Vánoční dárky, které by mě potěšily

/
38 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
Vánoce už jsou za dveřmi - juchůů. Procházím se po obchodech a líbí se mi tolik balíčků, dárečků, dekorací. Prostě krása, mám tohle období ráda.

Já sama už mám vánoční dárky nakoupené :).
Navíc v prosinci moje 2 ségry slaví jak narozky, tak svátek takže dárků nakupuji více :).
A tady už se můžete podívat na přehled věcí, které by mě potěšily.



Jaká jsou Vaše vánoční přání?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥








38 komentářů:

  1. Jéé, ty věci na cvičení jsou super a krásně sladěné :) Já čekám, až budou po vánocích opět cvičící týdny v lidlu, to si tam zase něco nakoupím :D A ta kabelka je také krásná :) No máš to na dárky v prosinci opravdu náročné :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No karimatku a legíny fakt potřebuju :) takže jestli nenadělí Ježíšek, tak taky mrknu do Lidlu, často tam mají krásný věci a slyším na ně kladné ohlasy

      Vymazat
  2. Jo tak tyhle dárky bych brala taky :). Já mám už objednanou vánoční kabelku a na nic jiného nemám nárok :D
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to beztak nebude jen tak ledajaká kabelka,že? :D

      Vymazat
  3. Pěkné věci, líbí se mi kabelky, stíny, jogamatka...
    U nás je v prosinci taky pár svátků a narozenin navrch k Vánocům. Dárky sháníme jako šílení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ráda, že jsem začala včas, protože zrovna dnes mi spolužačky říkaly, že v OC není k hnutí :D

      Vymazat
  4. Kosmetika by mě také potěšila, ale to asi není nic nového, když vedu kosmetický blog :'D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si přeji pleťový olej od Loreal a pokud budu moct být tak smělá, tak elektrický pilník na nohy Scholl a třeba i nějakou další variantu EOS balzámu:-) A nezlobila bych se ani za novou aromalampu a třeba svíčky nebo vosky YC..skromná moc nejsem:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektrický pilník Scholl jsme kupovali mamce, vlastně ani nevím,jak je s ním spokojená :) Ale tak jestli jsi byla hodná, tak by mohl být Ježíšek štědrej :)

      Vymazat
  6. Sleek Garden of eden paletku moooc doporučuji! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi všechno, jen na ty drobné omalovánky bych asi neměla trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě říkám, že to musí být skvělý odreagování, že člověk tak vypne od všeho :)

      Vymazat
  8. Jůů, vybrala sis pro sebe krásné věcičky, snad jich co nejvíce pod stromečkem najdeš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. To tričko se mi moc líbí a taky by mě potěšilo. Omalovánky mám doma jiné a jsou super na odreagování. Taky když teď procházím obchody, tak mě láká tolik věcí, ale zase nemůžu mít všechno. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, jak já to vidím, všechno bych chtěla :D

      Vymazat
  10. Paletku od Sleeku si přeju taky a ta kabelka je naprosto nádherná! Kamarádka má ten samý kabát a vypadá opravdu hezky :) Snad tedy vše najdeš pod stromečkem! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě vyhlídla jeden šedý s koženýma rukávama, ne tento ale něco v tomto stylu :)

      Vymazat
  11. ty antistresové omalovánky vypadají fakt super, už jsem o nich dost četla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se to právě tak rozmohlo a mě to hodně zaujalo :)

      Vymazat
  12. Tohle všechno by mě také potěšilo :D Ale nejradši bych teď brala nějakou zrcadlovku O:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu já jsem dostala za promoce :)

      Vymazat
  13. Krásné věci, většinu z toho bych si přála taky :) Karimatka by se mi šikla nová, když jsem se zamilovala do jógy a od Sleeku bych chtěla matnou paletku, tak možná si udělám předčasného ježíška :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám karimatku právě takovou doničenou, tak bych potřebovala novou :)

      Vymazat
  14. Super list, teraz už len čakať na Vianoce :))

    OdpovědětVymazat
  15. Brala bych všechno, jen ty omalovánky bych asi nevyužila. Já si přeju jen mobil a permanentku do fitka, ale už vím, že permanentku nedostanu a místo ní spoustu blbostí, po kterých ani netoužím :D A preventivně jsem si aspoň sama objednala z Avonu nějaké zásoby :D Jinak dárky ještě nemám krom kamarádek a sestřenek. Nejhorší je to pro přítele, furt nemůžu nic vymyslet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nový mobil bych potřebovala taky, protože mám mobil, kde nejvyšší funkce je kalkulačka a často už ani nevezmu hovor, jak blbne :D

      Vymazat
  16. Podložku na cvičení bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné věci, snad je pod stromečkem všechny najdeš :) Antistresové omalovánky chtěla od Ježíška dostat mamka, ale nakonec to nevydržela a koupila si je sama :D Takže Ježíšek bude muset vymyslet něco jiného

    OdpovědětVymazat
  18. Skvelý vyber darčekov :) najviac sa mi paci paletka a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Antistresové omalovánky si taky přeju, nedávno jsem na ně koukala v Luxoru :) jen nevím, proč stojí knížka omalovánek 400 Kč :D zase si to z toho dělají business...
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  20. Ta paletka je moc krásná. Doufám, že ji dostaneš, Veru, protože mě zajímá jaká bude :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*