Dárky z výher od milých blogerek :)

/
38 Comments
Krásný den všem :),
v prosinci jsem měla velké štěstí na výhry v GA a tak se mi sešlo spoustu dárečků z výher.
Tím se nechci nějak chlubit :D, ale jen Vám ty věci ukázat, kdyby Vás něco zaujalo a chtěli byste si to např. koupit a taky i tímto článkem ještě jednou holkám děkuju ♥.

Anička alias Wikira mi zaslala tyhle pěkné dárečky. Můj první pudr a makeup v jednom - děkuju :).
U Péti  jsem vyhrála rtěnku z Avonu v odstínu Divine Wine a ještě lak na nehty taky z Avonu v odstínu teal glitter. Oba odstíny jsou krásný, hodně se mi líbí, takové ještě nemám.

Žanetka alias Jeanette mi zaslala tyto krásný dárky, které jsou až z Anglie :). Dobrůtky padly za vlast hned. Pak tu mám luxusně balený balzámky na rty a tělové máslo.
A od Markétky alias Peggie mi přišly tyto krásné dárečky, kdy teda deník má naprosto úžasný nápis a i ostatní věci mě moc potěšily ♥.
A u Verunky alias Primadonny Girl jsem za složení vánoční básně vyhrála čajíky, yankee candle vosk, tužku, stíny na oči, lesk na rty a lak na nehty.
Tak Vám holky všem děkuju, všechno určitě využiju a aspoň si na Vás vždycky vzpomenu :).

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥





38 komentářů:

  1. Teda, tos mela obrovsky stesti, gratuluji. Libi se mi balicek z Anglie a pudr Astor je skvely :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s ním spokojená :) Líbí se mi hlavně, že obsahuje i zrcátko a i ta houbička je skvělá

      Vymazat
  2. Gratulujem ti k výhram, tiež som toho kopu vyhrala a tvoje ceny sú naozaj krásne!
    Pozývam ťa na moju giveaway, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhrám! Balzámky na rty z Anglie vypadají úžasně!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem rozdělala ten jahodový a ten dokonce obarví rty na krásno barbie barvu :)

      Vymazat
  4. Krásné dárečky jsi dostala, ten lak má nádherný odstín a ty dobroty! Mňam, mňam! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laků těchto třpytivých z Avonu mám asi 5 a tento mi tam hezky zapadl :)

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že se balíček líbil :-) Sladkosti z Anglie musely být super. Už jsem je nejedla ani nepamatuju

    OdpovědětVymazat
  6. Super dárky, jsou moc krásné a některé určitě strašně dobré :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš teda opět štěstí Veru :) To jsi měla takové další vánoční dárečky, krásné výhry :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Ty máš ale štěstí Veru. Všechny dárečky jsou krásné, zvlášť ty sladkosti z Anglie by mě moc potěšili :)

    OdpovědětVymazat
  9. Opožděně gratuluji ke krásným výhrám, nejvíc se mi líbí dárky z Anglie a pudr/makeup:-) Ať Ti dárečky z výher dělají radost:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k výhrám, máš na ně opravdu štěstí! :) Holky nachystaly krásné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty balzámky mají krásné balení! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Přemýšlím, na co je pak využít, až to vypotřebuju, protože tak hezký, to se mi nebude chtít vyhazovat :)

      Vymazat
  12. Musím přiznat,że mě tento lak v nabídce Avonu vůbec nezaujal, ale na nehtech vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá na nehtech hodně hezky, nemohla jsem se na něj vynadívat a i pochvaly sklízel :)

      Vymazat
  13. Matovací papírky od Essence jsou super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukázala jsem je ségře a hned že by je brala, tak za ně byla ráda, když jsem jí je dala :)

      Vymazat
  14. Fakt úžasný výhry, závidím ti tvoje štěstí :) -L

    OdpovědětVymazat
  15. Rtěnka má vážně nádhernou barvu:)
    A moc by mě zajímalo, jaký je makeup s pudrem v jednom?

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám s tou houbičkou, která je tam přiložená a tu pleť hned udělá lepší a i když jsem měla pupínek, tak to trošku zakryl :)

      Vymazat
  16. Ty balzámy vypadají skvěle :) Asi se ti opravdu dařilo,tak ať se daří dál! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  17. niekto má skrátka štastie :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Jůů, gratuluju strašně moc! :) A zvlášť jsem ráda, že jsi vyhrála giveaway u Peggie, byla jsem moc zvědavá, co balíčky ukrývaly a jsem ráda, že díky tobě to už vím :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si před otevřením vždycky tipla, co to asi bude a jedině ten deníček jsem tak odhadla, jinak nic :D

      Vymazat
  19. Gratuluji k výhrám, měla jsi obrovské štěstí a určitě si je zasloužíš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  20. Wau tak to mas teda naozaj stastie, mozno by si mala podat nejake loto :)

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji k výhrám. Tolik výher se mi nikdy nepoštěstilo. Všechny věci jsou moc krásné, já vyhrála Giveway třikrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si myslím, že já už asi tak 30x :D minulý rok byl na ně mega bohatý

      Vymazat
  22. Gratuluji k výhrám :) dárečky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  23. Veruš, velká gratulace k výhrám! :) Prosím tě, jaký je ten pudrový make-up? A jaký máš odstín? Jinak ten zápis, co máš na tom zápisníku se k tobě prostě hodí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, je to odstín 102 golden beige. Uvnitř je zrcátko a houbička. A jelikož je to můj první pudr a makeup v 1, tak nemám moc srovnání a tohle je pro mě fajn produkt :) Udělá mi obličej hezčí a zakryje i malé nedokonalosti

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*