Vánoční dárky od DM

/
41 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
včera mi na e-mail přišly aktuální slevy a akce z DM, které mě hodně zaujaly.
Já sama jsem minulý rok využila akce na soví hrneček, který jsem si hodně oblíbila, jak díky potisku, tak jeho velikosti. A přemýšlím, že si vyzvednu i ten, co nabízí letos.

Akce na dárky platí od 18.11 do vydání zásob.
Jako první si DM přichystala akci na vánoční hrneček za 60 bodů na Vaší DM kartě. Stačí si vytisknout kupon na prodejně a předložit na pokladně. Na 1 kartu si můžete vyzvednout 2 kupony.
Pokud byste měly na kartě 100 bodů, můžete si vytisknout kupon a poštou Vám bude zaslána kniha České Vánoce s DM. V knize jsou tipy na originální vánoční dekorace, zajímavosti a příběhy spojené s lidovými tradicemi a chutné recepty na štědrovečerní stůl. 
A pokud nakoupíte v DM nad 500 Kč, tak dostanete tuto dárkovou krabici včetně jmenovky. 
Kdo z Vás už nakupuje vánoční dárky? Já už jsem včera začala :)
Podle mě si DM připravilo moc hezké akce, jak se líbí Vám?

Využijete nějaký dárek?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






41 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Leni nemáš zač, akce to jsem celá já :D

      Vymazat
  2. Skoda ze na Slovensku nie su take super veci ako u vas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad Vám to tam brzy taky zavedou, to se divím, že to nemáte :)

      Vymazat
  3. Já jsem pro hrníček běžela hned ráno, chtěla jsem mít jistotu, že na mně zbyde, myslím, že se po nich jen zapráší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si taky myslím, minulý rok byly pryč hned a ani se nedivím :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Říkala jsem si, jestli si vezmu knížku nebo hrnek, no nakonec hrnek vyhrál :D

      Vymazat
  5. čauky mňauky, nejvíc se mi líbí hrnek, ale nevím, jestli se do DM dostanu včas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky :) pamatuju si, že jsem si minulý rok hrneček vyzvedávala hned ten první den a pak jsem ho posílala na fotce kámošce a ona, že by ho taky chtěla, ale když už jsem jí pro něj šla, tak nebyly

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. design se jim povedl, pěknej vánoční :)

      Vymazat
  7. Brala bych hrnek i krabici, ale zrovna se mi nehodí jezdit do DM, tak budu muset ukecat mamku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám po ruce takhle jak kdyby hned 3 DM, jak jsem v tom městě, tak to má výhodu :D

      Vymazat
  8. Skvělé dárečky. Škoda, že to má Slovenská DM jinak, ten hrníček by se mi taky dost líbil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný hrneček, také plánuji si pro něj zajít!! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To sú naozaj super darčeky:)..a tá krabička vyzerá super!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo v té dostat dáreček, to by se mi lííbilo :)

      Vymazat
  11. Ja si ty bodiky setrila na vanocni DM boxik, tak jsem zvedava jestli budu mit jednou konecne taky stesti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi předtím přišel taky e-mail, ale potřebovala bych 200 bodů a já na kartě měla nějakých 115, tak to bych nestihla už nasbírat :D

      Vymazat
  12. Mně ty maily od DM pořád nějak nechtějí chodit, nevím co s tím :( a na Vánoce už mám všechny dárečky nakoupené, tak mám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tam zkus Peti třeba nějak znovu nahlásit, mně to teda kdyžtak chodí do těch hromadných. A dárky už mám taky nakoupené, využila jsem včerejšího volna + zbytek jsem ještě poběhala dopoledne. Teď už jen zabalit a hotovo :)

      Vymazat
  13. Veru, děkuju za tipy! :)) Pro hrníček si zajdu hned zítra, tak doufám, že tam na mě ještě nějaký počká :)) ..mám ho i z loňska a je vážně super! Zrovna nedávno jsem si říkala, že mě mrzí, že jsem si loni vzala jen jeden. Akorát mě mrzí, že minulý týden jsme byly s mamkou v DM a udělaly v něm velký nákup a od tohoto týdne začnou dávat dárkové krabice.. to abych si v něm zítra rovnou (opět) nakoupila a dostala ji :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tam na Tebe zbyde :) jéé, tak to je jak naschvál :D

      Vymazat
  14. Tak ta třetí akce vypadá opravdu skvěle! Utratit tam přes 500 by pro mě nebyl problém, kdybych ty peníze měla hehe -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by nebyl problém ani pro mě :D

      Vymazat
  15. Hrneček i krabici už mám z loňska:) V krabici skladuju laky na nehty, hrneček si oblíbili všichni na bytě :)
    Letos jse bohužel bez bodů, takže si novej hrnek nepořídím, ale i tak je hezké, že z toho dělají vánoční tradici:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to líbí :) Taky skladuju laky na nehty v krabici ale od Ladyboxu

      Vymazat
  16. Ten hrníček je krásný :) já se, ale do Dmka dostanu tak dvakrát do roka a ještě jsem si ani nezařídila kartu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no tak karta je pro zařízení dobrá si myslím i když tam jdeš třeba jen párkrát :)

      Vymazat
  17. Hrníček je krásný, jen škoda, že není objemově větší, to bych ho brala hned :) A na akci s krabičkou už jsem také koukala a vypadá opravdu krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 400 ml je myslím tak akorát :) krabice je krásná, stejně kdybych ji dostala, tak bych si ji i možná nechala pro sebe :D

      Vymazat
  18. momentálně mám v DM vyhlédnuto pár skvělých věcí jako dárečků pro blízké,
    takže ta poslední akce se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zítra se chystám do DMka pro nějaké mazání a bojuju s tím, jestli si vybrat hrneček a plácnout se přes kapsu i za krabičku, na mě tyhle slevy a akce hrozně působí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*