Dobroty, kterým jsem se podívala na dno - 1

/
39 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
už od doby, co píšu články typu Produkty, kterým jsem se podívala na dno, tak jsem přemýšlela i o tom, že bych si shromažďovala obaly od nějakých zajímavých dobrot a psala článek i tohoto typu.

A tak jsem si jednou začala ty obaly schovávat. Jsou to tedy potraviny za dobu x měsíců, na kterých jsme si s přítelem smlsli.
Tak jsem zvědavá, jak se Vám bude tento nový formát článku u mě líbit, budu ráda za Vaši odezvu.

1.Mléčná čokoláda s celými lískovými ořechy (Lidl  200 g)
-lepší čokoládu jsme s přítelem dlouho neměli, je fakt moc výborná, ořechy v ní nejsou hořký, jsou chutný a vždycky si moc pošmákneme
2.Jemná bílá čokoláda s borůvkovým granulátem (Rossmann 100 g)
-pokud Vám chutná bílá čokoláda, tak tato určitě taky bude, chuťově moc dobrá; navíc se mi líbí její balení, který by v nějakém balíčku tvořilo hezké místo
3.Mléčná čokoláda s krémovou náplní s mlékem pro děti
-no čokolády miluju a není snad žádná, která by mi nechutnala, tahle jak byla plněná, tak byla mooc dobrá
4.Arašídová tyčinka s medem - chuťově moc výborná, taková zdravější varianta tyčinky
5.Sušené banány v hořké čokoládě (Lidl)
-prostě sušený banány v hořké čokoládě - mňam
6.Oříškovo-pistáciová tyčinka polomáčená v hořké čokoládě
-největší podíl zde zabíraly arašídy, pak mandle a nakonec pistácie - výborná
7.Ovesná tyčinka s příchutí tvarohu a citronu (Rossmann)
-tužší tyčinka, chuťově moc výborná, já jsem ji kupovala v akci, jinak stojí kolem 30 Kč (kdyby byla levnější, nejspíš bych si ji kupovala častěji)
8.Ovesná tyčinka s čokoládou a ořechy (Lidl)
-ořechů je zde míň, víc je zde takových těch kukuřičných kuliček, ale chutná mi
V rámci amerického týdne v Lidlu jsme si koupili tyhle dobroty.
 9. Arašídové máslo (95% arašídů) - arašídové máslo mi chutná a když ho máme, tak si ho dávám ráno do kaše, přítel jen tak na lžičku, mlsoun
10.Čokoládové cookies plněné čokoládou
-byly výborný, ale myslela jsem si, že ten náplň bude taková tekutější, na obrázku vypadají líp :D
11. Muffiny s čokoládovou polevou, posypané lentilkami
- v balení byly 4 a s přítelem jsme si pochutnali moc
12.Goji sušené 
-když jsem poprvé ochutnala goji,tak mi moc zachutnalo (tehdy jsem ho kupovala asi za 40 Kč, pak jsem ho ale všude viděla kolem 60 Kč za 100 g a teď ho prodávají v Kauflandu kolem 40 Kč za 125 g a to už se vyplatí :D)
13.Zelený čaj s malinami
-zelené čaje piju úplně nejradši a tento mi chutnal
14.Vícezrnný bochník s vysokým podílem semínek a vloček (Lidl 500 g)
-tohle je ten nejlepší chleba, který jsem jedla
-je to jakobyste vysypali semínka a vločky do tvaru obdélníku a to prostě slisovali - dobrůtka
15.Celozrnný žitný chléb - taky chuťově dobrej, ale na ten z Lidlu nemá
16.Celozrnný žitný chléb se slunečnicovýma semínkama 
-tento chleba je tužší, ale kupuju si ho taky ráda

A to by bylo pro dnešek vše a já už se moc těším na Vaše komentáře.

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




39 komentářů:

  1. Tyhle články mám na blozích moc ráda, takže mě těší, že i ty jsi s nimi přišla Veru. Teď jsem dostala největší chuť na čokoládu, budu se muset podívat do spíže, jestli tam něco najdu :) A sušené Goji mi naopak vůbec nechutnalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé mamce taky nechutnalo, takže když ho dostala, tak jsem se aspoň pak radovala já :D

      Vymazat
  2. The post is really great! You have a wonderful blog:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jsem moc ráda, že jsi s tímhle typem článků přišla i Ty, strašně ráda se nechám nalákat a inspirovat na další dobroty:-) Až budu v Lidlu, musím se shánět po tom chlebu a oříškové čokoládě, mňam:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po nich koukni :). V jednom videu Péťa ukazovala tu čokoládu ale celou mléčnou. Oni mají 3 varianty a s celými ořechy mi chutná nejvíce a je fakt famózní :D

      Vymazat
  4. Zajímavý článek. Ty cookies s čokoládou manželovi kupuje babička už několik let a on se po nich může vždy utlouct.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//FASHION BOOK

    OdpovědětVymazat
  5. Samé dobroty, takéto články sú super:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sušené banány v hořké čokoládě jsem měla také a byly výborné! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem pytlík otevřela, tak si říkám: "Dám si trochu a zbytek na zítra" no asi za 10 minut bylo po nich :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Sladkosti to my můžeme, ale je to taky jen občas :)

      Vymazat
  8. Tohle je skvělý nápad na článek, ale akorát jsem dostala chuť na tu mléčnou čokoládu s oříšky, musela být výborná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt luxusní, ukázala jsem tady obaly 2, ale už jsme ji celkem měli 4x :D

      Vymazat
  9. Sušené banány v horkej čokoláde sú perfektné ♥ A arašidové maslo tiež niekedy zvyknem len tak vyjedať s lyžičkou :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na vianočnú giveaway na mojom blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky :D ale spíš jsem si ji dávala do kaše

      Vymazat
  10. Takovy napad na clanek je urcite super, obaly shromazduj dal :) Ta bila cokolada s boruvkami vypada naprosto uzasne, co nejdriv letim do Rossmannu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Ti líbí :) Leť :D

      Vymazat
  11. Tak ty sušené banány v hořké čokoládě, to bych si dala hned. Já včera zamířila do dětského oddělení s jídlem a koupila si Strawberry od Urban Fruit. Údajně mají být lehce opečené. V životě jsem nic lepšího nejedla a teď už budu vydělávát jen na na tyhle dobroty. Takže dopručuju vyzkoušet!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jee takové články jsou super, moc se mi ten nápad líbí :) Já zbožňuju kustovnici (goji)! A taky mám moc ráda takovou tyčinku z DM, která je z podmáslí, tu ti určitě doporučuju :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vůbec nevím, jakou myslíš :) Já z DM akorát měla tyčinku nějakou proteinovou

      Vymazat
  13. Já teda miluju arašídové máslo!
    A doporučuji takovou tu čokoládou cookies z DM, jak vidím ty z Lidlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo asi vím, jakou myslíš, tu jsem si koupila jednou a chutnala mi :)

      Vymazat
  14. Udělalas mi na večer chutě, Veru :D Ale pokračuj s takovým článkem dál. Jinak ta bílá čokoláda z Rossmannu je skvělá, mně moc chutnala :) a burákové máslo z Lidlu miluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to já taky vždycky chytám u článků s jídlem hrozný chutě

      Vymazat
  15. Moc pěkný článek, já kdybych psala o jídle, tak bych z toho měla asi hlad :D stačí mi o něm číst a už přemýšlím, co kde sežeru :D :D
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Hodně mne zaujala ta čokoláda z Rossmanu, budu si pro ni někdy muset skočit :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tam právě taky zaujala, navíc má hezký balení :)

      Vymazat
  17. Takovýto článek vidím poprvé a začít ho hned čokoládama? Veru, co mi to děláš, teď abych si nějakou (už zase) dala :D Ale děkuji za zmínku o Goji, mamka ho má ráda, tak bych jí z něj ještě mohla udělat nějaký balíček pod stromeček :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokolády já fakt můžu :D promiň

      Vymazat
  18. Dala bych si snad všechno kromě banánů v čokoládě :D Nejvíc mě zaujala ovesná tyčinka s tvarohem, ale škoda té ceny. Čokoládu miluju taky a ta bílá vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  19. Arašidové maslo milujem, ale u nás je docela problém ho zohnať :(

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že zrovna tento týden ho mají v akci v Lidlu :) A jinak jsem ho kupovala třeba ještě v Kauflandu, mají ho i v Tescu nebo Albertu

      Vymazat
  20. Já si pravidelně kupuju právě ten Penam a mám ho moc ráda. Stejně jako bílou čokoládu z Rossmanna :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*