Moje zkušenost s Frais Monde

/
37 Comments
Krásný den všem :),
sledujete portál Blogerky? Já pravidelně a teď jsem měla možnost vyzkoušet 2 rtěnky a 2 parfémované oleje od značky Frais Monde. Tímto zároveň děkuji za příležitost produkty vyzkoušet :).Pokud byste chtěli mrknout na celkovou nabídku těchto produktů, tak můžete zde v eshopu Elnino.cz.

Frais Monde je italská značka kosmetiky, která nabízí luxusní termální kosmetiku (využívá termální sirné vody) a také přírodní dekorativní kosmetiku.Výrobky netestuje na zvířatech.
Na vyzkoušení jsem si vybrala parfémovaný olej Fruit a parfémovaný olej Mango. Oba dva jsou ve velikosti 12 ml (ceny jsou různé, ale v rozpětí od 178 Kč do 246 Kč, je možné si i za 14 Kč zaslat odstřik).
Co říkáte na ty roztomilý lahvičky? Mně se líbí moc. Lahvička je skleněná, víčko na šroubovací uzávěr. Na mě opravdu působí luxusním dojmem, balení se jim povedlo. Obě vůně jsou v lahvičce intenzivní a na mně vydrží vonět okolo 5 hodin. Obě parfemace se mi líbí, mango je více sladší, takže to jsem si zamilovala víc. Na výběr je okolo 40 různých parfemací.
Dále jsem vyzkoušela 2 odstíny rtěnek přesně z řady Frais Monde Make Up Termale Moisturizing Lipstick v odstínu 6 (růžová) a v odstínu 10 (červená) - cena za rtěnku je 313 Kč.

Když jsem si odstíny vybírala, tak jsem pořádně nevěděla, jaký si vybrat, protože se mi moc nelíbí, jak mají odstíny nafocené. Na tomto bych já osobně zapracovala a vyfotila bych všech 16 odstínů rtěnek a ty tam celé vložila.Podle mě vzorníky moc neodpovídají skutečnosti (když se na ty vzorníky podíváte a pak se podíváte na ty mé fotky a odstíny, tak je to úplně něco jiného).
Začnu balením. To mi přijde hodně nekvalitní, víčko vůbec nedovírá a úplně z té rtěnky tak vypadává (možná mám zrovna já, nějaký nekvalitní kousek, ale píšu to tak, jak to je).

Ale obsah rtěnky, to už je jiná. Pigmentace je úžasná, rtěnka je sytá hned při prvním tahu, takto hodně pigmentované rtěnky doma ani nemám. Takže pigmentaci chválím moc.
Rty mi rtěnky nevysušují, naopak mi přijdou hodně příjemné a takové hydratační, vláčné.
Když piju, tak rtěnka pořád na rtech drží (vydrží i malou svačinu). Když jsem ale na obědě, tak rtěnka zmizí zprostřed rtů a zůstane jen na okrajích.


S parfémovanými oleji jsem tedy spokojená a sama do budoucna bych si chtěla pořídit další verzi nebo mi to přijde i hezký dárek pro druhého. Obsah rtěnek je taky fantastický, do růžového odstínu jsem se zamilovala hned, jen když už ta cena rtěnky je vyšší, tak by bylo skvělé mít i kvalitní a bytelnější obal.

Která barva rtěnky se Vám na mně líbí víc? Máte zkušenost s parfémovanými oleji?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥





37 komentářů:

  1. Krásné fotky. S touto kosmetikou zkušenosti nemám a nejvíce se mi na tobě líbí růžový odstín rtěnky. Moc ti to sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za skvělý komentář Marťo :)

      Vymazat
  2. O značce jsem už párkrát slyšela :) Oleje vypadají skvěle, možná časem zkusím :) A rtěnky mě docela překvapily, od přírodních bych nečekala takovou pigmentaci a slušnou výdrž, jen škoda toho balení. Zajímala by mě i jejich pečující kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentované jsou fakt fantasticky :)

      Vymazat
  3. Ta růžová ti podle mě hrozně sluší :) Zaujaly mě teda asi víc oleje, jdu kouknout na stránky :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch je na výběr fakt velká spousta :)

      Vymazat
  4. Taky jsem se do Výzvy zapojila, ale bohužel jsem tentokrát nebyla vybraná. Ta růžová rtěnka ti neskutečně sedne Veru. Parfémované oleje bych si ráda alepoň očichala, protože s ničím podobným dosud nemám zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě o takhle parfémovaných olejích slyším taky poprvé :) a děkuju

      Vymazat
  5. Páni, o téhle značce jsem vůbec neslyšela! Jinak rtěnky ti neskutečně sluší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už o ní slyšela, když blogerky byly na nějaké akci s Elninem :)

      Vymazat
  6. V té růžové rtěnce vypadáš naprosto úžasně! Oba odstíny jsou však moc hezké, takže sis určitě nevybrala špatně. I když je pravda, že narozdíl od obrázků na eshopu vypadají oba odstíny úplně jinak. Hlavní však je, že ti oba moc sluší. :) A když tak koukám na ty druhy olejů, asi bych měla velký problém si vybrat, protože mě jich láká vážně dost. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla problém si vybrat, ale že mám ráda sladké vůně, tak jsem volila právě tyto parfemace a děkuju :)

      Vymazat
  7. Zatím na ty olejíčky čtu samou chválu. sluší ti obě rtěky, jednu bych nosila na den a druhou na večer

    OdpovědětVymazat
  8. Tá prvá farba ti pristane viac :) Tie oleje znejú naozaj zaujímavo... teraz sa to všade s tými olejmi akosi hmýri :D
    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  9. Obě barvičky ti sluší :) hlavě ta rrůžová :3 také jsem je testovala a jsem s nimi moc spokojená :) ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na článek u Tebe :)

      Vymazat
  10. Četla jsem teď na výrobky této značky hodně recenzí a všechny byly doposud zatím pozitivní, takže to vypadá opravdu slibně. A ta pigmentace je fakt skvělá a navíc ti obě sluší, určitě ti musely přinést u zkoušek štěstí :). A doufám, že si tvůj článěk přečtou a rtěnky přefotí, protože to je opravdu škoda.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že přefocení by určitě podpořilo větší prodej :)

      Vymazat
  11. Krásné fotky :) rtěnky vypadají krásně, moc ti sluší obě, ale víc se mi líbí ta růžová :)

    OdpovědětVymazat
  12. O tejto značke som ešte nepočula ale vyzerá zaujímavo. Rúže ti veľmi pristanu.

    follow for follow:

    Discovering Glam

    OdpovědětVymazat
  13. Priznám, že od tejto značky som sama nič neskúšala, ale pripravujem swap a tak som Zuzke, s ktorou ho chystám, nachystala od nich telové mliečko a tak som zvedavá čo naň povie! Snáď bude super, keď ty si s produktmi spokojná! A tie rúže ti neskutočne pristanú oba! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty lahvičky a vlastně všechna balení Frais Monde jsou ohromně nádherný a roztomilý :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Článok pekný, a rúže tiež :-) Tebe svedčia ale ja by som v nich vyzerala jak opica :D každopadne všetka kozmetika vyzerá parádne
    Andy

    OdpovědětVymazat
  16. Veruš, ta růžová ti opravdu moc moc moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Znacku vubec neznam, ale vypada skvele :) cena rtenky je na me docela vysoka, kazdopadne v te ruzove jsi bozska!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taky nejdražší rtěnka co mám, ale zase ta cena nejspíš bude kvůli tomu, že je přírodní

      Vymazat
  18. O Frais Monde jsem slyšela,ale neměla jsem ji možnost vyzkoušet. Olejičky vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  19. O této značce jsem nikdy neslyšela, ale rtěnky vypadají dobře:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*