Warm Fuchsia

/
34 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnes Vám chci ukázat rtěnku, kterou jsem si dost oblíbila.V tomto článku jste mohly vidět rtěnku taky, ale v červeném odstínu.

Oficiální popis?
Rtěnka Pure Colour - odstín Warm Fuchsia 4 g - Oriflame.
Hladká, krémová, zvláčňující rtěnka, která rty hydratuje.
Cena se stále mění, já jsem ji kupovala z katalogu za 39 Kč, teď ji tam mají za 69 Kč.
Můj názor?
Rtěnka je v obyčejném plastovém obalu, žádná velká kvalita. Ale víčko sedí, obal se při převážení nijak nerozpadá.
Rtěnka je na rtech viditelná v první vrstvě, pokud ale chcete, aby byla výraznější, je lepší přejet po rtech víckrát.
Na rtech je hodně příjemná, vůbec je nevysušuje a to mám na ní ráda. Je krémovější konzistence.

Rtěnku jsem si taky hodně oblíbila proto, že když si ji dáte na rty a pak jíte, tak sytá barva ze rtů rovnoměrně zmizí a zůstane na rtech jen lehká matná barva rtěnky. Takže i když se pak nepůjdete hned upravit, tak rty vypadají normálně. Já jím každé 3 hodiny, takže ty 3 hodiny vydrží na rtech lesklá a pak po jídle už zůstane na rtech jen lehounký nádech barvy.

A takhle vypadá rtěnka na rtech :).

Odstín se mi líbí hodně, říkám si, že se člověk občas nesmí zaleknout té barvy rtěnky, protože často pak na rtech vypadá jinak.

Líbí se Vám tento odstín?Jakou rtěnku jste si teď oblíbily Vy?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥




34 komentářů:

  1. Rtěnka vypadá hezky :) Pár rtěnek mám taky, ale skoro je nepoužívám, protože mám pořád vysušené rty a momentálně i prasklé koutky. Více používám másla od Astoru, ale v poslední době dávám přednost obyč balzámům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prasklý koutky, to je nepříjemný, to mě netrápí. Másla bych chtěla taky vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Rtěnka ti moc sluší. Pár jsem jich od Oriflame vyzkoušela a všechny mě vysušovaly :-( Ale to nevadí, na trhu je velký výběr. Na rty mám nejraději Rimmel a Clinique v odstínu Raspberry glacé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky, když vysušujou, to je na prd :) Tak rtěnku od Rimmelu ani Clinique jsem zatím neměla

      Vymazat
  3. barva je to nádherná a rtěnka ti moc sluší, od Oriflame jsem ještě rtěnky nezkoušela :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší Ti:-) Já už jsem dlouho neměla katalog Oriflame v ruce, ale někdy po nich mrknu. Já jsem si hodně oblíbila tekuté rtěnky Essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho právě taky delší dobu neviděla, protože ho známá přestala dělat ale teď zase spolubydlící na bytě dělá Oriflame, tak ho mám po ruce :)

      Vymazat
  5. Tato barva ti moc sluší :) já se momentálně koukám po nějaké nude rtěnce, ale asi to u mě vyhraje Kate :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) rtěnky od Rimmelu si chválí

      Vymazat
  6. Odstín je moc hezký a tobě fakt moc sluší :) -L

    OdpovědětVymazat
  7. Rúž má nádhernú farbičku, ktorá ti veľmi pristane❤
    Kukni môj blog:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. kraasna hodi sa ti velmi, ja som sa už vela krat sklamala ked som objednavala s avonu alebo oruflame rúže na obrazku vyzeral tak aky som chcela ale ked som si ho naniesla bol to des:)) a po warm fuchsia som pozerala tiež pačia sa mi tieto fialove odtiene a naozaj vyzera krasne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem zatím měla na odstíny štěstí a vždycky jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  9. Děkuju za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná a svedčí ti! :) ja mám od Oriflame len jednu, no nie je tak pigmentovaná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ji taky a momentálně ani jinou nenosím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín je krásný a moc ti sluší:)
    http://brunnetegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem ráda, že se Vám rtěnka líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá opravdu zajímavě :) Když jsem ji viděla nejdříve samotnou, tak jsem se tak trochu bála, jak bude vypadat na rtech, ale výsledek mě potěšil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy fakt samotná barva rtěnky tak vystraší :D

      Vymazat
  15. Nevěřila bych, že fialová rtěnka bude vypadat na rtech takto :-) Vypadá moc hezky :-) ... Já mám tuhle v odstínu Vintage Nude a i když nemá nějak úžasnou výdrž, tak jsem spokojená.. Je to pěkná nude barva.. rtěnka je lehká do kabelky, takže zatuhle cenu se určitě vyplatí.. Kdyby stála třeba víc jak 150.-, tak už bych byla kritičtější :-)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně za těch pár korun jsem spokojená moc :)

      Vymazat
  16. No musím teda říct, že takhle samostatně na fotce vypadá docela hodně fialová, ale na rtech je teda pak super! Fakt moc pěkná :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný odstín, sluší ti. Rtěnky zbožňuji. Preferuji výrazné odstíny červené, růžové a hnědé. Teď bych si ráda pořídila nějakou tmavší barvičku. Tak jsem zvědavá, jaká značka mě zaujme.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký odstín, teď na podzim mám nejraději Rimmel Kate odstín 107 ;) krásná podzimní barvička :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  19. Od Oriflame mám asi jednu a nie je nič moc. Ale farba ti veľmi ide! :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je nádherná barva a navíc ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  21. Máš krásné oči a tento odstín ti neskutečně sluší :) Od Oriflame nemám žádnou :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. tento odstín ti opravdu moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuju mooooc za komentáře kočky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*