Produkty, kterým jsem se podívala na dno -11

/
32 Comments
Krásný den všem :),
tak jsem tu ještě s jedním článek, než začne ten nový rok, tentokrát už fakt posledním :).
Taška s vypotřebovanýma produktama se opět trošku naplnila, tak jdeme rovnou na to. Jsem ráda, že pár produktů zase zmizlo, protože o Vánocích se mi vždycky kosmetická zásoba zvětší.
A v tomto díle se mi sešly 2 vypotřebované produkty na vlasy, 2 tělová mléka, 3 produkty na pleť a pak takové maličkosti.
1.Šampon pro suché a poškozené vlasy (Syoss 300 ml)
-šampon hezky voněl a pěnil
-vlasy po něm byly nadýchané, ale přišlo mi, že pak si na něj vlasy zvykly a trošku rychleji se mastily
-takže pokud bych ho chtěla znovu, nejspíš v menším balení
2.Kondicionér ve spreji pro jemné vlasy bez objemu (Schwarzkopf 200 ml)
-nádherná vůně
-ale já se Vám přiznám :D - asi 7x jsem používala produkt fakt jako sprej na vlasy, po 8. už mě to nebavilo, tak jsem si přípravek vylila na hlavu rovnou celej (nemám tyto typy produktů prostě nějak v oblibě)
-ale vlasy po něm šly krásně rozčesat a víc se leskly
3.Parfémovaný tělový balzám (Essens 200 ml)
-tento balzám mi dala spolubydlící, takže nevím, kde se dá sehnat
-voněl ale hezky a byl dost hutný, takže zrovna pumpičkové balení není pro tento produkt ideální (já jsem to řešila tak, že jsem si vždycky odšroubovala uzávěr)
-byl hutný, takže se trošku hůř vstřebával a roztíral
4.Tělové mléko Spring blossom (Douglas 250 ml)
-tak tohle tělové mléko jsem používala moc ráda
-hezky vonělo, mělo tekutější konzistenci, ale krásně se roztíralo a hned vsakovala
-určitě bych vyzkoušela ráda další varianty
5.Odličovací voda s chrpou na obličej a oči, vyhovuje i citlivým očím (Yves Rocher 200 ml)
-produkt měl gelovou konzistenci, která v očích neštípala a odličovala krásně
-navíc mi přišlo, že produkt hodně pomalu ubýval, takže já už jsem si koupila rovnou další balení
6.Zklidňující čisticí micelární voda (Nivea 200 ml)
-tuhle micelárku zde už vidíte asi po 5. - mně prostě vyhovuje moc - jednak je příjemná na pleti, nelepí a odličuje skvěle (neštípe v očích)
7.Hydratační micelární voda pro normální a smíšenou pleť (Yves Rocher 200ml)
-tento produkt mám už po druhé, pro mě je to parádní přípravek na pleť, za to oči odlíčí, ale zanechá černé šmouhy pod očima, takže stejně musíte použít ještě nějaký produkt, takže já jsem ji používala jen na pleť
8.Kartáčky na zuby (Curaprox 3 ks)
-nejlepší, už nechci žádný jiný
9.Sprchový gel a šampon VIP (Playboy 250 ml)
-nejspíš se divíte, ale když ho přítel spotřeboval, tak mu říkám: "Mohl bys taky říct pár slov do spotřebováno :D" Jeho odpověď - Hezky voní.
10.Emulze ve spreji k péči ochraně a regeneraci pokožky (Belcura 125 ml)
-skvělý pomocník, když jsem se v létě spálila, dokázal mi pokožku uklidnit a urychlit zhnědnutí
11.Odličovací tamponky (Caterine 120 ks z Kauflandu)
-moje nejoblíbenější - příjemné na pleti, netrhají se, na střídačku si kupuji verzi obyč a aloe vera
12.Hloubkově čisticí maska (Nivea 2 x 7,5ml)
-na masku bude bližší recenze, určitě si ji koupím znovu, dokázala pleť hezky vyčistit
13.Detoxikační a ochranný pleťový krém Dermacol - ten mi přišel v balíčku od Aničky, tak děkuju :) hezky se roztíral, hned se vstřebal, pleť byla trošku mastná
Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




32 komentářů:

  1. Tyjo, zaujalo mě tělové mléko Spring blossom, nikdy jsem ho předtím neviděla, ale obal je boží... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho sice dostala jako dárek, ale koukala jsem na cenu v Douglasu a cena je super :) Takže určitě doporučuji vyzkoušet

      Vymazat
  2. Zaujal mě ten odličovač s chrpou od YR, ten jsem v jejich nabídce nějak nezaregistrovala, vím jen o tom klasickém dvoufázovém. Určitě se po něm mrknu, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti a já si ho teď koupila znovu :). Dvoufázák od YR jsem měla už taky 2x

      Vymazat
  3. Tiež som rada, keď toho po Vianociach veľa spotrebujem, ešte teraz mám plnú skrinku kozmetiky a drogérie!
    Tiež som rozmýšľala, že si kúpiť micelárku od YR, ale neviem či majú nejakú na zmiešanú a mastnú alebo problematickú pleť?
    Curaproxky používam už dlhšiu dobu a sú naozaj skvelé!
    Ja som si nedávno kúpila tú micelárku Dermacol- Detox and Defence a túto vzorku krému by som rada vyskúšala:)
    A prajem ti krásneho Silvestra:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že budou mít, oni to mají rozdělané na různé typy pleti, kdyžtak můžeš mrknout na jejich e-shop :)

      Vymazat
  4. Tu micerálku od YR mám taky a je mi moc příjemná, ale oči bych si s ní nikdy neodličovala :D Za mě jedině dvoufázovým odličovačem :) A tu odličovací vodu jsem měla taky, ale už bych si to nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě i od micelárky chci aby oči odlíčila, když to slibuje a né všechny to teda pak dokážou, zvlášť od YR jsem měla 2 druhy a vždycky jen řasenku stáhly dolů a nechaly šedé šmouhy pod okem :)

      Vymazat
  5. Toho Playboye má i přítel, ale mě to šíleně smrdí :D :D

    Jinak jsem si nedávno koupila taky šampon od Syoss.. dřív jsem si kupovala na objem, ted ani nevím, jaký mám, ale jsem jako vždy spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně parfemace Playboy zase voní moc, sama jsem si teď koupila 2 sprcháče :)

      Vymazat
  6. S micelárkou YR mám stejnou zkušenost a ten odličovač si plánuju pořídit :) Micelárku Nivea taky musím zkusit a Syoss mi taky v poslední době mastí vlasy. Kondicionéry ve spreji naprosto nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tu micelárku od Nivei mám ale moc mi nevyhovuje, skoro vůbec mi oči neodlíčí, mám radši tu od Garnieru :) super článek
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier je taky super, až ji uvidím někde v akci, chci si ji znovu koupit :) Předtím jsem ji měla a skvělá byla

      Vymazat
  8. Zkušenost mám s micelárkou Nivea, tu nemám poprvé ani naposledy:-) A pak odličovací tamponky z Kauflandu, vždycky si počkám na akci a pak jich koupím několik balení do zásoby a ty mi vydrží až do další akce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky to teď tak nejspíš udělám, až bude akce, protože mi přijde, že mi tamponky zmizí vždycky rychle

      Vymazat
  9. To je teda vypotřebovaných produktů. :) Vyzkoušela jsem z nich jen odličovací vodu od Yves Rocher, ale měla jsem na ní krapet jiný názor..nevyhovovala mi, byla mastná, krapet štípala a neodlíčila řasenku na první dobrou..

    ChicByJane.blogpsot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji pak právě používala jen na pleť a tam jsme si sedly :)

      Vymazat
  10. Mě osobně micelárka Nivea zas tak neuchvátila, nevím proč :D Kartáčky Curaprox jsou nejlepší, v tom s tebou souhlasím :) -L

    OdpovědětVymazat
  11. Z tvých spotřebovaných jsem nic nezkoušela, ale moc mě zajímá micelární voda z Yves Rocher :)

    December Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají myslím na různé druhy pleti a zrovna mi přišel domů poukaz na 50% slevu, tak přemýšlím, co koupím :)

      Vymazat
  12. Heh :D tvůj přítel mne docela pobavil :D

    eL

    OdpovědětVymazat
  13. Produkty super, jediný produkt který jsem vyzkoušela je micelární voda od Nivea a byla fajn!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch já už spotřebovala nejmíň 4 no :)

      Vymazat
  14. Z šamponu Syoss mám úplně stejný pocit, sice ho používám moc ráda, ale po nějaké době si mi vlasy začaly mastit mnohem víc, tak teď střídám šampony od různých značek a moc mi to vyhovuje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jak si na něj zvykly, že? Přeci jenom, je to větší balení :)

      Vymazat
  15. Ty odličovače z YR vypadají dobře, na ten chrpový jsem myslím už někde četla fajn recenzi. Akorát mě YR nějak neláká, nevím, nejsou mi ty jejich obchůdky dvakrát sympatické :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když bys chtěla moc vyzkoušet, tak můžeš zkusit e-shop :) I když já mám YR ráda, když mi chodí pořád ty slevové poukázky + dárky k nákupu :D

      Vymazat
  16. Dobré produkty, vyhovovala ti ta maska od Nivei? Já po ní měla děsně červený podrážděný obličej...:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě vyhovovala moc, skvěle mi pleť vyčistila a vůbec mě neštípala, ani jsem neměla podrážděný obličej :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*