My kosmetičtí kamarádi nebudem - 1

/
43 Comments
Krásný den všem :),
převážně mám v kosmetice samé oblíbence a když si produkt koupím, tak mi vyhovuje.
Občas se ale najde produkt, který mi nesedne. A tak tu máme novou rubriku.
1. Noční krém z kozí řady - Ziaja (50ml)
Tento krém jsem si kupovala na parfums, protože jsem na celou řadu slyšela jen samou chválu.

+líbí se mi na něm praktické šroubovací balení + krásná vůně a tady těmi pozitivy taky končím

!po krému se mi vytvoří vždycky na pleti taková krupička, které byste si na první pohled všimly, když byste mou pleť hodně zkoumaly, ale já když si ji pak mazala krémem, tak jsem to hrozně cítila
-nějakou dobu jsem ho nepoužívala, protože jsem chtěla zjistit, jestli to mám fakt z tohoto produktu
-po čase jsem se opět namazala a krupička na obličeji byla zpět (a trvalo vždycky několik dní než zmizela)
-tak jsem si říkala, jaké využití pro něj najdu, když je tak mastný, takže bych ho nanášela na nohy (sice mám nohy mastný jak blázen, ale hydratace taky nic), takže nejspíš ho jen tak prostě vypatlám, protože na obličej už mi nesmí přijít :)
2.Kokosový balzám na rty - Ziaja (10 ml)
Pokračuju dalším výrobkem od Ziaji, který jsem si taky objednala na parfums.
+ balení je praktické

!co je špatně na tomto produktu je to, že je hrozně hutný, krémový, jak můžete vidět na fotce
-takže aby se vsákl do rtů, tak ho musím zapracovat prstama a dost dlouho ho roztírám
-balzámy v tomto balení chci nosit všude sebou, že když ucítím pocit suchých rtů, produkt jen kdekoliv vytáhnu a bez zrcátka nanesu
-to s tímto ale nejde, když budu nakupovat a pak si neumyju ruce, tak bych musela špinavýma rukama roztírat rty a to fakt ne a navíc bych u toho potřebovala to zrcátko
-vůně kokosu je hodně chemická

3.Tónovaný balzám na rty - Blistex (4,25 g)
+barva balzámku pěkně oživí moje rty

!když balzám na rty nanesu, tak mě tak nesnesitelně štípe, že to jsem ještě nezažila
-mám i carmex a ten když nanesu na rty, tak je tak ochladí a je to také zvláštní pocit, ale nebolí to, za to tento balzám je na mých rtech za trest
-také jsem ho nějakou dobu nepoužívala, jestli už náhodou pálit nepřestal, ale nepřestal a je hodně nepříjemný
Máte názor na nějaký můj produkt? Je něco, co za poslední dobu nesedlo Vám?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





43 komentářů:

  1. Z kozí řady mám odličovací mléko a plně mi vyhovuje. Ostatní věci jsem nezkoušela, ale vypadá to jako otrava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně jak využít ty balzámy, když se mi to nechce jen tak vyhazovat, když jsem do toho ty peníze dala :D

      Vymazat
  2. Ahoj Veru, mám taky tento krém od Ziaji a vyhovuje mi, žádné problémy s ním nemám. Naopak bych řekla, že i pěkně hydratuje. Ale s tím balzámem od Ziaji jsi mě teda pobavila, na rtech vypadá fakt děsivě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak něco mi v něm asi nesedlo no :) .. :D

      Vymazat
  3. Já měla od Blistex vzorečky toho jejich klasického balzámu a malinko mě taky na rtech štípal, ale bylo to příjemné. Spíš jako by brněl. Jinak jsem nic z toho neměla, vypadá to jako fakt pěkný propadáky. Hlavně ten balzám :-D Podobný efekt mi dělají takové ty zimní balzámy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě právě fakt tak bolestivě štípe :)

      Vymazat
  4. Já mám Blistex a po nanesení mám na rtech pocit takového jakoby brnění, ale jako štípání bych to neoznačila. A pak mám od Ziaji taky balzám na rty, ale s kakaovým máslem a ten je super, hlavně teď na zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten od Ziaji vymažu na doma, když ho budu roztírat, ale spokojená teda takhle nejsem :)

      Vymazat
  5. Ani jeden z produktů jsem nevyzkoušela a po tomhle článku ani nevyzkouším :D, ale Ziaju mám ráda, tak mě zarazila, že většina je právě o téhle značky..
    Nedávno jsem si koupila podobný balzám, taky v tubě, z lékárny a taky hrůza, neprosto stejné "výsledky"...

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba by Ti sedly, holky zase tady v komentářích mají jiný názor, ale mně teda nesedly :)

      Vymazat
  6. Bohužiaľ musia byť aj produkty, ktoré nesedia,tak ako by mali! A mne zatiaľ sadlo všetko, akurát som sa niekedy presne netrafila do odtieňu make-upu:D
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě většinou vždy taky vše sedne :)

      Vymazat
  7. Tak to potěší :/ Naštěstí jsem ještě s žádnou kosmetikou takové problémy neměla, když už, tak nanejhůř nedělala vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových věcí jsem měla už taky pár :)

      Vymazat
  8. Já si chtěla podobný krém od Ziaji pořídit, tak nevím, no :/
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že je zvlášť kozí řady od Ziaji chválená, tak nejspíš to byla jen moje špatná reakce

      Vymazat
  9. Ziaja krém u mě čeká na otevření, tak jsem zvědavá, zda mi sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO zatím mi tady holky v komentářích psaly, že jim sedl, tak jen já jsem výjimka :)

      Vymazat
  10. Nezkoušela jsem, tudíž nemám na produkty ani názor a naštěstí jsem ani na nic zálusk neměla :) Jinak mi naštěstí v poslední době všechno sedlo ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím zase ale říct, že tohle jsou produkty, které mám půl roku a takhle mi nesedly 3 a to jsem toho vyzkoušela spousty, takže si myslím, že i tak dobrý :)

      Vymazat
  11. ziaju balzam na pery som chcela vyskúšať lebo celkom balzamy chválili ale skor kakaovy ale povedala som si zatial dosť musím pomínať tie čo mám:) a nenanášaš na pery toho balzamu kokosového trochu viac? keby skúsiš dať menej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže on jak je hutný, tak i když ho dám málo, tak udělá tu bílou vrstvu, kterou jinak než prstama nezapracuju :)

      Vymazat
  12. Tyto výrobky jsem ještě neměla. Mě zase krémy na ruce od Ziaji moc nevyhovují a taky jsem na řadu kozí mléko četla jen samou chválu. Balzám na rtech vypadá opravdu hrozně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, tak proto jsem si objednala jejich výrobky :) Předtím jsem měla odličovač a ten byl fajn, ale měla jsem mnohem lepší

      Vymazat
  13. Bohužel ani jednu věc nemám, tudíž nemohu posoudit ale o kozím krému jsem také četla hodně chvály. Během minulého roku se mi nastřádala kosmetika co mi většinou vyhovuje ale pár nepovedenců se mezi nimi také najde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou právě asi taky jen 3 produkty za celej rok :)

      Vymazat
  14. Je škoda, že ti takhle produkty nesedly, ale vzhledem k tomu, že na krém od Ziaji jsem četla jen pozitiva, tak myslím, že to byla asi jen nějaká tvoje nežádaná reakce :/ -L

    OdpovědětVymazat
  15. Ten kozí krém vypadá naprosto božsky, tedy alespoň krabička. Vsadím se, že tu vyrážku bych měla taky, mám dost citlivou pleť. Ten balzám je teda tragédie, kokosové máslo jako takové je úplně jiné, vůbec ne hutné.
    Blistex jsem doma měla a nic takového mi nedělal, takže to bude asi bohužel jen výjmka u tebe :/.
    Mám nový blog, budu ráda když se na něj podíváš. Každý odběr přes GFC, nebo komentáž potěší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pleť i tělo právě taky citlivý, že zase po nějakých sprcháčích mi naskočí taková červená vyrážka a nemůžu je dál využívat, protože pak mě ta vyrážka hodně svědí.

      Vymazat
  16. Mě tedy Ziaja zatím se vším plně vyhovovala a vyhovuje a ten kozí krém (jak denní tak noční) mi sedí taky dobře.. :) Balzámy jsem od nich nezkoušela, tak nevím.. Na rty mám teďka přírodní balzám z Havlíkovy apotéky a ten je super. Ta éra Carmexů/Blistexů mě nikdy moc nechytla, tak těžko soudit :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi jen me nesedl jak tak ctu reakce :)

      Vymazat
  17. Ty jo, to jsem ještě neslyšela, aby balzám štípal. Ani jeden z produktů jsem nezkoušela, takže nemůžu posoudit.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt stipe no :( ale na co jineho ho vyuzit bud ho vyhodim nebo to pretrpet

      Vymazat
  18. Docela ziava fail.
    A nemá mít ten Blistex nějaký objemový účinky? Vím, že je to směšný, ale jednou jsem mamce právě počořila taky nějakej balzám, který neskutečně štípal. Pak jsem si přečetla, že má zvětšit objem rtů..
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ja nevim ale myslim ze ne prave :)

      Vymazat
  19. Pěkný článek, aspoň už teď vím, co si nemám pořizovat :) zatím naštěstí podobné problémy s ničím neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to kolik mi proslo kosmetiky pod rukama a 3 produkty nesedly tak je to fajn :)

      Vymazat
  20. Značka ziaja si koukám dobře nevede. :D Upřímně ani jednu značku neznám a jak na to tak koukám, ani je asi znát nechci. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Panejo :/ clovek aby mel z techto produktu az strach :D :/ tesila jsem se na chvalu na Blistech a minimalne na patlatko od Ziaji.. Kazdemu hold sedi neco jineho..

    OdpovědětVymazat
  22. Veru, na ten krém od Ziaji mám stejný názor. Já ho použila asi 5x a vždy se mi po něm udělalo akné. V říjnu jsem mu dávala poslední šanci a na druhý den se jsem měla obličej plný akné a trvalo mi celkem dlouho než jsem se toho zbavila, takže jsem ho dala kamarádce a ta je s ním spokojená. Nedávno jsem se ji ptala, jestli po něm nemá akné a říkala ne, tak mě to překvapilo. Každopádně ten balzám Ziaja jsem si chtěla pořídit, ale když vidím, co dělá na rtech, tak asi ne :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*