TIP: ŽaŽ s dárkem

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
vždycky když jedu domů, tak se na nádraží zastavím v trafice omrknout časopisy. A zrovna teď mě tam zaujal časopis od Ženy a Život.

Jako dárek byly přiložené pěnové oční stíny v odstínu 19 moon touch a také příloha zaměřená na kuchtění.


Stíny jsou na oku příjemné (líbí se mi, že nepadají pod oko, nejsou lepivé). Konzistence je ale taková zvláštní, že když je nanáším, tak mi přijde, že to není tak rovnoměrně rozložené. Vydržely mi ale na víčkách celý den, tak jak jsem je nanesla ráno, tak vypadaly i večer.

Na výběr jsem viděla variantu tuhle zelenou, pak modrou a stříbrnou. Jde vidět, že ta barva není tak sytá, jak vypadá v kalíšku.

Tak jsem aspoň vyzkoušela první dekorativní produkt od Dermacolu :). A včera jsem viděla v Lidlu taky tohle číslo, ale byl tam nějaký produkt na rty, tak možná si koupím i to, až prozkoumám, co za produkt to je (za 37 Kč neberte to :D).

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




39 komentářů:

  1. Tieň vyzerá veľmi dobre, občas sa oplatí kúpiť aj časopis ktorý nečítaš, pretože ta vyrobok v nom vynde lacnejsie ako sám o sebe :D

    OdpovědětVymazat
  2. já si taky občas koupím časopis kvůli dárku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sehnala lesk na rty. Chtela jsem jeste telove mleko ci tyhle stiny, ale to nikde nemeli.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude asi lesk, co jsem zahlédla já, no přemýšlím, že bych koupila i ten :D

      Vymazat
  4. U nás som zatiaľ našla tento časopisoch len v tom obale v ktorom bola diera a darčeku nikde :( :D Nechápem kto vyberá tie darčeky, ale keby bol aspoň trochu inteligentný tak vyhodí aj obal, ale nie spraviť dieru od obalu a nechať to tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky nechápu, kdo má tu drzost :(

      Vymazat
  5. Taky kupuji časopisy kvůli dárku.. tak se možná dneska po nějakém mrknu, páč tento dárek není vůbec k zahození :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že hodnotově je skvělej :)

      Vymazat
  6. Mně se podařilo sehnat Ženu a život s tělovým mlékem, za tu cenu se to víc než vyplatilo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle variantu jsem zatím neviděla :)

      Vymazat
  7. Ten tieň vyzerá super:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) prodává se na Slovensku taky tento časopis?

      Vymazat
    2. Myslím, že už som ho v stánku videla:)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ty taky budeš na tu zelenou jak já, že? :D

      Vymazat
  9. Že bych se po něm poohlédla ... :) Za tu cenu je to jako za hubičku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Časopisy s dárky jsou nejlepší. :-D Tyhle stíny měl i časopis Emma u nás na Slovensku, ale vybrala jsem si lak. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si časopis ani nijak nekoupím než s dárkem :D

      Vymazat
    2. Lak u nás má teď časopis Joy, ale viděla jsem jen třpytkatý modrý, podobný mám doma, takže ten jsem nebrala :)

      Vymazat
  11. Ženu a Život jsem doma neměla už nějakou tu chvíli....Dárek ale vypadá celkem dobře, asi bych si vybrala stříbrný odstín :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrný bude taky hodně hezký, nakonec jsem si ale vybrala zelený, protože ten unosím víc :)

      Vymazat
  12. Já jsem viděla ženu a život, ale místo sténů byl lesk na rty od Astor. Nakonec jsem ji tam nechala, ale možná se pro ni ještě vrátím, abych měla o Vánocích co číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Astor, no tak to je taky cenově skvělej dárek :)

      Vymazat
  13. Casopisy si vubec nekupuju a kdyz uz, tak jedine kvuli darku, jinak takove cteni neni nic pro me :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě to čtení baví, ale dárek u časopisu musí být, abych si ho koupila :)

      Vymazat
  14. Když už si jednou za rok koupím časopis, tak jedině kvůli dárku :D Jinak ten časopis pak většinou ani nepřečtu. Takové ty levné jako Joy ještě jo, ale třeba Elle tu mám už půl roku a furt jsem ho nepřečetla :D Jinak stíny vypadají pěkně, docela se mi i líbí, jak není barva moc sytá a výrazná, přijdou mi jemnější a nositelnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zase přečtu, ale někdy se k němu dostanu až později :D
      To máš s těma stínama pravdu :)

      Vymazat
  15. vážne sa mu hodí názov moon... :D tanto časopis na slovensku nemáme :/
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. The pictures are great! I love your blog:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  17. ŽaŽ moc nekupuju, ale ta barva je skvělá, tak možná... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ten odstín šedý a modrý vypadal hezky :)

      Vymazat
  18. Ženu a Život jsem si v poslední době docela oblíbila, je plný skvělých článků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ŽaŽ baví jak svým časopisem, tak obsahem :)

      Vymazat
  19. Já jsem v ŽaŽ ulovila lesk na rty od Astoru a jsem z něj nadšená :) A už se těším, až se konečně pustím i do čtení časopisu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*