Tvé starosti se rozplynou, když dáš si koupel bylinnou s HERBASPA

/
30 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
no nezní ten text v názvu článku krásně? Právě tenhle citát jsem našla na krabičce bylinných koupelí.
Dnes tedy budu psát o bylinných přísadách do koupele HERBASPA (5x30 ml).
Co říká výrobce?
Herbaspa bylinné přísady jsou určeny pro přípravu koupelí k celkové relaxaci při únavě, fyzické zátěži a sportu. Přispívají k uvolnění svalového napětí. Mají příznivý regenerační a relaxační účinek na podpůrný, kloubní a pohybový aparát. Léčivé byliny mají pozitivní vliv na psychiku člověka.
V krásně zabaleném balíčku se nachází 5 variant. 
NEPĚNIVÉ KOUPELE
Lemongrass - osvěžující
Kosodřevina - relaxační
Máta - povzbuzující
Levandule - harmonizující
PĚNIVÉ KOUPELE
Kosodřevina - hřejivá
Uvnitř krabičky jsou informační letáčky, kde jsou popsané byliny + pozitivní účinky bylinných koupelí.

A teď už k mému názoru. Když jsem otevřela pytlíček, tak jsem z něj vylila sytě zelenou tekutinu, která obarvila vodu do zelena. Všechny bylinné přísady nádherně a hlavně velmi intenzivně voněly (když jsem nechala z koupelny otevřené dveře, tak se vůně rozlinula po domě). Koupel byla příjemný relax, krásně jste se uvolnily. Líbilo se mi, že pokožka nebyla vůbec vysušená, naopak mi přišlo, že jsem se ani nepotřebovala namazat.
Zde se můžete kouknout na veškerý sortiment od Herbadent a já děkuji portálu Blogerky, že jsem mohla tuhle sadu bylinných koupelí vyzkoušet :).

Velice kladně hodnotím hravé balení, se kterým si opravdu dali záležet, takže jako dáreček by mě osobně tento set potěšil. Navíc pokud máte rádi bylinky, tak tahle koupel je takový menší zážitek :).

Dáváte si občas taky koupel? Máte nějakou oblíbenou přísadu/pěnu do vany?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




30 komentářů:

  1. Takéto prísady do kúpeľa milujem! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je super, voňavou koupel mám moc ráda. Moje oblíbená značka je Dresdner Essenz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky :) a všimla jsem si, že se u Tebe často objevují na blogu

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí balení, určitě je to super tip i na dáreček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, už když to mamka viděla, tak říkala, že je to moc hezky zabalený :)

      Vymazat
  4. Ten text v názvu je super:-) Já mám ráda pěny do koupele od Balei a pak Avonu, ten má spoustu krásných vůní, takže mám vždy na výběr:-) A poslední dobou mně hodně láká i Tetesept:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka si často dělá koupele a z Avonu taky často objednává, mají velký výběr + za super cenu :) Od Tetesept jsem 2 koupele měla, myslím, že jsem k nim přišla tak, že jsem je měla v DM boxu :)

      Vymazat
  5. To vypadá úžasně! Bylinky já naprosto zbožňuju a takovýto baliček by mi určitě udělal radost :) -L

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem vyzkoušela a také jsem byla nadšená :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parádní produkt jsem mohly vyzkoušet :)

      Vymazat
  7. Teda to balení je super, přijde mi to jako fajn nápad na dárek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc pěkně! :-) Já si ráda kupuji baleníčka od Baley, vyhovuje mi taky Kneipp a Lush :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Kneipp jsem v DM viděla hezký balení a joo něco od Lushe bych taky ráda vyzkoušela :)

      Vymazat
  9. Vypadá to skvěle. Lituji, že jsem souhlasila s tím, že nebudeme mít vanu a postačí nám sprchový kout. Přicházím o tolik skvělých výrobků, které bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Ten nadpis je vážně skvělý! :) Přesně takovouhle relaxační koupel bych potřebovala, doufám, že si Ježíšek přečte tenhle článek :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to by mohl a taky se mi hodně líbí, takový hravý, zábavný

      Vymazat
  11. Vypadá to super! Hlavně tu levandulovou bych brala hned, ještě mít vanu no :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny vůně byly nádherné no ta vana :D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Tenhle výrobek se jim vážně povedl :)

      Vymazat
  13. Když čtu takový článek a koukám na poslední fotky napuštěné vany, fakt lituju, že doma mám sprchový kout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme sprcháč i vanu, takže je to taková paráda a nejspíš i do budoucna do svýho, by se mi to takto líbilo :)

      Vymazat
  14. Achh, ty vypadají opravdu luxusně!! Já koupele zbožňuju a ta barvička je úžasná :) A když říkáš, že jsou i nepěnivé, tak to asi neobsahují SLS, že? To se jim budu muset podívat na zoubek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co přesně myslíš Domi, já vůbec složkám v kosmetice nerozumím :)

      Vymazat
  15. Dřív jsem moc na koupele nebyla, ale teď si je užívám a tahle by bodla :)

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá opravdu paradáně! Hned bych místo na zastávku pelášila do vany po tomhle provokativním postu :D :)

    ChicByJane.blogpsot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*