3 vánoční kosmetické limitky, které mě zaujaly

/
32 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
tak jak jste si užily Mikuláše? Dostaly jste spoustu dobrot?
Já jsem dostala sladkosti, ovoce i buráky, tak teď mám hody :D.

Dnes Vám ukážu vánoční limitky, které se mi zalíbily. Na stránkách Ziaji mě zaujaly sprchové krémy s vůní čokolády a pomeranče a s vůní perníku.
A v těchto kombinacích zároveň prodávají i krémy na ruce.
V Yves rocher se mi líbí vánoční limitka s vůní pomeranče a mandlí a vánoční jablko. Prodávají jak sprchové gely, tak krémy na ruce, mýdlo, pěnu do koupele i balzámek na rty. V nabídce mají i svíčku.

A Essence mě zaujala svou limitkou Merry Berry, které má jak krásné obaly, tak i barvy.


Jaká vánoční limitka zaujala Vás, podělte se se mnou :)
Nebo máte nějaký kousek z těchto limitek?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






32 komentářů:

  1. Já jsem koupila mamce k narozeninám a kamarádce k Vánocům od Ziajy ten perníkový sprchový krém... Voní to vážně moc pěkně a navíc zase ten jejich krásný obal :)) ... Od Yves Rocher jsem měla z této limitky tabletku do koupele a byla taky moc dobrá. Taková maličkost za pár korun a jakou udělá radost.. Takové malé dárečky mám moc ráda :) Od Essence jsem z tohoto nic nezkoušela.. Nejsem zas tak "lakový typ", ale ta rtěnka napravo mě podle fotky zaujala. Asi se na ni dneska půjdu podívat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě půjdu podívat do Globusu, jestli tam náhodou tu limitku mají, protože vím, že tam pár kosmetiky od Ziaji prodávají, tak by mohly mít i tohle (nerada platím za poštovný, když objednávám :D) Ta šumivá tabletka bude určitě super

      Vymazat
  2. Ó ta Ziaja zní dobře! Perníčkové cokoli miluju, děkuju za tip, skočím ji očuchat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak budou výrobky vonět po perníčku mě taky zajímá :)

      Vymazat
  3. O té limitce od Ziaji jsem vůbec netušila, sprcháč s vůní perníčků musí být super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak prouzdala jejich e-shopem a právě jsem na to narazila, nikde třeba u blogerek jsem tuto kolekci neviděla :)

      Vymazat
  4. Nejradši bych si pořídila uplně všechno, Vánoční limitky jsou vždycky něco ůžasného :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Limitka od Ziaji mně hodně láká, ty vůně musí být parádní, ale nevím, kde v obchodě bych na ni narazila (zatím jsem ji nikde neviděla), takže asi budu muset objednat z e-shopu.
    Limitku od Yves Rocher už mám očichanou a nejradši bych ji skoupila komplet, ale to by byla hodně drahá sranda, takže možná snad jen krém na ruce.
    No a limitka od Essence je hodně povedená, zatím mám jen rtěnku, ale ještě mi nedají spát ty laky na nehty, aspoň jeden si budu muset pořídit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě viděla Ziaju v GLobusu v Pardubicích a jinak takhle právě taky nevím, kde se dá sehnat, bylo by podle mě super, když by vytvořily nějaké prodejny nebo by aspoň zásobovaly drogerky :). Taky bych nejradši chtěla od YR tu dárkovou sadu :)

      Vymazat
  6. Ziaja se mi líbí hodně, musí to skvěle vonět :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinaci čokolády a pomeranče miluju, třeba jak to má Dermacol :)

      Vymazat
  7. Všetky limitku vyzerajú super:)...tú limitku od Essence Merry Berry u nás v drogérkach ešte nemajú, ale už som vyhliadla produkty, ktoré sa mi páčia:)
    A Ziaja má super veci, ale aj limitky a na produkty od YR sa chystám už dlho, uvidím ako to nabudúce dopadne, keď pôjdem nakupovať:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji zatím viděla jen na internetu, ale chystám se tento týden do DM, tak ji okouknu naživo :)

      Vymazat
  8. YR má každoročně perfektní limitky, snad budu mít letos štěstí na tuhle narazit a odnést si aspoň maličkost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, minulý rok jsem měla z jejich limitky krém na ruce :)

      Vymazat
  9. Ta z YR se mi opravdu líbí a chtěla bych si něco pořídít :) Bohužel Merry Berry se v našich drogériích ve městě nenachází, a tak si nemůžu nic vybrat...:/ -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tady v Pardubicích těch stojanů dost, tak v některé bych na ně mohla narazit :D

      Vymazat
  10. Ziaja a Yves Rocher mě letos fakt dostaly! :) Essence tolik ještě ne, ale třeba jí ještě také přijdu na kloub :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční limitky jsou vždycky krásný, mohly by takový výrobky dělat častěji i přes rok :)

      Vymazat
  11. V YR som ich minule obzerala pačia sa mi ale aj tak som si vybrala inšie bola som v tom obchode prvý krát lebo u nás nie je. Mam vešmi rada tu značku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě s YR spokojená a nejradši bych brala všechny výrobky z limitky :D

      Vymazat
  12. Byla jsem si očichat limitku od YV a asi se vrátím pro vůni s pomerančem. Jinak mě moc zaujala limitka od Sephory, tu jsem si rovnou odnesla domů a jsem stále stejně nadšená :)

    Miška

    OdpovědětVymazat
  13. Na Essence limitku jsem se dnes koukala v drogerii, docela mě zaujaly rtěnky tak uvidíme kterou si v budoucnu koupím.:-) Super článek.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Limitka od Essence je naprostá pecka! :) ..jen mám takovej problém, že všude už je vyprodaná :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny tři limitky jsou překrásné, ale nejvíce mě zaujala asi limitka Yves Rocher, i když ta od Ziaji vypadá také dokonale! :) Nejspíš je půjdu omrknout! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  16. Mně nejvíc zaujala ta od Ziaji, ale nikde poblíž tuhle značku nemám a přes internet se mi to nechce objednávat :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*