Čistá pleť s Niveou

/
42 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
používáte pleťové masky, ať už domácí nebo kupované?Já jsem si moc oblíbila masku, o které je dnešní článek.

Nivea visage hloubkově čisticí maska active (2x 7,5 ml)
Na obalu?
-obsahuje dvě vysoce účinné látky - bílý jíl a aktivní výtažky z magnolie
-čistí póry do hloubky a efektivně bojuje proti pupínkům a černým tečkám
-zabraňuje vzniku nových nedokonalostí pleti a celkově pleť zmatňuje
-pleť bude po použití vyčistěná, hladká a matná
-masku nanášejte na vyčištěnou pleť, nechte působit 10-15 minut a poté opláchněte vlažnou vodou

Můj názor?
Začnu vůní, která se mně osobně líbí a nejspíš to bude ta magnolie. Barva masky je mint. Maska je hutnější, krásně se aplikuje. Musím souhlasit s popisem výrobce, protože mám po masce pleť mnohem lepší, vyčištěnou a zmatněnou. Občas mi vyskočí na obličeji pupínek a já jsem vždycky koza a rozdrápu ho, takže když jsem na něj masku dávala, tak se pak místo rychleji zahojilo.
Balení je určeno na 2 použití, ale vystačí Vám nejméně na 4 (když si potřete takhle celý obličej jako já) je jí opravdu dost. Masku jsem koupila asi za 35 Kč a určitě jsem ji neměla naposledy.

Doporučuju masku dál?
Určitě, za mě fantastický produkt :) který funguje a plní to, co slibuje na obalu.
Mějte se krásně, Pa Veru :)




42 komentářů:

  1. Nejakou masku od Nivei bych mozna mohla zkusit, ale zrejme sahnu po jine variante :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to mi připomíná, že jsem si dlouho na obličej žádnou masku nedávala... a to jich doma mám hned několik :)

    Tuto konkrétní jsem ještě nevyzkoušela, ale asi si dneska, nebo zítra dám nějakou, co doma vyhrabu... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma momentálně 3 v 75 ml balení, tak bych si je taky měla dělat častěji, ať je spotřebuju, protože tohle jsou zrovna produkty, který jsou docela na dlouhou dobu :)

      Vymazat
  3. Masky Nivea jsem ještě nezkoušela. Často si ale tyto pytlíčkové kupuju a čistících masek není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem masky spíš doma neměla a teď mám v zásobě 3 velký :)

      Vymazat
  4. Maska vyzerá super:) a určite by sa mi vôňa magnólie páčila!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je hezká a barva veselá, takže je to takový super :)

      Vymazat
  5. Ta vypadá skvěle, mně leží doma maska od Garnier, kterou už mám podruhé, má dokonce tu fuknci, že na pleti hřeje, takže je strašně příjemná a navíc i účinná. Taky mi vystačí min. na 4 použití, dělají ty pytlíčky hrozně velké! Nejlépe mít nějakou prázdnou uzavíratelnou nádobu, do které si masku po prvním použití přendat, jinak mi to vždycky vysychá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělají, ale kdybych doma měla nějaký kalíšek :D

      Vymazat
  6. Takže nejsem jediná, kdo pupínky nikdy nenechá na pokoji? U mě to občas vážně hrozný, pupínek rozškrábu a jak se mi tam udělá stroupek, tak si to občas ani neuvědomuju a zase to drbu, hrůza je to v tomhle se mnou :D Jinak maska vypadá dobře, já jsem na ně trochu lenoch, ale po těch od Nivei jsem už pokukovala, tak budu muset nějakou vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem stejná :D přesně jak píšeš

      Vymazat
  7. Já na masky v poslední době hrozně kašlala, ale je čas se zas pleti víc věnovat :) Vypadá moc pěkně, jen mě úplně neláká to balení, mám radši klasiku v tubě. Ale na vyzkoušení proč ne, kdyby mi nesedla, aspoň moc neutratím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšla mě na 30 Kč, takže paráda :)

      Vymazat
  8. Já mám moc ráda masku od Neutrogeny, takže také doporučuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Neutrogeny jsem měla zatím jen tělové mléko a to je tedy zatím pro mě top :). Takže určitě chci pak něco od téhle značky taky ještě

      Vymazat
  9. Ked ju doporučuješ, tak ju určite skusím! Stručná a jasná recenzia takto sa mi to páči :-) Krásna si aj s maskou na tvári kežbych to mohla povidat aj o sebe :-DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Na tuhle jsem zrovna na jednom eshopu koukala, asi si ji tedy přihodím do košíku :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá moc dobře! :) Masky používám velmi ráda,nejlepší věc na vyčištění pleti :) Já používám teď jednu přírodní a taky si ji nemůžu vynachválit! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím být na ty masky taky poctivější, tato se spotřebovala rychle, ale jak mám větší balení, tak mi to trvá víc :)

      Vymazat
  12. Aká si zlatá aj na fotke s maskou! :) Nemám s ňou skúsenosť, ale rada ju vyskúšam. A vždy mi jednorázové masky vystačia aj na viackrát :))

    OdpovědětVymazat
  13. Od Nivea jsem ještě žádné masky nezkoušela, většinou jen od značky Freeman, s kterými jsem maximálně spokojená!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Freeman maskách jsem slyšela dost, ale zatím jsem nezkoušela, ale jak budou někde v akci, tak bych si ráda platýnkovou koupila :)

      Vymazat
  14. Nějakou masku od Nivey bych ráda vyzkoušela :) Já mám okurkovou od Freemana a jsem s ní celkem spokojená. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem teď viděla u Flabgee ve videu, ale více si vychvalovala jinou variantu :)

      Vymazat
  15. Já jsem zatím žádnou masku od Nivei nezkoušela, pouze jejich krémy, které mám moc ráda, ale líbí se, že si docela dobře poradí s pupínky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě taky líbí, že si dokáže poradit s pupínky :)

      Vymazat
  16. Tak to se po ní podívám, já většinou používám masky od Avonu Planet Spa a taky mám ráda ty od Freemana, plus někdy si pro ozvláštnění koupím takové ty v pytlíčku od Balei:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna z řady Planet Spa mám teď doma 2 :)

      Vymazat
  17. Nejakú masku by som potrebovala a nivea značku mám veľmi rada ! :) určite sa po nej niekde popozerám :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, je to jedna z mých hodně oblíbených, hlavně teda tělová mléka mám hodně ráda :)

      Vymazat
  18. Já mám moc ráda masky od Baley, hlavně teda tu slupovací :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty pytlíčkové jsem už koukala častokrát, vlastně jednou jsem je kupovala do GA, ale sama jsem je zatím nezkoušela :)

      Vymazat
  19. Ja nejako nepreferujem tieto komerčné značky už len kvôli chémie ktorú používajú :-) ale každopádne krásny článok :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zatím zase nějak ty značky nerozlišuju, spíš tak zkouším různě a s čím jsem spokojená, tak pak od té značky třeba zkouším produkty i dál a děkuju :)

      Vymazat
  20. Masku už jsem neměla ani nepamatuju, tato vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem si je taky nedělala, ale pak jsem četla různé články, jak masky dobře slouží, tak už to tak neflákám :)

      Vymazat
  21. měla jsem a nezanechala na mě moc výsledky, Payot nebo Freeman mi přijdou lepší
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tu vyzkouším, zkoušela jsem jen od Baley a moc mi nevyhovovala, díky za tip :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*