DM tip: sportovní dárek

/
16 Comments
Krásný den všem :),
jak se máte? Články teď nepublikuji z důvodu velkého vyčerpání právě probíhající zkouškového :D.
Už se těším, až to zase skončí, je to vždycky pro mě takový náročnější období. Jak to vnímáte Vy?
Popřípadě, kdo už pracujete, kdy třeba stres přijde na Vás? :)

V e-mailu mi přistál jeden super tip, tak se s Vámi o něj podělím.
Od 27.1. si můžete vyzvednout v drogerii DM sportovní pouzdro na mobil za 60 bodů na Vaší DM kartě.

Dárek je to opravdu povedený, já už tohle pouzdro chtěla delší dobu, protože když jdu sportovat ven, bojím se, že se mi mobil/klíče někde vytrousí.
Mějte se krásně a můžete mi napsat, jak se Vám pouzdro líbí, případně pokud už nějaké máte doma, tak jak jste s ním spokojené :).

Pa, Veru ♥





16 komentářů:

  1. Týjo, tak to je super dáreček! Díky za typ :))

    OdpovědětVymazat
  2. A proč mi tyhle super tipy od DM nechodí a jiné jejich maily jo, to by mě teda zajímalo :D Děkuji za info Veru, určitě si pro něj skočím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně chodí Peti do hromadných, tak mrkni, jestli Ti nechodí taky tam :)

      Vymazat
  3. Super tip, takové pouzdro se určitě spoustě lidem hodí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak to je super! Zajímalo by mě, jak to vypadá v reálu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na pouzdro jsem zrovna dneska koukala, vypadá parádně, ráda bych ho ale viděla i naživo, jestli za to opravdu stojí :) Držím palce na zkouškové, všechno zvládni a hlavně v klidu! Vždycky jsem byla během zkouškového nesnesitelná :D Teď už pracuju a stres na mě přijde pravidelně každý den v 9:00, kdy usednu do kanceláře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D jé jakto? To je práce tak stresující?

      Vymazat
  6. Děkuji za super tip, ovšem já než se dostanu do DM, tak budou už určitě pryč..
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je jich min. 10 na prodejně, tak myslím, že to bude fofr :D

      Vymazat
  7. ja bych to teda asi stejne moc nepouzivala, na to se znam moc dobre :D

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně něco, na co body mám, ale pro mě zbytečnost, takže zase nic.. :D :)

    Jinak věřím, že zkouškové je pro tebe náročné... já jsem pracující, takže zažívám stresy, když se mi furt hromadí papíry v kanclu, nestíhám a lhůty se krátí.. občas bych pracovní mail radši ani neotvírala :D

    OdpovědětVymazat
  9. V poslední dobou jdou v DM docela s dobou a přináší samé super věci, až se nestačím divit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou kapsičku na mobil jsem si koupila kdysi v Lidlu a je to fakt super věc!

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo, tak to je od DM fakt super vychytávka! :) Kdybych už tohle sportovní pouzdro neměla, určitě bych si pro něj běžela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, tak to se dneska mrknu, jestli ho ještě maj a půjdu do něj, děkuju za tip :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*