Dobroty, kterým jsem se podívala na dno - 2

/
39 Comments
Krásný den všem :),
tato nová rubrika se Vám podle komentářů u minulého dílu líbila a tak dnes tu mám pro Vás pokračování dobrot, na kterých jsme si pochutnali.
 1.Tuňák drcený ve vlastní šťávě 3*80 g
-tuňáka si kupuju často, jsou to zdravé tuky pro tělo :)
-tento byl zrovna v akci v Tescu, tak jsem ho vzala, jinak kupuju v Kauflandu za 20 Kč 180 g plechovku (akorát nemá to super otevírání)
-tuňáka a ryby obecně mám ráda, takže mi chutnal
2.Zelený čaj s brusinkou
3.Zelený čaj s citronem
4.Zelený čaj se zázvorem
-zelené čaje piju nejčastěji, mám je ráda a v těchto byla ta příchuť navíc cítit, ten zázvor byl takový trošku štiplavý
5.Smoothie jahoda a banán 250 ml - Tesco
-obsahuje i hrozno, jablko, pomeranč a limetku
-nebyl zase až tak sladký, ten banán jsem tam cítila asi nejvíce
6.Smoothie jablko, banán, mango 330 ml Lidl
-obsahuje i maracuju a pomeranč
-toto smoothie bylo sladší a nejvíce jsem cítila mango
7.Krém s příchutí karamelu 200 g Lidl
-tento krém byl v akci při nějakém Deluxe týdnu v Lidlu
-chuťově byl hodně sladký, přítel to dokázal jíst i jen tak na lžičku, já jsem si to dala párkrát do kaše a byla jsem úplně přeslazená
-je tam napsané, že je to i pomazánka na chléb a pečivo, je to taková karamelová nutella
8.Arašídové máslo 100% - bez přidání soli a cukru
-máslo jsme dostali na Vánoce od ségry a mně teda zase tak moc nechutnalo (chutnalo mi nejmíň ze všech másel, které jsem zatím jedla)
9.Jemná hořká čokoláda na čokoládové fondue 150 g
-čokoláda na fondue byla výborná i jen tak do pusy mi chutnala
10.Milka čokoláda se sušenkou a smetanovým krémem
-je zde někdo komu Milka nechutná? Mmmm, tato byla výborná
11.Pražené arašídy v mléčné čokoládě
-tuto sladkost mám ráda, ale přišlo mi, že trošku pozměnili složení, že to nebylo tak výborné, jak jsem měla zafixováno z dřívější doby
12.Pražené pistácie - ooobrovská dobrota
13.Směs rozinek a ořechů
-40% rozinky, 30% arašídy, 10% lískové ořechy, 10% mandlí a 10% kešu
-tak jak výrobce % uvádí, tak takový podíl najdu i v sáčku, oříšky mám ráda, je to super na svačinu
14.Směs ořechů
-30% kešu, 20% mandle, 20% vlašské ořechy, 20% para ořechy a 10% lískové ořechy
-zde nesouhlasím s % podílu a je to klamání zákazníka, protože kešu jsem tam našla tak 5%, 75% mandle a vlašské ořechy, zbytek ty para ořechy a lískové ořechy
15.Musli tyčinka s ovocnými kousky s pomerančem v jogurtové polevě
-v Lidlu byla akce, že těchto 10 musli tyčinek bylo v krabičce, tak jsem je brala hned
-chuťově byly dobré a navíc pěknou krabičku mám jako dárek
16.Tyčinka s kešu polomáčená v čokoládě
-obsahuje i arašídy a cereálie, chutnala mi
17.Křupavá musli srdíčka s čokoládou a kokosem
-přítel říkal, že si pochutnal, že tam cítil hodně kokos - na mě už nezbylo :D
Jste taky mlsouni?

Mějte se nádherně a napište mi, jestli je u Vás třeba spoustu sněhu, jestli se chystáte někam na hory a pokud máte právě zkouškový období jako já, tak jak se Vám daří :).

Pa Veru ♥





39 komentářů:

  1. Já jsem taky mlsoun, hlavně čokolády, to je moje:-) Ale nepohrdnu ani dalšími dobrotami:-) Koukám na ty musli srdíčka, asi musely být opravdu dobré, když na Tebe nezbyly:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky hodně mlsám :) sice se snažím sahat po zdravějších potravinách a mléčnou čokoládu nejím, tak ale pořád mlsám :D ty oříšky z Lidlu mám taky ráda a kokosová srdíčka máme koupené,tak je zítra vyzkouším a tuňáka taky zbožňuju. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky občas vyzkouším nějakou zdravější dobrotu, třeba mi hodně chutnal flapjack :)

      Vymazat
  3. To arašídové máslo vypadá zajímavě! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty müsli srdíčka z Lidlu se už taky chystám, ale vždycky když tam jsem, tak na ně nakonec zapomenu. Musím si je napsat na seznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už na ně delší dobu koukala u té pokladny :)

      Vymazat
  5. Milku miluji, z tě+ch velkých hlavně oreo a ořechy v karamelu, či co to je :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ty mám taky hodně ráda a tahle je myslím nějaká nová a taky teda byla výborná :)

      Vymazat
  6. Směs ořechů z lidlu v modrém sáčku a ta jejich srdíčka jsem teď objevila a moc mi chutnají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To měli dobrý nápad tohle vyrobit :)

      Vymazat
  7. Já nejsem mlsoun ale žrout :-) některé věci jsem ochutnala, jiné ne. osobně by mě zajímaly ty pomazánky Deluxe z Lidlu. Měli karamelové, čokoládové, araš. ale i slaněho typu třeba i rybí a já blbá nekoupila a teď když nejsou tak bych si je koupila, Lidl ví jak na zákazníky. Každopádně jsou věci které mi v Lidlu moc nechutnají, těch je ale minimum. Ryby miluji a tuńáka obzvlášť, já si často kupuji od Giana ve vlastní šťávě a dám si ho třeba na těstoviny nebo sendvič, saláty a jiné. Aračídy v čokoládě mám moc ráda a občas si je taky koupím, do školy když máme dlouhý den.. Mysli srdíčka ochutnej, jsou fakt výborné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jejich pomazánky rybí + nějaké další jsem měla a chutnaly mi. Já si taky právě dělám různé saláty s tím tuňákem :)

      Vymazat
  8. ano ta nutella z lidla karamelova je dobra a bola aj kokosova a ta bola tiež užasna a pred vianocami ich mali znovu tak som zas po tom siahla ale do kaše ma to nenapadlo dať dobrý napad:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mm, tak kokosovou jsem ani neviděla, to bych brala tu :)

      Vymazat
  9. Zelené čaje piju taky, značku Jemča mám moc ráda, ale ten citronový mám taky a přijde mi takový nevýrazný.. Ale bez zeleného čaje prostě ráno neexistuju :D Co se týče Milky tak zastávám názor čím větší tím lepší :D No prostě všechno z toho bych si dala s radostí taky, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuňáka miluji a taky si ho často kupuji. Zelené čaje taky piji nejčastěji a nejraději mám s příchutí pomeranče. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem ještě neměla, ale právě snídám a mám pomerančový :)

      Vymazat
  11. Já jsem z Lidlu z řady deluxe nezkoušela tento krém, ale paštiky a ty byly teda super, ale jestli to bylo tak přeslazené, tak to by bylo i moc na mě. Ale v pondělí má být italský týden, tak na ten už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Domi, už jsem prohlížela leták a pár dobrot chci zase ochutnat :) A nějaké paštiky jsem z Lidlu měla taky a teda luxusní byly

      Vymazat
  12. Ty mi teda děláš chutě :D Tuňáka mám moc ráda, doma ho musíme mít vždy v ledničce :D

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, no tak to jsem přesně chtěla udělat :D

      Vymazat
  13. Zelený čaj je super, asi si už budem musieť nejaký kúpiť :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je radši, než ty ovocné, po nich mi přijde, že je pak taková divná chuť v puse :)

      Vymazat
  14. Ty srdíčka s čokoládou a kokosem miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Já až tak velký mlsoun nejsem, ale ty musli srdíčka bych si dala hned! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se na fotky dívám, zase bych si hned dala tu Milku :D

      Vymazat
  16. Zelene caje miluji! Jinak vsechny dobroty vypadaji skvele, temer nic neznam :)

    OdpovědětVymazat
  17. Samý dobroty! :) Babička mi taky dala Deluxe pomazánku, tuším arašídovou, zatím jsem jen ochutnala ale je dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle byla taky dobrá, karamelový věci mám ráda, ale na mě až příliš sladká :)

      Vymazat
  18. ježuu, ty jsi roztomilá ♥ smoothies miluju, holka :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem na sladky ujeta, ale ted jsme se dali na cviceni tak se nesmim tolik bagrovat: )) ale ta cokolada na fondy. Mnam

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*