Vánoční dárečky

/
59 Comments
Krásný den všem :),
v minulém článku jsem psala, že se setkáme až v novém roce, že? Já to ale nevydržela a když se mi naskytla chvilka, připravila jsem si článek o mých vánočních dárcích. Tak tady máte ode mě takový dárek ještě :D.

Tyto Vánoce a vánoční svátky jsem si užila, byla všude skvělá atmosféra a i když se učím, tak si dny užívám. A takovýhle máme letos stromeček :). Tak se pojďte na ty moje dárky kouknout.












A to je pro dnešek vše, já si jdu zacvičit, ať vypotím to cukroví :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥








59 komentářů:

  1. Vaflovač bych si nechala líbit - to budou snídaně, že? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne darčeky, mala si ich naozaj veľa, určite ťa veľmi potešili:)
    Tie krémiky z Oriflamu ma zaujali, myslíš, že sa ešte dajú kúpiť, keď je to limitka?
    A tiez som si dnes poriadne zacvičila, úžasný pocit😍
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím, jestli ještě budou. Já jsem je právě v katalogu taky viděla, pak jsem viděla další a v tom už nebyly :(

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsou to dárky i od kamarádek, takže se jich sešlo víc :)

      Vymazat
  4. jeeeej ale ty si teda posluchala, mne sa hrozne páči ten náhrdelník stou perličkou stále som to obzerala na internete:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhrdelník mi udělal velkou radost, je to takový originální, když je v plechovce ta lastura, ze které si vydoluješ tu perličku :)

      Vymazat
  5. Dostala jsi krásné dárky Veru. Ten vaflovač je super nápad, tím bych taky nepohrdla. Hned jak jsem ho tady viděla, tak jsem dostala chuť na vafle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pravě vafle můžu a nikdy jsem o tom doma ani neříkala, takže super překvapení :)

      Vymazat
  6. Mám veľmi rada tieto povianočno-darčekové príspevky:) Krásne veci si dostala, nech Ti slúžia:) ...tiež sa práve chystám cvičiť PRESNE z toho istého dôvodu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tyto články ráda :) ... no pěkně jsem se potila :D

      Vymazat
  7. Milujeem wafle! A tie Dermal sprchovacie gély sú super voňavé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, zrovna jsme se se ségrou obdarovaly navzájem, akorát já jsem jí dala kokosovou variantu :)

      Vymazat
  8. Tak waflovač by mě také moc potěšil, zatím se pořád nějak nemůžu dokopat k jeho koupi... Nakonec to asi dopadne tak, že si ho koupíme s přítelem, až spolu budeme jednou bydlet :D ... Líbí se mi také kosmetika od elfu, tu byc chtěla také vyzkoušet, zatím s ní nemám zkušenost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to já bych si s přítelem zase třeba koupila ten stroj na párky v rohlíku :D. Až paletku pořádně vyzkouším, určitě přichystám článek :)

      Vymazat
  9. Krásné dárečku Veru a stromeček jste měly moc pěkný. Já podobný článek včetně shrnutí plánuju zítra, tak snad se povede. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ráda, že jsi to nevydržela, protože mám tvé články moc ráda, Veru :) Jinak jsi dostala krásné dárečky! Vaflovač je super, snad budou nějaké fotky, jak se ti povedly vafle :)

    Limitovaná vánoční edice Yves Rocher

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt mně bylo po tom blogu smutno :D .. určitě Marki :)

      Vymazat
  11. Krásne darčeky wau :) Musela si byť poslušna Veru
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné dárečky! Hrozně se mi zalíbila ta sada od Avonu, vypadá strašně krásně. :) Od Avonu jsem dostala také poměrně hodně věcí - hlavně dvě pafemované vody, které voní úžasně, takže mám radost. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě tu vůni chtěla už dlouho, protože mi moc voněla a jsem ráda, že mám rovnou celou sadu - voní fakt božsky, pokud máš ráda sladké, spíše hodně sladké vůně, tak by se Ti líbila :)

      Vymazat
  13. Vaflovač by se mi líbil, ale i ten řetízek mě zaujal.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten řetízek obsahuje vlastně perlu, která byla v plechovce s lasturou. A až si ji vydlábla, tak ses pak podívala, jakou z 5 možností máš a já mám zrovna moudrost :D

      Vymazat
  14. Jee, krásné dárky jsi dostala. Ten řetízek s přívěskem je super! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne darčeky. Ten náhrdelník sa mi najviac páči :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostaly jsme ho se ségrou všechny 3 a každá jsme měly jiný druh :)

      Vymazat
  16. Fakt krásné dárky, líbilo by se mi asi všechno :) -L

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Budeš taky dělat článek? :)

      Vymazat
    2. Nene, mě přijde, že už je všude těchto článků moc :D :)
      a zrovna třeba nejdražším dárkem - velkou matrací :D :D se chlubit nepotřebuji :D :D

      Vymazat
  18. Moc hezké dárečky:-) Sadou Avon Luck jsem se obdarovala sama:-D Obdarovat jsem se ještě chtěla tou sadou krémů na ruce z Oriflame, ale objednávala jsem pozdě a už na mně nezbyly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si ji prvně taky objednala sama, ale pak mi ji mamka zabavila a zaplatila, takže nakonec tak :D. No a vtip s krémama, že i já sama jsem si je objednala, takže jich teď mám doma 6, tak bych Ti klidně poslala :)

      Vymazat
  19. Moc hezké dárky, tolik kosmetiky bych taky brala, já dostanu jen to, co si sama nakoupím a pak mi to mamka zabalí :D A jsem za to i ráda, protože nikdo z rodiny by se asi netrefil :D Letos jsem dostala kosmetiku i od přítele a dvou kamarádek a to se docela povedlo :) Jinak klasicky oblečení, na to má mamka dobrý vkus :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me se darovana kosmetika vzdycky libi, akorat s mamkou mame jiny vkus na vune :)

      Vymazat
  20. Krásne darčeky, lak má krásnu farbu :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná nadílka, miluji dárky a u tebe se mi všechny moc líbí! Také chystám svou dárkovou ochutnávku :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jé hezké dárečky jsi dostala:) A tu sadu na fondue bych brala:) mnam!

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna vcera jsem uz delala a dobrutka :)

      Vymazat
  23. Moc krásné dárečky jsi dostala, ten vaflovač musí být super! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jééé dostala jsi nádherné dárky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  25. Jeeee, tolik dárků pod stromečkem. Moc hezké dárky jsi dostala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  26. krásné dárečky :) Luck voní naprosto úžasně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně slaďoučká je, to mám ráda :)

      Vymazat
  27. Páni tak to ste tam mali poriadnu horu darčekov :D ten srdiečkový prívesok je nádherný a palmolive zbožňujem! Napíš potom niečo o tej Avon vôni, ešte som sa s ňou nestretla :)

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě 3 ségry, tak je nás doma kupa :D Určitě článek sepíšu na celou sadu

      Vymazat
  28. Nádherné dárečky, a ten medvídek je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten waflovač trochu závidím. Po tom, co mi kamarádka udělala ke snídaně čerstvé wafle bych ho brala taky :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Super dárky a moc pěkně nazdobený stromeček! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*