Prosincové nákupy

/
46 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
 já jsem vánoční dárky začala kupovat už v listopadu a teď v prosinci ještě dokoupila nějaké další. Takže už mám pro rodinu, přítele i kamarádky uuuuf (tak doufám, že se všem dárky líbit budou) :).
Jak jste na tom s dárkama Vy?

A jelikož už si já nic pro sebe za prosinec kupovat nebudu (finance padly za vlast) tak už tu mám dnes článek s prosincovýma nákupama.

Abych měla v pokoji nějakou tu vánoční výzdobu, koupila jsem si tuhle velkou vánoční krabici :)
Tyhle roztomilý papučky mi teď po večerech dělají společnost.
Svíčka také jako vánoční dekorace a vytrhávací papíry ze sladkého bločku.
Ani tentokrát objednávka z Oriflamu nechybí, krásný červený lak v odstínu Red Classic a parfémované tělové mléko Divine (tyhle kulaté mám z Oriflamu nejradši).
Do DMka jsem měla poukázky 1+1 na sprcháče od Playboy, joo na slevy já slyším :).
A nakonec pleťová voda od Mixy.
Vy jste v prosinci nakupovaly spíše pro sebe nebo vánoční dárky?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






46 komentářů:

  1. Kupovala jsem hlavně dárečky. Ten bloček je nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je parádní a z Levných knih jen za 29 Kč :)

      Vymazat
  2. Ty papučky a krabice jsou boží! Na slevy taky slyším, tak se teď snažím obchodům vyhýbat :D Vánoční nákupu nějak odkládám, ale o polední pauze vlítnu asi aspoň do DMka pro kosmetiku pro mamku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já mám už i zabaleno, balila jsem je od oběda do večera, tak jsem si s nima vyhrála :)

      Vymazat
  3. Pleťová voda od Mixy? Dlouho chci od této značky něco vyzkoušet, tak uvidíme, pro co se rozhodnu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Představ si, že byla ve výprodeji jen za 55 Kč, takže to jsem tam nemohla nechat a vzala si rovnou 2 :D

      Vymazat
  4. Udělala sis krásné radosti:-) Já jsem teď nakupovala hlavně dárky, už mám vše, zbývá to jen zabalit, ale pak už se musím obchodům a hlavně drogeriím vyhýbat, peněženka měla pořádný průvan a jsem švorc:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě balila dnes (konečně, už 2 týdny jsem si to říkala :D). No taky jsem udělala v peněžence průvan :D

      Vymazat
  5. Aj ja ešte dokupujem darček pre sestru, inak už mám všetky:)...a super nákupy, tie papučky sú rozkošné! A na zľavy tiež počujem:D
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krabice je skvělá. Hodně se mi líbí i svíčka a krém Divine moc hezky voní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho myslím jednou měla a měla jsem tady z těch kulatých už dost verzí :) Miluju ty vůně, že je ze sebe cítím ještě ráno a i hydratace a vstřebání je super

      Vymazat
  7. Tie papučky sú super, krásny vianočný motív.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  8. Ty bačkůrky jsou boží, v těch musí být teploučko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je právě a z Pepca jen za 59,- a to ani nebyly ve slevě :)

      Vymazat
  9. Taky teď utrácím spíš za dárky, ale už mám téměř všechno naštěstí :) Doufám, že tady bude recenze na tu Mixu, jsem an to zvědavá. -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si píšu do paměti, že máš o recenzi zájem, tu udělám po řádném vyzkoušení :)

      Vymazat
  10. Moc hezké nákupy :)! Já jsem utrácela spíš za sebe, ale hlavně za párty, jídlo, výlety :D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak aspoň sis udělala radost :)

      Vymazat
  11. Papučky musí být super pohodlné a teplé! :) ..a neboj, určitě se všem dárečky budou líbit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou Domi :) No včera jsem si s tím balením dala záležet a tak už hned při pohledu na dárky se mi líbí :)

      Vymazat
  12. Papučky jsou božský.. Já si letos koupila sobíky :-)

    The World Of Makeup

    OdpovědětVymazat
  13. tá krabička je roztomilosť a aj sviečka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  14. Papuče jsou krásné, přesně tenhle typ bot nosím v zimě na chalupě :) Na Mixu jsem zvědavá, ještě jsem od ní nic neměla, ale časem něco zkusit chci :) Já už utratila fůru peněz za dárky a zdaleka ještě nemám všechny, takže pro sebe mám zákaz nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od ní měla micelárku a vyhovovala mi :) Já jsem taky utratila fůru peněz, ale naštěstí už vše mám :D

      Vymazat
  15. Já kupuji hlavně dárky a přijde mi, že i když pořád nakupuji další a další, tak pro nikoho nic nemam :D Nebo mám, ale nic z toho není úplně "ten hlavní dárek".. Takže něco ještě určitě seženu.. Pro sebe si kupuji poslední dobou hlavně kafe :-D .. Ale mám ráda, když dárkem překvapím a ještě se člověku líbí.. Z toho mám potom radost a je to lepší, než kdybych kupovala i něco sobě :-) Měj se hezky :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, hlavní dárek to znám :D taky se měj hezky

      Vymazat
  16. Ty Playboy sprchové gely úplně nádherné voní! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, já Playboy vůně mám ráda :)

      Vymazat
  17. Já mám pořád jen jeden dárek, po neděli už to fakt musím dokoupit, protože pak už asi nebude čas a nechci skončit, tak že budu dárky kupovat 23. prosince v Praze, protože tam jedu na menší výlet :/ :D Jinak podobné papučky mám taky :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, jestli už to máš třeba promyšlený Marki :)

      Vymazat
  18. Hezké nákupy, já jsem si udělala radost Sleek paletkou, ale jinak taky v prosinci nakupuju spíš dárky než pro sebe :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že bude na blogu, jakou sis koupila :) Já taky chci paletku od Sleeku

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. A hlavně po koupání je vždycky hned nazuju a pěkně mám nožky v teple :)

      Vymazat
  20. Krabica so snehuliakom a vianočná sviečka veľmi pekné :) Strašne rada teraz obdivujem všetko s vianočnými motívmi. Aj to telové mlieko z Oriflamu vyzerá veľmi lákavo :) U mňa je to jeden z mála produktov, ktorý ma pri prehliadaní katalogu Oriflame zaujme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem těchto tělových mlék z Oriflamu měla aspoň 5 a jsou super :)

      Vymazat
  21. Na podobné papuče, jsem se před pár dny dívala taky. Nakonec jsem si koupila, ale boží pyžamu i když jsme si říkala, že ho rozhodně nepotřebuji a měla bych šetřit, protože jsme se na vánočních dárcích docela rozjela:) Ale většinou jsem nakupovala pro ostatní poslední měsíc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla v Pepcu jednou a viděla jsem je tam a nekupovala je. Pak jsem tam šla podruhé a už jsem neodolala, navíc už byly úplně rozebraný a zbyla poslední moje velikost, tak to bylo jasný :)

      Vymazat
  22. Moc hezké dárečky :) já jsem teď kupovala dárky hlavně rodičům a příbuzným a občas i něco sama sobě :D někdy se holt těm nabídkám nedá odolat :))) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nedá, já jsem si zrovna o víkendu udělala radost objednávku v YR :) (50% sleva a k tomu 2 dárky, no prostě musela jsem :D)

      Vymazat
  23. Tie topánočky sú krásne ja som tiež mala podobné ale nejako sa mi rozpadli :D To by som nebola ja kebyže sa mi s tým niečo nestane :D A playboy VIP mám teraz a vonia úžasne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*