočátku mi řasenka dělala takové řasy, že ani nebylo poznat, že nějakou řasenku mám
-ale pak jsme se nějak zkamarádily a řasenka mi dělala řasy opravdu krásné, až jsem na ně dostávala pochvalu a dokonce se mě kamarádky ptaly, jestli mám řasy nalepené, že jsou nalíčené fakt krásně
12.Lesk na rty 060 paparazzi - Miss Sporty 7 ml
-oblíbený lesk, který jsem používala hodně často, teď už ale má takovou lepivou konzistenci, takže vyhazuji
13.Zázračný kelímek kokos - Oriflame 15 ml
-nechemická kokosová vůně
-je to fajn balzámek, ale přišlo mi, že po delším používání si na něj rty zvykly a já jsem se musela mazat třeba co hodinu teď přes zimu
14.Šampon pro poškozené a oslabené vlasy - Schwarzkopf
-tento vzorek už mám podruhé, hezká vůně, ale přišlo mi, že efekt pěkných vlasů po umytí vydržel tak 2 dny a pak už vlasy nevypadaly hezky
15.Odličovací tamponky -Caterine (Kaufland) 120 ks
-kupuji si je nejčastěji, 100% bavlna, nerozpadávají se, jsou příjemné
16.Bylinné koupele Herbaspa
-koupele měly intenzivní vůni a skvěle jsem zrelaxovala
-celý článek jsem o nich psala zde

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥





37 komentářů:

  1. Ty jo, taky bych chtěla spotřebovat tolik vůní, aby se mi uvolnilo místo v poličce. Parfém nebo deodorant mám většinou na celý rok. Tu řasenku Rimmel snad ani zkoušet nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nějaké velké zásoby vůní nemám, vždycky mám doma třeba 2-3 a ty používám pořád dokola, takže to jde rychle :)

      Vymazat
  2. Me se zasoby take pekne rozrostly, takze se snazim spotrebovavat, co to jde, akorat to jde furt stejne :D
    Obdivuji toli kvuni, me parfemy temer neubyvaji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě to spotřebování jde poslední dobou hezky :)

      Vymazat
  3. Tu voňavku Sensuelle jsem měla taky a je to jedna z nejlepších vůni, co jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to taky jedná z nejhezčích vůní, teď jsem si zase hodně oblíbila z Avonu Luck :)

      Vymazat
  4. Ty zázračný kelímky od Oriflamu mám moc ráda, ale zrovna ten kokosový mi hrozně smrdí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voní všechny, ale třešňový byl můj nejoblíbenější :)

      Vymazat
  5. Tyhle tělová mléka z Avonu dost málo hydratují, teď na zimu mi to nestačí, zato teď mám tohle mléko od Nivei ve větší balení s pumpičkou a to je úplně jiná liga:-) A vůni Sensuelle mám taky ráda, ale mám pořád jedno a to samé balení, to je asi známka toho, že těch vůní mám opravdu hodně:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To souhlasim uz jsem toho vyzkousela spoustu :)

      Vymazat
  7. Taky jsem měla tenhle vzoreček Born original a vůně se mi líbila. Nemít doma skoro 20 parfémů, tak bych si ji nejspíš taky pořídila. Modrou Pur Blancu má ségra a moc si ji chválí. Intimní gely od Avonu mám taky ráda, ale vyhovuje mi jen jedna verze - takový ten krémový neparfémovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Tvou sbirku parfemu zavidim :) Ten neparfemovany mam ted :)

      Vymazat
  8. Ten dvoufázový odličovač od YR je můj naprostý top produkt :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vezmu ty dvoufázové odličovače, tak můj nejspíš taky, i když ten z Kauflandu je teda poměr cena/výkon taky úžasnej :)

      Vymazat
  9. Sprchové gely a odličovač od Yves Rocher používám a jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že Ti taky vyhovují :)

      Vymazat
  10. Vzoreček vůně adidas ještě mám, je strašně boží! Sprchové gely Yves Rocher mám moc ráda, zrovna používám levandulový, ale mám ho už asi jen na tři umytí a pak se pustím do toho, který jsi spotřebovala, strašně hezky voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si udělám časem radost a koupím si ji :) Taky mám ještě jeden, co jsem dostala na Vánoce

      Vymazat
  11. Tenhle kelimek od Oriflame si chci poridit uz dlouho :) Super spotreba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě dostala sadu 4 minulý rok k Vánocům a teda podařilo se mi za ten rok spotřebovat 2 a vanilka a karamel, s těma jsem tak v půlce :)

      Vymazat
  12. Tiež som toho po Vianociach dosť spotrebovala. A ja si chcem zaobstarať ten sprej na telo s tou ružou! A riasenku Wonderland mám tiež a som s ňou spokojná:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si teď chtěla ještě pořídit nějaký tělový sprej :)

      Vymazat
  13. Karambolu z YR jsem právě taky dobrala a byla fajn :) Jinak koukám, že máš spoustu produktů od Avonu, nemám moc v lásce jejich tělová mléka, prostě mi nevyhovují :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu objednávám často :) Tohle tělové mléko jsem zrovna dostala jako dárek a bylo fajn, ale radši mám ty parfémovaná tělová mléka po 150 ml, kůže mi voní až do rána a vstřebávají se hned :)

      Vymazat
  14. Tu řasenku mám taky a měla jsem s ní ze začátku stejný problém, jinak se zbytkem produktů nemám zkušenost, ten gel na intimní hygienu ale vyzkouším :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jestli obsahuje ten olej, tak než to trošinku vyschne :)

      Vymazat
  15. Vzoreček vůně od Adidas mám taky, moc se mi líbí a překvapilo mě, jak dlouho ji ze sebe cítím. Taky zrovna používám sprchový gel od YR, ale s vůní levandule a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto bych ji ráda měla i v plném balení za tu vůni a výdrž :)

      Vymazat
  16. YR je prostě skvělí, jinak skvělé popisky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  17. každý, koho znám někdy zkoušel Pur Blancu, jen já ne! Ty jo, já snad do ní nakonec taky půjdu :D
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOmentálně mám tu bílou verzi a to jen v tělovém spreji a vydrží vonět dlouho tedy, za 69 Kč hodně muziky :)

      Vymazat
  18. Sensuelle od Avonu vypadá hodně dobře, škoda, že si jí nejdřív nemůžu očuchat, snad objevím nějakou Avon lady s katalogem..
    Lesk od Missporty mě taky zaujal, už jsem si hoodně dlouho žádný nekoupila, tak moožná..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Kiež by som aj ja takto vedela spotrebovavat niektore produkty ako napriklad vone...

    OdpovědětVymazat
  20. Elite Gentleman v dárkové kazetě s nějakými dalšími výrobky přítel zrovna tyto vánoce dostal od mojí mamči a musím říct, že mi také krásně voní:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*