Nákup kosmetiky Yves Rocher

/
57 Comments
Krásný den všem :),
vítám Vás tu v novém roce.
V prosinci probíhala akce na stránkách Yves Rocher kosmetiky akce -50% na každý výrobek + dárek k nákupu. A tak jsem si udělala k Vánocům radost a nějaké věci si objednala. K některým výrobkům napíšu i první pocity, protože už je tu dobu od zásilky používám.
Koupila jsem si už druhé balení odličovací vody s chrpou. Tento odličovač už jsem měla a odličuje hezky, navíc mi dlouho vydrží. Má gelovou konzistenci a v očích mě neštípe.
Dále jsem si koupila denní péči proti červeným skvrnám na citlivou pleť.  Na tvářích mám občas takové červené žilky a tak jsem byla zvědavá, jestli krém napomůže zmírnění. A co myslíte? Já vidím změnu a fakt jsou ty tváře míň červené, navíc už se mě přítel asi 3x ptal, jestli mám makeup, že mám hezkou pleť ... mmm :) funguje to.
 Na rty jsem si koupila 2 hydratační rtěnky v tužce a to odstíny Rose sorbet a Corail doux. Na rtech jsou velmi příjemné. Růžový odstín je na rtech hodně výrazný, na fotce to ani tak nevypadá. Na rtech barva vydrží, dokud se nenajím.


Dárkem k nákupu byl krém na ruce z vánoční limitky vanilka.
A když vždy objednáte nad nějakou cenu, tak si můžete vybrat dárek a já si vybrala regenerační olej na poškozené vlasy. Ten si nanesu den před umýváním vlasů. A pak je mám hezky hladké. Akorát ta vůně - když si dám olej na vlasy, přijde mi, jak kdybych si tam nalila slivovici :D.
 K nákupu mi zaslaly ještě 2 vzorečky :).

Co Vy a Yves Rocher? Mě tato kosmetika vyhovuje, i když ceny jsou vyšší, ale já když tam nakupuji, tak ve slevách, každý měsíc chodí slevové kuponky + za nákup je k tomu vždy nějaký dárek :).


Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





57 komentářů:

  1. Páni, nakoupila jsi fakt za hubičku, mně tato akce nějak unikla. Mám ráda z YR také odličovač, ale ten druhý, dvoufázový, ten je naprosto geniální. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dopotřebovávám druhé balení :) Dvoufázák odličuje skvěle

      Vymazat
  2. škoda, že jsem o této akci nevěděla, ikdyž na jednu stranu je to dobře, aspoň jsem ušetřila :D Hodně mě zaujaly ty tužky na rty, ty vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. YR mi bohužel moc nevyhovuje, asi mám reakci na některou složku. Ráda ale používám jejich rtěnku. Ty tužky na rty jsou super, víc ti sluší červená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) je to taková hodně výrazná růžová

      Vymazat
  4. Jéé závidim ti nákupy, mě tato akce úplně unikla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ty jejich akce chodí na e-mail :)

      Vymazat
  5. túto značku som si za posledný mesiac riadne obľubila, ten ružový odtieň mám tiež, veru, je riadne výrazný, škoda že sa dosť otláča, a krém na žilky ma zaujal, nakoľko mám podobný problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se obtiskávají snad všechny produkty na rty :) Jen vlastně nejspíš ne, jedna matná rtěnka od Bourjois

      Vymazat
  6. Tak o téhle akci jsem ani nevěděla. Já mám YR ráda, využívám hlavně slevy a dárky k nákupu, to už se pak nákup vyplatí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně ráda u nich objednávám, protože vždy dostaneš nějaký dáreček a navíc, když je k tomu skvělá sleva, tak se dá u nich výhodně nakoupit. Nejvíce mě zaujal krém proti zčervenání, je super, že ti tak pomohl. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. YR mám ráda, ale čím víc toho zkouším, tím víc much nacházím :D Z tvého nákupu neznám žádné produkty, jen pastelky na rty, která mi teda příjemná není. Udělala jsi dobrý kauf takhle se slevou, těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO já mám spíš zatím jen s touto značkou pozitivní zkušenost :)

      Vymazat
  9. Od YR ešte nič, za čo sa veľmi hanbím:( Ale tvoje veci, čo si si objednala vyzerajú super! Ja som skôr za to, že to musím ovoniať, ale ty keď už to poznáš je ti to jedno:) A tú ružovú ceruzku na pery nos častejšie, tá ti veľmi pristane(myslím tú tmavšiu!):)
    A tie zľavové kupóny sa dajú zaregistrovať na ich stránke, aby ti chodili?

    Pozývam teba a tvojich čitateľov ku mne na giveaway, budem rada, ak sa zúčastníš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když se zaregistruješ na jejich stránce, tak Ti budou ty výhody chodit na email :)

      Vymazat
  10. Super nákup, ta jejich Vánoční limitka je úžasná, mám sprcháč s jablky a vanilkou a je boží :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši bych z té kolekce měla všechno, ale zase na nějakou dobu mám nákupní stopku, po té vánoční náloži :)

      Vymazat
  11. Pani, krasna cena! Ja na netu tyhle veci moc nenakupuji, nevim proc, asi se s nimi potrebuji "pomazlit" v krame. S tim kremem to zni hodne dobre! Ja mam na obliceji sede az modre zilky :/ Regeneraci na vlasy mam taky!!! Ted jsi me uplne dostala, protoze ten olejicek nekde mam a nepouzivam :D :/ takze hned jdu nanest!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si dávám oleje a masky pravidelně buď před umytím vlasů nebo po :). Já právě chodím i do kamenného obchodu, ale někdy na tom internetu jsou akce lepší :)

      Vymazat
  12. Škoda, že jsem si té akce nevšimla, vyšlo tě to hodně výhodně teda :D Mám kosmetiku YR ráda a líbí se mi moc balení těch fixů na rty :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle pastelky jsem chtěla zkusit už dlouho, vlastně od té doby co je vydal Astor, ale až teď jsem je koupila :)

      Vymazat
  13. Fanynka Ives Rochera se pozná :-) . Pěkné věci, mě by se líbil olejíček na poškozené vlasy a také bych jednou chtěla zkusit šampony, ty mě lákají nejvíc. Tak ať věci slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Šampon jsem nezkoušela, ale ráda bych. Měla jsem kondicionér a po něm jsem měla pěkně hladké a lesklé vlasy

      Vymazat
  14. V YR nakupuju hrooozně ráda... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát by tam občas mohly být příjemnější prodavačky :D

      Vymazat
  15. ten krém na citlivú pleť mám ale v tube a odkladám si ho na leto kedže má spf 20 inak ma takú zvlačtnu konzistenciu čo sa mi moc nezdá ale inak to asi fakt pomáha:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se s konzistencí pracuje hezky, hned se vsákne do pleti :)

      Vymazat
  16. Jee moje oblíbené pastelky na rty :-) A ten odličovač je super, taky jsem ho kdysi měla.

    OdpovědětVymazat
  17. Ah, od Yves Rocher mě už dlouho láká něco vyzkoušet, ale stále jsem se k tomu nedokopala, což mě hrozně mrzí, protože všechny produkty vypadají skvěle! Z tvé objednávky bych hned brala tu hydratační rtěnku v nude odstínu a krém, protože jestli vážně funguje, tak je to pecka!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po delší době bych na něj udělala ráda článek :)

      Vymazat
  18. Škoda, že jsem si akce nevšimla i já.. vážně se vyplatila! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  19. Tu péči proti červeným skvrnám bych taky potřebovala :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj zatím nejdražší krém na pleť, tak jsem ráda, že za tu koupi aspoň stojí :)

      Vymazat
  20. Tak ten krémík vyzkouším! já mám ale ty červené žilky výraznější, takže mi asi jen tak nezmizí :(, ale za zkoušku nic nedám ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V akci už se vyplatí, za plnou cenu by se mi asi kupovat nechtěl :)

      Vymazat
  21. Původně jsem chtěla ten dvoufázový odličovač, ale tenhle vypadá taky dobře, nemám ráda mastný pocit :D Pastelky taky mám a ta růžovka je vážně hodně výrazná, takže ji do rtů spíš jen tak vklepávám. A zaujal mě olejíček na vlasy, doufám, že bude v budoucnu recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ten dvoufázák měla Jani 2x a mně právě přijde, že není moc mastný, měla jsem mnohem mastnější produkty :).

      Vymazat
  22. Tak to mě mrzí, že mi tahle akce utekla :(. Ty tužky na rty vypadají dost dobře! Nechceš udělat nějakou hlubší recenzi?
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ráda po pořádným vyzkoušení :)

      Vymazat
  23. mne sa tiež Ives Rocher páči, kvalitná kozmetika a vždy sa rada inšpirujem niečím nový odtiaľ :) vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Domi ja uz Te nejakou dobu sleduju

      Vymazat
  24. skvele nakupy;) ty rtenky vypadaji dobre:0

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  25. Vlasový olej vypadá úžasně. :)
    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovědětVymazat
  26. Yves Rocher mám ráda a už se těším až si zase koupím svoji nejoblíbenější řasenku Sexy Pulp, která mi už dochází :) A když tak koukám na jejich stránky, mám chuť si koupit všechny ty laky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty laky na nehty maji moc hezky :) az mi prijde dalsi poukazka nejspis nejaky vyberu

      Vymazat
  27. Super objednávka :) Ty pastelky na rty jsou skvělé, musím si taky jednu pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle v akci jsou za paradni cenu a ja jsem si je fakt oblibila :)

      Vymazat
  28. YR mám moc ráda a ty tužky co jsi pořídila jsou skvělé, moje sestra má hned dvě barvy a kdykoliv jsem u ní, přivlastňuji si je. Jsou voňavé a hydratační =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*