Jemný dvoufázový odličovač z Kauflandu

/
19 Comments
Krásný den milé čtenářky :),
dnes pro Vás mám kosmetickou recenzi na výrobek z Kauflandu.

Oficiální popis: 

Jemný dvoufázový přípravek k odlíčení očí - Blanchette 200 ml (cena myslím 50 Kč)
Obsahuje výtažek z mandlového mléka. Dvoufázové složení voda/olej. Chrání citlivou pokožku u očí a nedráždí je. Neobsahuje parabeny a mýdlo. Je vhodný pro všechny typy pleti.


Můj názor:
-balení je jednoduché, líbí se mi šroubovací uzávěr, produkt je tedy vhodný i na cestování
-dírka je tak akorát, nevylije se Vám velké množství
-odličovač je třeba protřepat, aby se složky spojily - protřepu a než si odlíčím první oko, tak složky už jsou zase oddělené, takže pak je třeba protřepat znovu před odlíčením druhého oka
-produkt není výrazně parfemovaný, jen když se pořádně začichám, tak cítím jemnou vůni a i tamponek je pak navoněnej
-v očích NEŠTÍPE, NEPÁLÍ, NEPNE, nemám je zarudlé
-odlíčí vše krásně
Odličovač jsem kupovala jen tak ze zvědavosti, abych si vyzkoušela, jak slouží levnější značka a zjistila jsem, že slouží skvěle.
Takže pokud hledáte nějakou levnější variantu, odličovač Vám doporučuju :).

Máte taky kladné zkušenosti s levnějšíma produktama nebo Vám nevyhovovaly?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥




19 komentářů:

  1. To je super typ na odličovač, protože stále hledám něco dobrého na oči. V Kauflandu mám moc ráda věci do koupele značky Dresdner Essenz. Vše je bez parabenů a minerálů a krásně voní, navíc za super cenu. :-) Myslím, že to je nějaký kamarád odličovače :-)
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zase neznám tu značku do koupele :)

      Vymazat
  2. Sama od sebe bych se ho asi bála koupit, protože k těmto super levným privátním značkám obchoďáků moc důvěru nemám, ale až budu v Kauflandu, tak se po něm podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se odhodlávala, ale pak jsem si řekla 50 Kč mě nezabije :D

      Vymazat
  3. Odličovač mi zrovna dochází. Jestli se dostanu do Kauflandu, tak na něj mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. U nas Kaufland nemáme, takže s tímto vůbec nemám zkušenosti...Vím ale, že fajn levná varianta je i nějaký odličovač od Cien z Lidlu :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Lidlu jsem si slyšela, že si blogerky chválily odličovací mléko :)

      Vymazat
  5. Já ani o téhle značce nevím, v Kauflandu se po kosmetice nepohlížím :D Já mám dvoufázák od Dermacolu, který je super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě poohlížím, protože tam mají i značky drogérkový :) a teď tam teda mají úžasný vánoční kosmetický balíčky

      Vymazat
  6. To aj v Kauflande majú takéto veci na oči? No naozaj som tam tento produkt nikdy nevidela, väčšmi len značky Garnier atď. Určite nie je nejak drahý, ale tak rada by som ho vyskúšala!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo i tyhle :) U nás v Kauflandě mají teda i klasické drogerkové značky

      Vymazat
  7. Občas lacné veci sú lepšie ako tie drahé :) zrejme je aj tento produkt tomu príkladom. :) Možno si ho zaobstarám na vyskúšanie tiež, skvelá recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obvykle odličovač na oči nepoužívám, protože si většinou vystačím s klasickým odličovacím gelem. Ale docela jsi mě na tenhle odličovač očí z Kauflandu navnadila. :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací gel používám taky, ten mám zase na bytě přes školní týden :) Od YR

      Vymazat
  9. Tak to jsem docela v šoku, že za tak málo peněz to nemá ani jeden paraben :O :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybys chtěla úplně přesný složení, tak bych Ti ho mohla vypsat a nebo pak se přímo v tom Kauflandu podívat, jestli tam nebude nějaká složka, o které bys věděla, že Ti třeba nedělá dobře :)

      Vymazat
  10. Ja mam tiež tento odličovač a som veľmi spokojná. Odličuje rýchlo, ale predsa čo mi na nom vadí, síce oči z neho neštípu, ale po odlíčeni je v očiach a na očiach taký strašne nepríjemný pocit, ani neviem ako to opísať ale taká mastnota v očiach a toto mi na ňom vadí. ALe inak tento odličovač je super. Za seba môžem doporučiť vyskúšať viacero výrobkov od tejto značky - majú resp. asi mali pretože už v obchodoch nevidím makeup od tejto značky. Dˇalší výrobok, ktorý mám veľmi rada je ich telové mlieko. Takže naozaj škoda, že ľudia také dobré produkty často prehliadajú, pretože si povedia - je to lacné určite to bude zlé, a to je fakt škoda. Pretože naozaj práve tieto lacnejšie produkty často oveľa viac prekvapia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*