Sekáčové úlovky - 2

/
47 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
v týdnu jsem stihla jít s holkama z bytu do sekáče a zrovna jsme měly štěstí, že v obou dvou probíhaly výprodeje, takže ceny byly ještě nižší než obvykle.

Z nákupů mám radost, jednak kvůli tomu, že jsem si koupila to, co jsem potřebovala a taky, že jsem si koupila barevné věci. Když se totiž porozhlédnu tak po okolí, plno lidí chodí převážně v černé barvě a přitom je tolik hezkých barev.
Pojďte se tedy podívat, co jsem ulovila.





Co říkáte na moje nákupy - líbí/nelíbí? :)

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




47 komentářů:

  1. Parádní úlovky:) Nejvíc se mi líbí první top!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Peplum top je krásný. :)

    Zvu tebe a tvé čtenáře na mou giveaway.
    Moje první giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celou dobu jsem si říkala, jak se ten top jmenuje :D

      Vymazat
  3. Tak toto jsou opravdu parádní úlovky. Hlavně teda ten první top:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jsem taky spokojená za ty peníze :D

      Vymazat
  4. Samozřejmě, že líbí, gratuluji k perfektním úlovkům:-) Já jsem byla v sekáči zrovna včera, ale kromě dvou džínů, každé po 60Kč jsem si nic jiného nevybrala, bylo to dost přebrané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem si tam koupila ty černý rifle a jen za 30 Kč :D a jsou parádní, protože to jsou rifle ale jsou na gumu v pase a ty já mám nejradši, protože vždycky když jsem v klasických riflích seděla ve škoel, akorát mě z toho bolelo břicho

      Vymazat
  5. To první tričko halenka je úžasné!!! A poslední dvě taky, slintám tu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super úlovky:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. No páni, super úlovky. Asi dám taky sekáčům šanci. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys měla :) Mně už se ani v těch řetězcích za ty vysoký ceny nakupovat nechce, když to pak vidím :D

      Vymazat
  8. Tak to sú naozaj veľmi podarené úlovky! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ten první top je naprosto parádní! Taky se mi líbí ještě ten bílý :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíš i něco mezi mikinou, tak jsem ráda, protože mi přijde, že na ty trička nic nemám v šatníku :D

      Vymazat
  10. Nádhera, líbí se mi především ten první a druhý top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černý top je ještě na zádech řešený krajkou,tak je fakt krásnej :)

      Vymazat
  11. Skvělé úlovky :-) Já v sekáči nakupuji ráda. Vždy tam ulovím nějaký spešl kousek :-)

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní úlovky. Všechny kousky se mi moc líbí. Já teda nepatřím mezi lidi, co nosí černé barvy, momentálně chodím v tmavě růžové bundě. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Obdivuji lidi, kteří umí ulovit takhle pěkné kousky za pár korun. Krásné jsou všechny a moc ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Asi chodím do těch správných

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Mohlo by být sice menší, ale zase se dá třeba nosit i jako mikina :)

      Vymazat
  15. Parádní úlovky, Veru, a máš můj obdiv, protože já jsem na sekáče celkem loser :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledně když jsem byla neodnesla jsem si nic, tak jsem ráda, že teď jsem tam parádně pokoupila :)

      Vymazat
  16. Závidím lidem co umí v sekáči najít tak pěkné kousky. Např. hned ta první halenka je naprosto úžasná, sháním ji všude možně a když už na ni někde narazím, se mi nelíbí střih nebo nemají moji velikost nebo za ni chtějí přehnané peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě naposledy zkoušela peplum top v NY nebo v Gatu a neseděli mi vůbec a tenhle se mi hodně líbí, jak je ještě řešený ten výstřih a za 30 Kč :D víc než úžasný

      Vymazat
  17. Jůů, naprosto nádherné kousky! :) Kord hned ten první top ti víc něž závidím :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Teda ten první peplum top, ten je boží :) Krásně sis nakoupila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsme se v létě setkali,tak jsi byla první, na kom jsem to takhle živě viděla a je to střihem moc pěknej kousek, tak jsem to od té doby taky chtěla sehnat a všude se mi to zdálo drahý a všude na jedno brdo, tak jsem ráda, že jsem koupila peplum, který jsem ještě na nikom neviděla :)

      Vymazat
  19. Super věci, všechno Ti krásně sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, sice by mohlo být klidně i něco menší, ale líbí se mi to na mně :)

      Vymazat
  20. Ta bílá halenka je moc hezká.. :)
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Super úlovky, hlavně ten peplum top. V Pardubicích jsem ráda chodila do sekáče kousek od Afi, už nevím název ale mají to tam seřazený podle velikostí, odtamtud jsem si skoro vždy něco odnesla :) V Brně jsem zatím žádný dobrý nenašla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím přesně, kterej myslíš Kači, tam taky občas chodím :) Ráda mám ale ten Textile House naproti a pak jeden přímo naproti Afi

      Vymazat
  22. Super kousky! Do sekáče chodím moc ráda. Nejen, že tam dost často najdu kousky z velice kvalitních materiálů za směšné ceny, někdy dokonce i designérské, ale všechno je hlavně originál a mám jistotu, že v tom nikoho na ulici nepotkám :). Navíc si člověk za ty ceny může dovolit experimentovat.
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Parádní kousky, já sekáče navštěvuji občas.. Ty šaty jsou krásné, jako nové :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  24. Super úlovky, hlavně první top!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*