Objednávka z Avonu

/
26 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
ráda objednávám z Avonu a nějaké menší nákupy jsem tam za poslední dobu udělala, tak Vám je chci ukázat.
Tělové mléko s vůní růže a čokolády (cítím jen tu růži) voní hezky a vstřebává se tedy ihned. Navíc na něm mám ráda to, že se roztírá úplně skvěle. Mléko jsem dostala jako dárek k nákupu.

Tělový sprej PurBlanca voní hezky a cítím ho na sobě dlouho. Sprej mě vyšel na 79 Kč. 

Pleťová voda s růží je skvělá na osvěžení pleti. Ta byla za 39 Kč a voní jako růže (žádná chemická vůně).
Na nehty jsem si objednala 2 třpytkaté laky. V odstínech Rose Quartz a Diamond.
A krém s bambuckým máslem je určený jak na tělo, pleť, nohy i ruce, takže takový pomocník na všechno. Za 39 Kč.
A abych si usnadnila práci s gelem na obličej, tak jsem si objednala tuhle pomůcku, která je na obličeji hodně příjemná a hned ten čisticí gel používám radši.
Co Vy a tohle katalogové objednávání?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






26 komentářů:

  1. Veru, ten krém s bambuckým máslem je naprosto perfektní. Budu o něm psát v příštím článku o oblíbené kosmetice. Doufám, že ti taky bude vyhovovat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ho Leni používám na nohy (na paty) a vždycky jsou pak krásně hladký :)

      Vymazat
  2. Ještě jsem z katalogu nic neobjednávala, radši chodím očuchávat do drogérek, nebo kupuju přírodní kosmetiku přes internet. Ale zdá se, že o dost přicházím! Jen by mě u toho tělového mléka mrzelo, že nevoní i po té čokoládě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám jak v oblibě drogerky, tak tento styl nakupování :) Já jsem zjistila, že čokoládu v kosmetice moc ráda nemám (asi proto, že zatím produkty, které jsem měla voněla hrozně chemicky čokoládově)

      Vymazat
  3. Z Avonu si veľmi rada objednávam, vzhľadom na ceny majú naozaj veľmi Kvalitnú kozmetiku:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama tam mám spoustu oblíbených produktů :) Nejvíce zástupců asi v parfémech

      Vymazat
  4. Já si z katalogu snad ještě nikdy nic neobjednala. Ale asi bych to měla jednou za čas prolistovat. :) Tu houbičku mám z dm růžovou a je skvělá! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě když jsem ji tady viděla jen za 59 Kč a nakonec mě ještě vyšla na 53, tak si říkám, že zde jsem ji viděla nejlevněji :)

      Vymazat
  5. Já si z Avonu objednala vánoční sprcháč, ale už jsem hodně dlouho nebyla doma, takže ho ještě nemám u sebe.. Snad bude vonět pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už bych byla hrozně nedočkavá Kači :D

      Vymazat
  6. Já z Avonu objednávám ráda a často a skoro vždycky se musím hlídat, protože se mi tam líbí kupa věcí:-)
    Pleťovou vodu s růží mám doma a lak na nehty Rose Quartz taky a teď ve vánočním katalogu jsem objednávala zase nějaký další lak na nehty:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme 2 :D Taky se vždycky hodně držím (nejvíc u těch sad s parfémy)

      Vymazat
  7. Veru, skvelé nákupy ja som akurát doobjednavala z tohto katalógu a už sa veľmi teším, keď o tých vecičkách napíšem na blog:)
    Aj ja mám ten krém, ale v olivovej vôni!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivový krém jsem taky měla i gel na pleť, ten mě ale vysušoval. Budu se těšit na článek u Tebe :)

      Vymazat
  8. Já jsem z Avou dříve hodně objednávala, ale musím říci, že poslední dobou už ne. U některých výrobků mě děsí složení a taky made in Poland. Jsem na to nějak poslední dobou docela háklivá a dávám hodně přednost přírodní kosmetice :) Ale jejich laky jsou super, ty mi vyhovovali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO tak to já tomu složení nerozumím, tak mě asi zatím nic neděsí :D

      Vymazat
  9. Od Avonu mám moc ráda laky a třeba ten červený je na vánoční období jako dělaný :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je růžový, na fotce asi klame, ale mám ho právě i v červené (zrovna ho mám nalakovaný) a dneska mi ho holky ve škole chválily, že je krásnej :)

      Vymazat
  10. ten balzam planet spa som už dávnejšie minula použivala som ho aj na nechty a na pery ako kedy ale vydržal dlho a fakt bol dobrý, tu kefku gumenu na tvár mám tiež a z gélom na tvár sa dobre používa:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používá se skvěle, mnohem lepší než když jsem si to patlala prstama :D

      Vymazat
  11. Tu "houbičku" mám taky, akorát růžovou z drogerie a je super :) Avon je pro mě čisté zlo, protože spolužačka mi furt nosí katalogy a neustále utrácím :D Nejradši mám tělové spreje z řady Naturals, i když zrovna této parfemaci jsem se vyhýbala, protože čokoláda a růže mi v kosmetice většinou nevoní. I když podle tvého popisu to asi jednou zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Právěže ta čokoláda tam cítit nejde a růže jen tak lehounce :)

      Vymazat
  12. Z Avonu už jsem si dlouho nic neobjednala, ale mám teď velký problém odolávat Sephoře, když jdu kolem. Vybrala sis krásné kousky a nejvíc mě zaujal pomocník ke gelu na obličej.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo Sephoře zatím taky odolávám, protože je to pro mě zatím dost peněz :)

      Vymazat
  13. Z Avonu také objednávám dost často a skoro vždy jsem spokojená, jako každý rok jsem tam objednala dost dárku:) Miluji jejich laky brousím si zuby taky na nějaký třpytivý:D Čistící houbičku mám také a používám ji každý den, také mám jejich kartáček, který je na mě moc měkký:/:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*